غیر قابل انکار است که بگوییم هر کسی که قصد سئو سایت خود را دارد، هدفی جز فروش و کسب درآمد دارد. سئو سایت مجموعه ای از اقدامات گسترده است. در این دوره، مفاهیم اولیه بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می دهیم به گونه ای که نه تنها باعث رشد کسب و کار شما یا مسیر شغلی شما می شود بلکه با زمان نیز سازگار است. در صورتی که بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین منحصر به روش های بازاریابی و تبلیغاتی است که به صورت آنلاین به اینترنت متصل می باشند. حال اگر بتوانید محتوایی که در رسانه های اجتماعی زیر می گذارید مخاطبان بیشتری را جذب کنید می توانید آن را در اولویت استراتژی دیجیتال مارکتینگ قرار دهید. حتما تا به حال اسم ایمیل مارکتینگ به گوش شما خورده. هرچند حداقل ۲۰۰ عامل مهم در رتبه بندی وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد اما با تمرکز روی پارامترهای مهمتر می توانید به خوبی به نتیجه موردنظرتان دست پیدا کنید.
بازاریابی محتوا
کپی نبودن: محتواهایی که شما در سایت خود قرار میدهید ابدا نباید کپی با افراد دیگر باشد، این کار جلوه بدی داشته و اصلا کاربران آن را نمی پسندند، سعی کنید مطالب یونیک و خوبی را بنویسید که اختصاصی باشد. هرچه بیشتر اتفاق بیفتد، سایت شما معتبرتر خواهد بود و افراد بیشتری را وارد خواهید کرد. در آن زمان، شما می توانید کانال ها یا مناطقی را که می توانید در آنها نوآوری کنید، کشف کنید. اگر برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود به افزونه و یا پلتفرمی نیاز دارید میتوانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.
جورچین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در شهر مشهد است.
اینکه یک وبسایت در لیست نتایج گوگل در رتبه بالاتری نمایش داده شود و یا اینکه از رتبه فعلی خود سقوط کند، به رقبای آن وبسایت بستگی دارد. با اجرای تکنیک های سئو روی سایت تان، به مرور در نتایج بالا آمده و مخاطبان زیادی به وب سایت خودتان جذب میکنید. در اصل تکنیک های زیادی برای رسیدن به رتبه بالاتر در گوگل وجود دارد. به این ترتیب ، بازاریابی دیجیتال می تواند مانند یک چتر بسیاری از تکنیک های بازاریابی را در زیر مجموعه خود پوشش دهد. بازاریابی محتوا نیز مانند سایر فعالیت ها نیازمند استراتژی و برنامه ای دقیق می باشد. با قرار دادن شما به عنوان منبع قابل اعتماد و ارزشمندی از اطلاعات فروشنده و فروش، ارزش ایجاد می کند.” به عبارت دیگر، داستان ها به مخاطب کمک می کند تا شما را بشناسد دوستتان داشته باشد و در نهایت، به شما اعتماد می کند – قبل از اینکه چیزی به او بفروشید.
متخصص دیجیتال مارکتینگ
به تدوین و اصلاح استراتژیهای بازاریابی کمک بزرگی میکنند. مشخصه اصلی بازاریابی آنلاین این است که برای کار به یک اتصال اینترنتی زنده نیاز دارد. با توجه به استفاده بالای کاربران از اپلیکیشنها و نسخههای موبایل، پوش نوتیفیکیشن در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محتوا میتواند نرخ تعامل با کاربران را به شکل معجزهآسایی، بهبود ببخشد. همچنین میتواند در تجزیه و تحلیل استراتژی فعلی به شما کمک کند تا با دسته بندی کردن فعالیت هایتان در زمینه بازاریابی و تبلیغات نتیجه بهتری بدست شانار گروپ آورید. معروف ترین و معتبرترین موتورهای جستجو عبارتنداز: گوگل، بینگ و یاهو که البته بینگ و یاهو در این زمینه نخودی هستند!
این شرکت در اغلب زمینه های حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه آموزش فعالیت دارید، میتوانید از طریق برگزاری یک سیمنار آنلاین حتی به مشتریان ایرانی یا احیانا خارجی در سایر کشورهای جهان نیز دسترسی داشته باشید. آژانس ادنگاه چند سالی است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند. این بهترین فرصت است که شما محصول و خدمات خود را برای کسی که به دنبال آن میگردد ارائه کنید. ظرفیت های دیجیتالی موجود را برای ارتقاء یک محصول یا خدمات، یا ایجاد یک برند دیجیتال در برمی گیرد. اگر جزء این مکالمه نیستید فرصت بزرگی را از دست دادهاید و مجبورید برای اینکه برند خود و تجارت خود را تبلیغ کنید پولهای کلانی هزینه کنید. دیجیتال مارکتینگ وسیلهای امکان پذیر برای برندهای معمولی است تا بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و برند خود را جذاب کنند.
برای اینکار که در واقع بازاریابی محسوب می شود از دستگاه های دیجیتال (سرویس های ارسال پیامک انبوه و دستگاه تلفن همراه مشتری) استفاده کرده اید. به عنوان مثال: وقتی شما یک برنامه و تبلیغات ویدیوئی را از طریق اینترنت بر روی گوشی تلفن همراه خود دانلود میکنید. این موضوع بدین معنیست که بهینه سازی تبلیغات دیجیتال، صفحات وب، عکس های شبکه های اجتماعی و دیگر دارایی های دیجیتال برای گوشی های هوشمند بسیار حیاتی است. جورچین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در شهر مشهد است. بی انصافی برای استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ! در این همکاری، اینفلوئنسرها مخاطبان خود را با پستها، وبلاگها یا ویدیوها درگیر میکنند تا کسب و کار بیشتری را برای سازمان شما و سرنخهای جدید ایجاد کنند. برخلاف روشهای سنتی که اغلب آمار دقیقی از میزان بازدهی و رضایت مخاطبان در اختیار نمیگذارد، دیدن بازدهی که از سرمایهگذاری در سئو کسب میکنید آسان است. تولید محتوا در نگاه اول احتمالا کار سادهای به نظر میرسد، اما باید بدانیم تولید محتوای باکیفیت، مداوم و مرتبط، نیازمند تخصص، دانش و صرف زمان زیادی است.
از آنجا که می خواهید به Google اطلاع دهید که این مهمترین محتوای سایت شما است ، باید پیوندهای زیادی به آن اضافه کنید. این مجموعه نزدیک به 10 سال است که در این حیطه فعالیت کرده و میکند و عملا میتوان آن را یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ دانست. یارا پلاس یکی دیگر از شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که در این مقاله به شما معرفی میکنم. یکی از محبوبترین انواع محتوای حمایتشده، اینفلوئنسر مارکتینگ است. حالا شما محتوای تولیدی مطلوبی دارید که میتوانید آن را در سایر فضاهای دیجیتال به اشتراک بگذارید، در شبکههای اجتماعی آن را نشان دهید، و میزان دسترسی به خودتان را برای مشتریان بیشتری فراهم کنید. مدیران رسانههای اجتماعی یک برنامه منظم ارسال محتوای متنی یا تصویری در شبکههای اجتماعی تهیه میکنند. زمانی که ارسال ایمیل های خودکار را در برنامه داریم، از یک روش گسترده تر بازاریابی دیجیتال به نام اتوماسیون بازاریابی صحبت می کنیم.
این اصلی ترین ساختار یک لینک است که برای موتورهای جستجو قابل درک می باشد.در آخر نیز، تگ “” قرار دارد که نشان دهنده پایان لینک است. اما در یک تعبیر و تعریفی ساده از محتوا باید بگویم، به شکل و ساختاری از محتوا که بتوان آن را برای انسانها قابلدرک کرد و ویرایش آن قبل از انتشار ممکن باشد یا حتی بعد از انتشار محتوا میگوییم. با درک شهودی از تجربه مشتری، میتوان اطلاعات بصری را بهگونهای سازماندهی کرد که ما را به مخاطبان هدف برساند. سئو را با هیچ روش دیگر تبلیغاتی نمی شود مقایسه کرد.
، به ارائه آموزش در این حوزه مشغول است.
مخاطبان هدف محتوای شما چه کسانی هستند؟ یعنی من محصولات شما رو معرفی می کنم، شما هم محصولات من. مشارکت محتوا زمانی است که شما و یک کسب و کار دیگر روی یک محتوا با هم کار می کنید. این مجموعه فعالیت خودش را حدودا از سال 93 و در شهر مشهد شروع کرده است. رسپیناتک هم یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ خلاق و جوان است که در تهران فعالیتش را آغاز کرده. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو از نکات زیادی دارد که باید حتما به آنها تسلط داشته باشید و گرنه ممکن است به جای رشد، افت رتبه را تجربه کنید. این یعنی اینکه ویژگی های محصولات یا خدمات شما باید در محتوا نسبت به کسب و کارهای B2B بیشتر نمایان شود و همچنین شاید نیاز به دکمه های فراخوان (CTA) خیلی خوبی داشته باشید. اهدافی که قصد رسیدن به آنها را دارید و باید همیشه با اهداف کلی کسب و کار شرکت هماهنگ باشند.
دیجیتال مارکتینگ
نویان هم یکی دیگر از شرکت های خلاق در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که از سال 97 فعالیت خودش در بازار ایران را شروع کرده است. ممکن است اینفلوئنسر منتخب در دنیای دیجیتال در دنیای واقعی شهرت و محبوبیت نداشته باشند. زمانی که شما فهمیدید که مخاطبان شما چگونه برای محتوای شما جستجو می کنند آن وقت دنیای جدید از استراتژي های سئو را خواهید آموخت. بنابراین جای تعجبی ندارد که با این سوال مواجه شوید که از کجا باید شروع کرد، چه ابزاری بهترین نتیجه را می دهد، چگونه وقت خود را بگذرانید و چه کارهایی برای ساخت چارچوب یک استراتژی عالی بازاریابی باید انجام دهید. در ادامه چند سوال رایج در مورد دیجیتال مارکتینگ را بررسی میکنیم. در ادامه خدمات جورچین را بررسی میکنیم.
پیش از اینکه وارد موضوعِ بحث شویم، بیایید بهطور خلاصه جوانب اصلی بازریابی محتوا را مرورکنیم. یعنی در واقع همان کلمه ای که کاربر آن را در متن مشاهده می کند و تصمیم می گیرد که روی آن کلیک کند و وارد آدرس جدیدی شود. حدودا فعالیتش را از انتهای سال 96 شروع کرده و به بازار دیجیتال مارکتینگ ایران وارد شده است. یکی از ابزارهایی که به شدت جای خالی نمونه داخلی آن احساس میشود پلتفرم های بررسی محصول و ارائه نظر توسط خریداران و کاربران آن محصول است. رپورتاژ خبری یک مقاله کوتاه یا گاها بلند است که در آن وب سایت، برند یا محصول شما معرفی میشود. این مقاله همینطور شامل چند لینک به وب سایت شما و صفحات مختلف آن است و در نهایت هم در یک سایت معتبر، خبری یا پربازدید منتشر میشود. منظور از رپورتاژ خبری چیست؟ A- دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟ واقعا تفاوت واژه های دیجیتال (digital) و آنلاین (online) در بازاریابی و تبلیغات چیست؟
بخش رسیدن به تبلیغات و دانلود آن را از طریق اینترنت انجام میدهید. هدف از بازاریابی محتوایی میتواند رسیدن به مخاطبان هدف و افزایش آگاهی از برند، فروش، تعامل و وفاداری باشد. بازاریابی پیامکی یکی از شیوههای کمهزینه و زودبازده در بازاریابی دیجیتال است که میتواند تأثیر بسیار بسزایی در افزایش فروش و برند شما داشته باشد. حضور خوب دایرکتوری آنلاین و بررسی مثبت مشتری میتواند مخاطبان جدید زیادی را به سمت کسب و کار شما بیاورد. تا اینجا 15 شرکت دیجیتال مارکتینگ را با هم بررسی کردیم.
دیجیتال مارکتینگ چیست
با این حال ، هنگامی که شما آن ویدیو را از طریق تلفن همراه مشاهده می کنید یا به اطرافیان خود نشان میدهید، برنامه بصورت مستقل از اینترنت کار می کند . در کنار بهینه سازی سایت باید دقت زیادی به بهینه بودن آن برای کاربران تلفن همراه داشت. منوی اصلی و زیر مجموعه های آن ، هدر سایت با ویژگی های از پیش تعیین شده به هنگام طراحی ، نمایش کنار هم ستون ها ، عدم تغییر سایز تصاویر و نوشته ها و همه ویژگی هایی که از وبگاه شخصی یا مجموعه خود انتظار داشته ایم همانطور که تمایل داریم به بینندگان آن عرضه می شود . این مجموعه هم علاوه بر خدمات دیجیتال مارکتینگ، به ارائه آموزش در این حوزه مشغول است. نویسنده فریلنسر، فردی است که به صورت دورکار برای کسب و کارهای مختلف، مطلب مینویسد و محتوا تولید میکند. هر هفته در این بخش یک مطلب جدید اضافه می شود و شما را با جدید ترین ایده ها و ترفند های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، کارآفرینی، دیجیتال مارکتینگ و صنعت آموزش آشنا می کنیم.
یاهو وب در سال 1995 اولین اصول سئو را راه اندازی کرد. خواه به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه خود باشید و یا در یک شرکت بزرگ کار کنی، مهارت هایی را که برای داشتن اطمینان خاطر برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ خود لازم دارید، در اینجا پیدا خواهید کرد. دیما طی 7 سال گذشته با دنبال کردن جدیدترین روندهای دیجیتال مارکتینگ تبلیغات کسبوکارهای بزرگ و کوچک و برندهای معتبری را بر عهده داشته و کمپینهای تبلیغاتی زیادی را اجرا کرده است. فروش کالا و خدمات به شخصی که به دنبال چیزی میگردد و به آن نیاز دارد، خیلی راحت تر از زمانی است که شما بخواهید بی هدف تبلیغ کنید تا شاید شخصی آن تبلیغ را ببیند واز شما خرید کند. همچنین می توان گفت: هر چیزی که پایه و اساس دیجیتال دارد، می تواند بازاریابی دیجیتالی محسوب شود. و هر چیز دیگری با پایه و اساس دیجیتال.
در مثالی دیگر: هنگامی که شما میخواهید یک کمپین پیامکی ایجاد کنید و از طریق آن برای مشتریان و مخاطبان، پیام های تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال ایمیل انبوه با توجه به نرخ تبدیل مناسب یکی از راه کارهای فوقالعاده در بازاریابی آنلاین است. نمونه ای از این موارد در این قسمت ذکر شده است. در نتیجه ی این کار تحلیل گر ها افزایش بی سابقه ای را در انتقال تعداد بازدید کنندگان تصاویر و محتوا از طریق تصاویر گوگل به سایت های میزبان ثبت کردند.