گوگل ادز چگونه کار می کند؟

پس گوگل اهمیت خیلی زیادی برای کاربران موبایل قائل میباشد. یکی از ابزارهای گوگل ادز که میتوانید با استفاده از آن، وضعیت نمایش تبلیغ خود را برروی هر یک از کلمات کلیدی کمپین خود بررسی کنید Ad Preview and Diagnosis too میباشد. جواب راحت است؛ چون ما به خوبی این را میدانیم که همان قدر که تعداد افرادی که وارد مغازه ما میشوند مهم است، تعداد افرادی که بدون خرید کردن از آن خارج میشود هم مهم میباشد. پس بهترین گزینه داشتن یک آشنا در خارج از کشور است که توسط حساب بانکی آن شخص این کار صورت گیرد تا در صورت نیاز به تائید گوگل آن فرد بتواند پاسخگو باشد ولی باز با این شرایط بسیاری از افراد در خارج از کشور آشنایی نداشته و یا امکان همکاری با آن شخص را ندارند. شما سه گزینه برای Bidding دارید: CPC ، CPM و CPE.

درامد از گوگل ادز

تصور اکثر افرادی که قصد استفاده از تبلیغات گوگل را دارند ، این هست که استفاده از افزونه های ادوردز و اضافه کردن شماره تماس باعث افزایش هزینه ها خواهد شد. توصیف بیشتر باعث افزایش حجم تبلیغ شده و تبلیغ بزرگتر به CTR بیشتر میرسد. پس در صورتی که امتیاز مناسبی نداشتید، میتوانیم پیشنهاد تغییراتی را در وبسایت به شما بدهیم که باعث بهتر شدن آن و در نتیجه افزایش نمره شما میشوند. از انجایی که اپلیکیشن هایی مشابه زیادی در زمینه کسب و کار شما ممکن است در بازر باشد؛ باید تفاوت را چاشنی کار خود قرار دهید. تبلیغ دهنده هایی که از Google AdWords استفاده می کنند می توانند کاربران را در دو شبکه اصلی – شبکه جستجو و شبکه Display هدف قرار دهند. درواقع گوگل تعیین میکند که هر تبلیغی در چه جایگاهی قرار گیرد. در تبلیغ ویدیویی گوگل شما مخاطبین خاصی را هدف قرار میدهید و تاثیر بیشتری بر آنها دارید.

نحوه کار با گوگل ادز

زیرا اگر کاربری دقیقا بدنبال محصول یا سرویسی از برند شما باشد (مثلا سفارش سئوی در محتوابان) با سرچ آن در گوگل سریعا به نتیجه می رسد و سایت شما را در جایگاه اول مشاهده خواهد کرد. اشاره کرد. در واقع کمپین گوگل ادز تنها بستر تبلیغاتی نیست بلکه یکی از بهترین روش هایی است که در رشد کسب و کار تاثیر دارد و شانس بیشتری به تبیلغ کنندگان میدهد تا رقیبان و مخاطبان هدف را پیدا و جذب کنند. شما با تبلیغ بنری گوگل، میتوانید بنرهای تبلیغاتی خود را در پربازدیدترین وبسایتها و اپلیکیشنها نمایش دهید. مثلا اگر شما از تطابق منفی در کلمه کلیدی «ارزان» استفاده کرده باشید و همچنین کلمه کلیدی «فرز میلواکی» هم جزو کلمات کلیدی شما باشد در صورتی که کاربر عبارت «فرز میلواکی ارزان» را جستجو کند تبلیغ شما به نمایش در نخواهد آمد. در این گام باید کلماتی که خیلی عمومی هستند یا غیر مرتبط و مبهم هستند یا کلماتی که خیلی خاص هستند را حذف کنید.

ثبت نام در گوگل ادز

اولین قدم برای استفاده از Google Adsense درک نحوه عملکرد و گزینه های موجود است. Google AdSense چگونه کار می کند؟ خوشحالیم از اینکه توانستیم کمکی هرچند کوچک به کسب و کار شما بکنیم. اگر می خواهید تبلیغات گوگل اصولی و روش صحیح و استاندارد نوشتن ادز، انتخاب کلمات کلیدی و انتخاب بهترین استراتژی ممکن برای گرفتن نتیجه مثبت از گوگل را یاد بگیرید به شما توصیه می کنیم مقاله های آموزشی فامین ادز با دقت مطالعه فرمایید. پس از ایجاد اکانت گوگل ادوردز، وارد صفحهای به شکل صفحهی زیر میشوید.

سایت اصلی گوگل ادز

ما در این مقاله توضیح دادیم که تبلیغات گوگل ادز چیست و چه مزیتهایی برای کسبوکار ما دارد. شما با دریافت تبلیغات ویدیویی گوگل در برتینا، میتوانید از مشاوره رایگان این مجموعه بهرهمند شوید که تا بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید. این عمل با استفاده از ابزارها و خدمات شرکتهایی همچون گوگل، بینگ و دیگر صاحبان موتور های جستجوگر، میتواند نتیجه هایی بهتر با بازدهی بالاتر را به همراه داشته باشد. گزینه محبوب دیگر از تبلیغات گوگل ادز کمپین دیسپلی است. این قسمت سرراست است و همه گزینه ها شفاف و واضح است.در صورتی که کد تخفیف دارید برای اعمال تخفیف آن را وارد کنید. كارشناسان تبليغاتي سئوساز از همه جهت، خدمات گوگل ادوردز را به بهترين شكل ممكن براي شما طراحي كرده و آن را به نمايش مي گذارند. که به کمک آن می توانید همه ی پارامترهای مورد نیاز را مشاهده و بررسی کنید.

در این نوشته که ترجمه کتابچه راهنمای گام به گام استفاده از گوگل ادوردز به همراه به روزرسانی است، سعی بر این بوده تا کسانی که هیچ ایدهای برای استفاده از گوگل ادز ندارند را با گوگل ادز آشنا کند، این آشنایی با شناخت ساختار و ارتباط بین مفاهیم مختلف مثل کلیدواژهها، کمپینها و تبلیغات نمایشی شروع شده و در پایان با راه اندازی اولین کمپین به پایان میرسد. به صورت کلی پس از جستجوی عبارتی در گوگل دو نوع نتایج در آن مشاهده میشود: 1- نتایج ارگانیگ و 2- نتایج تبلیغاتی. این دسته کسب و کارها معمولا با دو انتخاب اصلی روبرو هستند؛ انتخاب اول تأمین مالی برای فعالیتهای بازاریابی گسترده به خصوص تبلیغات است و انتخاب دوم کنار گذاشتن «بازاریابی» است! به طور کلی وقتی این عبارت را در گوگل جستجو می کنید، دو نتیجه ارگانیک و تبلیغاتی مشاهده می کنید.

بازاریابی دیجیتال به عنوان ابزاری نوین برای بازاریابی و جذب مخاطب برای کسب و کارهای نوپا راهکاری کمهزینه میباشد که از قضا ریسک بسیار کمی نیز به همراه داد. انتخاب اول با ریسک بالایی همراه است و انتخاب دوم محکوم به شکست. بهترین تبلیغ کنندگان گوگل هزینه خیلی بالایی را برای کلیک نمیپردازند؛ بلکه هزینه بسیار کمتری را میپردازند و بالاترین جایگاههای سرچ را نیز در اختیار دارند. نکتهای که در استفاده از این پرموشن ها وجود دارد این است که احتمال این وجود دارد که شرکت های گوگل ادز این پروموشن را در اختیار شما قرار ندهند، یا در ازای آن هزینه ای اضافه از شما دریافت کنند. این سایت به عنوان تنها نماینده (PremierPartner) رسمی گوگل، فعال در کشور و با دارا بودن حدود 50,000 (پنجاه هزار کاربر) و حدود 15 سال تجربه بهترین کیفیت و مشاوره را در تبلیغ اینترنتی و گوگلی در اختیار مجموعه گسترده ای از مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک فروشگاهی قرارداده است.

گزینه محبوب دیگر از تبلیغات گوگل ادز کمپین دیسپلی است.

در آخر برای هر کمپین یک نام مناسب قرار دهید مانند هدف آن کمپین که این مورد موجب بررسی و تدوین راحتتر کمپینهای شما خواهد شد. در این صورت، رتبه یا کاهش مییابد و یا افزایش پیدا میکند. به همین راحتی شما می توانید از این ابزار کارآمد برای پیدا کردن و تحقیق راجع به کلمات کلیدی استفاده کنید. بعد از ایجاد کمپینهای خود همواره بر آنها نظارت کنید و با گرفتن آمارهایی مانند CTR و یا تأثیر کمپینها بر روی کسب و کارتان اشکالات آنها را یافته و کمپینهایتان را به راحتی در گوگل ادز ویرایش کنید. بدین منظور مدیران کسب و کار به سمت استفاده و بهره گیری از تاکتیک ها و نگرش های استراتژیک بازاریابی ای گرایش یافته اند که رقیبانشان در حال استفاده از آن ثبت نام در گوگل ادز میباشند. امیدواریم تا مطالب ارائهشده در خصوص گوگل ادز موردپسند شما عزیزان واقع شود. از قسمت مربوط به گوگل آنالیتیکس بر روی گزینه Details کلیک کنید.

در سمت راست صفحه میتوانید کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل را مشاهده کنید و در صورت تمایل از آن ها استفاده کنید. مطابق شکل زیر اگر بر روی همان تصویر گوشه سمت راست در بالا کلیک کنید، گزینههای دیگری برای ایجاد اکانت جدید و همینطور تغییر اکانت خواهید داشت. شبکه جستجو با الگوریتم CPC یا پرداخت به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات با کسب و کارها در ارتباط است. پس از آن به ازای هر کلیک کاربر بر روی سایت شما مقداری هزینه به گوگل پرداخت می کنید. اینطور به نظر می رسد که گوگل ادز به تبلیغ دهنده ها می گوید: هر اندازه کاسه بیاوری، همانقدر آش خواهی گرفت! انتخاب این هدف به شما اجازه میدهد تا Google نوع مخاطبانی را که میخواهید هدف قرار دهید و همچنین نحوهی دریافت مبلغ پیشنهادی شما را بداند.

بهترین عنوانها عنوانهایی هستند که مستقیما به عبارت جستجو شده کاربر مربوط باشند این موضوع باعث میشود که تبلیغ همان چیزی باشد که جستجو کننده به آن علاقه دارد پس بهتر است که یکی از کلمات کلیدیتان را در عنوان تبلیغ استفاده کنید مضاف بر اینکه این استفاده از کلمه کلیدی باعث میشود که چنانچه آن کلمه در عبارت جستجوی کاربر وجود داشته باشد گوگل آن را به صورت ضخیمتر در متن تبلیغات نمایش دهد. هنگام بررسی هزینه های کلی این صنعت و سایر بخش های صنعت ، همچنین متوجه شدیم که بین CPC متوسط یک دسته از کلمات کلیدی و کل هزینه ها در آن صنعت میزان همپوشانی وجود دارد. تبلیغ ویدیویی گوگل شامل مزایایی مانند کسر هزینه به ازای مشاهده ویدیو، نمایش در یوتیوب و دیگر وبسایتها و افزایش آگاهی از برند است. همچنین دارای ویژگی ها و امکاناتی است که بازده بیشتری نسب به تبلیغات دیگر دارد و در جذب مخاطب هدفمند بسیار قوی عمل می کند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

در این مقاله از دکتر ویز سعی کردیم تا به معرفی گوگل ادوردز برای شما دوستان بپردازیم و بهطورکلی توضیح دهیم که گوگل ادوردز چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد. ذیل هر کمپین تبلیغاتی تعدادی گروه آگهی تعریف میشود و میتوان محدودیتهایی نظیر میزان بودجه روزانه و تاریخ شروع و پایان تبلیغات را برای آن تعریف کرد. بهتر است قبل از شروع گامها، در یک گام ابتدایی به این فکر کنید که با شروع این کمپین به چه اهدافی میخواهید دست پیدا کنید.

همانطور که قبلا گفتیم، نحوهی کار سرویس گوگل ادوردز، بر پایهی سیستم پرداخت در ازای کلیک است. در واقع ایده اصلی در این قسمت این است که چگونه متنی را برای تبلیغ خود بنویسیم که مشتریان را قانع کند که محصول ما همان محصولی است که آنها میخواهند. به طوری که انجام تبلیغات صرفاً نمیتواند بر شناسایی، جذب و ترغیب مشتری موثر واقع شود. پرهیز از ایجاد محتوای ترغیب کننده به خشونت و غیر اخلاقی. روش غیر مستقیم شارژ اکانت گوگل ادز، کمک گرفتن از واسطهها است.

تبلیغات گوگل ادز چیست

از این رو، بهتر است که فرصت تبلیغ انواع سبکها در پلتفرمتان را به مخاطب خود بدهید. این مزایده ها هستند که کاربران می توانند تبلیغات مدنظر خود را پیدا کرده وهم چنین تبلیغ کنندگان توانایی این را دارند تا با حداقل هزینه با مشتریان احتمالی خود در ارتباط باشند و بتوانند درآمدی را از این راه داشته باشند. در ادامه ما دو روش را برای تبلیغات در گوگل آموزش می دهیم. شما می توانید این نوع تطابق را برای کلمه کلیدیتان با قرار دادن آن بین دو علامت “” فعال کنید. کلمات کلیدی مرتبط با هم را در یک گروه تبلیغاتی قرار دهید البته این نکته را هم فراموش نکنید که این گروه بندی باید به گونه ای باشد که کار بررسی و نظارت بر کمپین را راحتتر کند. اگر وب سایت، وبلاگ یا کسبوکاری در فضای وب دارید، میتوانید از طریق گوگل درآمد دلاری داشته باشید. استفاده از گوگل ادسنس (Google AdSense) برای کسب درآمد از ترافیک وب سایت یا اپلیکیشن خود، یکی از سادهترین و موثرترین روشهای کسب درآمد دلاری است.

سایت گوگل ادز

در واقع شما با استفاده از شبکه جستوجوی گوگل ادز میتوانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در جستوجوی کاربرانی که به دنبال مارکهای مشابه شما هستند، رتبه خوبی کسب میکند. تبلیغات گوگل یک شبکه ی پرداخت به ازای کلیک می باشد که به آن PPC نیز می گویند. در شکل زیر یک آگهی گوگل ادز را مشاهده میکنید. استراتژی بازاریابی مجدد در گوگل با استفاده از ابزاری با نام گوگل ادز انجام میشود که در واقع به عنوان یک فرایند موثر در انجام تبلیغات اینترنتی هدفمند محسوب میشود. استراتژی بازاریابی مجدد در گوگل ادز فرایند تعامل با مشتری را مدیریت کرده و میتواند اهداف شما را در انتخاب یک مسیر بهینه به منظور جذب مشتریان بیشتر مدیریت نماید. به این کار فرایند مزایده و یا همان Auction گفته میشود. در این نوع از تطابق چنانچه ترتیب کلمات در عبارت جستجو شده کاربر با ترتیبی که در کلمه کلیدی شما هست متفاوت باشد تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد مانند «مته ماکیتا دریل» یا «بهترین دریل مته ماکیتا» در مثال گفته شده.

از طریق همان منو سمت چپ برای اضافه کردن تبلیغی جدید می توانید گزینه اضافه کردن تبلیغ جدید (Ad) را انتخاب کنید. در قسمت بعدی نیز میتوانید زبان کاربران هدف را انتخاب کنید All languages میتواند گزینه مناسبی برای تارگت کردن کاربران باشد. سپس منافع مشتری را بنویسید (به عنوان مثال تخفیف در خرید تعداد بالا و یا ارسال رایگان) و در نهایت پس از در کنار هم قرار دادن متنهای بالا یک دعوت به اقدام قرار دهید که میتواند عبارتهایی مثل «خرید کنید» و یا «سفارش دهید» باشند.