آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور

این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها، دارای معایب و مزایایی است. همانطور که می دانید دانستن مزایا و معایب به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. در نتیجه می توان گفت که دانستن مزایا و معایب یک پلتفرم می تواند نقش به سزایی در انتخاب حود داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با مزایا و معایب این صرافی آشنا شوید. با کلیک کردن بر روی دکمه ۱-۸ و سپس گزینه واریز ۲-۸ می توانید به حساب خود واریز انجام دهید.

در گام سوم، پسورد جدید انتخابی خود را در فیلد اول “Password” وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Rest” موجود در مقابل عبارت “Password” کلیک کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوینکس ورود بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. پس از ورود به این صفحه بر روی تب “Security Settings” بروید. توجه داشته باشید که این کد را با هیچ فردی حتی تیم پشتیبان Coinex نیز به اشتراک نگذارید.

برای ورود به سایت صرافی کوینکس روی لینک زیر کلیک نمایید ، لطفا توجه داشته باشید که قبل از آن باید فیلتر شکن خود را روشن نمایید و فقط از لینک زیر استفاده کنید تا وارد سایت اصلی صرافی کوینکس شوید . در حالت Market، قرارداد با قیمت ۶۵ سنت و پوزیشن Short را ایجاد می کنیم. سپس از قسمت پایین و سمت راست صفحه، قیمت پایین تر مثل ۵۵ سنت را انتخاب می کنیم که بتوانیم سود خود را برداشت کنیم. حال در قسمت Stop limit نقطه توقف معامله را تعیین می کنیم.

ارز های صرافی کوینکس CoinEx

لوریج یا همان اهرم در معاملات فیوچرز هم اصطلاحی است که با استفاده از آن می توانید سود یا زیان حاصل از معامله را چند برابر کنید. به عنوان مثال وقتی که شما لوریج 10 را انتخاب می کنید، بدین معنی خواهد بود که سود و زیان شما با ضریب 10 محاسبه می شود. از طرفی لیکوئید شدن نیز عددی است که اگر پوزیشن های شما به آن عدد خاص برسد، کل سرمایه درون پوزیشن خود را از دست می دهید و یا به بیان دیگر لیکوئید خواهید شد. در سایت صرافی کویکنس، می توانید از گوشه سایت، پنجره مربوط به برقراری ارتباط با پشتیبانی را باز کرده و با زمان انگلیسی با پشتیبانی بروکر کوینکس ارتباط برقرار کنید. هر چند این بروکر از اعتبار کافی برخوردار است اما هیچ نهاد نظارتی، روی این صرافی نظارت نمی کند و اتفاقا به همین دلیل است که کوینکس به ایرانیان خدمات ارائه می دهد.

پس اگر سفارش خود را از نوع Limit یا Stop limit در نظر بگیریم می توانیم در حالتی قرار گیریم که از کارمزد Maker استفاده نماییم. اگر سفارش خود را از نوع Market یا Stop Market انتخاب کنیم در گروه Taker ها قرار می گیریم که کارمزد بیشتری باید پرداخت نماییم. اگر بخواهیم ارز خود را از قسمت Perpetual به همان قسمت Spot بازگردانیم فقط کافی است که در پنجره ترانسفر روی فلش با جهت برعکس کلیک کنیم. ابتدا ارزی که میخواهیم انتقال دهیم را انتخاب کرده و در آخر بر روی گزینه Submit کلیک می کنیم. قسمت آفیشیال وریفیکیشن شوید، بعد در کادری که باز میشه آدرس کوینکس دات نتورک را به انگلیسی وارد کنید، برای شما در زیر آن یک علامت تیک و متن The content you are inquiring IS the CoinEx Official Website.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور

کد انتخابی را تایپ کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. پس از ورود به این گزینه منویی مانند تصویر بالا به شما نمایش داده می‌شود. عبارت «قول می‌دهم که مالک قانونی این اسناد شناسایی باشم» را تیک بزنید و گزینه «ارسال» را کلیک کنید. یعنی چند رقم آخر آی پی هر سری که وارد میشم تغییر میکنه.

چگونه چرخه های معاملاتی را تشخیص دهیم و انواع آن را بشناسیم؟