اتاق فرار شب سیزدهم تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

اتاق فرار شب سیزدهم تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ در بازی اسکیپ روم ترسناک، ترس از طریق ایجاد فضا و دکور ترسناک و همچنین حضور بازیکنان با ماسک و پوشش خاص و اتفاقات غیر منتظره از قبیل جا به جایی اشیا و یا افتادن آنها صورت می گیرد. در این قسمت ما به شما اتاق فرار ترسناک تهران و اتاق فرار ترسناک کرج را معرفی خواهیم کرد. در این قسمت ما به شما اسکیپ روم ترسناک تهران و اسکیپ روم ترسناک کرج را معرفی خواهیم کرد. هانتر هاوس اولین مجموعه اتاق فرار در جنوب تهران است که در شهرری واقع شده است.

_اسکیپ روم میراث پارس

این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید.

از آن اتفاق به‌بعد هرساله در همان روز تعدادی از افراد این سایت کشته می‌شوند. مردم این شهر قتل‌های سریالی را با قتل الیسا بی‌ارتباط نمی‌دانند. معماهای این بازی بسیار متنوع و مبتکرانه بوده و توأم با ترس، هیجان و دلهره زیادی است. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است.

این اتاق فرار جزو بازی‌های محیطی مجموعه اسکیپ روم محسوب می‌شود و انجام آن همراه یک تا پنج نفر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از اتاق های فرار تهران که انجام آن می‌تواند برای خیلی از افراد سرگرم‌کننده باشد اتاق فرار آرماگدون است. سبک این بازی ترسناک و هیجان‌انگیز است و 100 درصد درجه‌ی سختی دارد. بنابراین اگر تمایل دارید ذهن خود را به چالش بکشید حتماً این بازی مهیج را امتحان کنید. این بازی در یک کارگاه متروکه پر از زامبی انجام می‌شود که می‌توانید همراه اکیپ‌های دوستانه چهار تا هشت نفره یا همراه با خانواده آن را انجام دهید تا روز پرهیجانی را برای خود رقم بزنید. همان طور که اشاره شد؛ تقریبا در هر محله تهران می‌توانید اتاق فرارهایی در ژانرهای متنوع پیدا کنید.

اگر در حل معماهای پیچیده مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنم که بازی در این اتاق فرار را حتما تجربه کنید. چرا که سناریوی طراحی شده در اتاق فرار تنهایی، تلفیقی از ترس، اضطراب و حل معماهای پیچیده را برایتان تدارک دیده است. توی یه اتاق فرار 60 دقیقه ای، پنج دقیقه برای هر معما به یه قانون پذیرفته شده تبدیل شده. در واقع اون‌ها الگوهایی رو ایجاد خواهند کرد که بازیکنان آگاهانه یا ناخودآگاه از این الگوها پیروی می کنن.

اتاق فرار اسکیپ هوم

هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. مثلا وقتی تصادف می‌کنیم یا به ناگهان یه ماشین دیگه توی مسیر ما قرار می‌گیره. اما علت خوشایند بودن این ترس در اسکیپ روم اینه که ما یه حاشیه امن داریم. می‌دونیم که باید بازیگر یه بازی ترسناک باشیم اما اصلا قرار نیست جدی جدی جونمون در خطر بیفته.

  • پس هرکسی ی اتاق فرار ترسناک رو بعنوان بهترین اتاق فرار ترسناک تهران یا شهر خودش انتخاب میکنه و آدم همنظر و مخالف هم تو این داستان زیاده.
  • شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود.
  • شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید.
  • در غیر این صورت، شما هم همانند ارواح خبیث برای همیشه در داخل خانه زندانی خواهید شد.
  • با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید. برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد. تو سبک اسلشری هم انیگما ی بازی داره به اسم اتاق فرار روانی که بازم ترس در کنار معما هست. اونجا هم تمام سعی خودمون رو کردیم تا معماهای جذابی رو جلو پای شما بذاریم.

داستان غنی و دقت به جزئیات از نکات بارزیه که طوبی رو تبدیل به یک اتاق فرار ترسناک موفق کرده. در این میون٬ هر کدوم از این اتاق ها تم خاصی داره و سناریوی اون ژانرهای متفاوتی رو روایت میکنه. در این نوع از اتاق ها سناریو یک داستان ترسناک را روایت میکنه و شما به عنوان قهرمانان این داستان، وارد بازی میشید تا معماها را حل کرده و بر پلیدی موجود در بازی غلبه کنید. وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است. نور اتاق فرارهای ترسناک معمولاً به سمت تاریکی میروند و با توجه به وضعیت کلی ناآرام شما ، معادلات ریاضی و معماهای منطقی پیچیده مناسب نیستند.

مخاطب این بازی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۸ نفر است. اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود. برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید.