اصول طراحی استخر در خانه چیست + استانداردهای ساخت استخر ویکی ساختمون | elitarchgroup

اصول طراحی استخر در خانه چیست + استانداردهای ساخت استخر ویکی ساختمون | elitarchgroup باید از طریق سایت پرداخت خود را انجام دهید؛ در غیر این صورت می‌توانید با ارایه چک هزینه دوره را بدون هیچ مبلغ اضافه ای پرداخت نمایید. این موضوع باید از اولین لحظه که ساختن استخر آغاز می شود، رعایت گردد. هر چه ساختن استخر اصولی تر انجام شود، ایمنی استخر افزایش می یابد.

از استخر مراقبت و نگهداری کنید

عموما دیواره های استخر بر مبنای شیشه ساخته میشه مثل تصویر زیر. برای خانه های مسکونی و پروژه های ویلایی ابتدا بررسی کنید که استخر شما در فضای بیرونی قرار میگیرد و یا داخلی. شکل استخر می تواند به صورت اشکال هندسی و یا غیر هندسی با ترکیب حوضچه ها و جکوزی باشد.

متخصصان حوزه تاسیسات باید تجهیزات استخر را با جریان آب و فیلتراسیون آن مورد ارزیابی قرارداده و کمد تائید نمایند. علاوه بر آن، آن ها باید نوع فیلترهای آب، نوع پمپ، سیستم های الکتریکی و … را نیز بررسی کنند. استخرهای کنونی به گونه ای طراحی می شوند که آب ورودی به آن ها دارای دمای استاندارد است و شناگران نه با آب بسیار داغ و نه با آب بسیار سرد مواجهه می شوند. استخر یک مکان تفریحی است که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرارگرفته است.

  • بسیاری نیز با هدف احداث محلی برای آرامش و استراحت به دنبال داشتن استخر سرپوشیده ویلایی می باشند.
  • در زیر آن به صورتی که حداقل ده الی پانزده سانتیمتر بالاتر از سطح زمین باشد ضروری است.
  • بسیاری از افراد تمایل دارند از استخرهای رو باز برای تفریح استفاده نمایند.
  • استخر وینیلی، بسیار سریع و ارزان راه اندازی می شود، به این صورت که بعد از گود برداری و سیمان کاری ورق های وینیلی را روی استخر می خوابانند.
مهندسان بام ساز آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان پیرامون طراحی استخرهای سرپوشیده ویلایی می باشند. اولین نکته ای که در خصوص احداث استخر مورد توجه قرار می‌گیرد، تعیین محلی برای ساخت آن می‌باشد. از آنجایی که بسیاری از استخرهای شخصی در فضای باز قرار دارند، لازم است که حتما در برابر باد، حفاظ داشته باشند.

کتاب الکترونیکی مرجع کاربردی طراحی استخر،سونا و جکوزی