انواع چای در چین و خواص دارویی آن چینستان | OkChay

انواع چای در چین و خواص دارویی آن چینستان | OkChay همچنین در چین اعتقاد دارند که نوشیدن چای آن‌ها را از انرژی بد دور می‌سازد. بای مودان، به معنای “پونه سفید”، یک چای سفید گلدار است که از یک گلبرگ و دو برگ جوان تشکیل شده است. دم کرده این چای سبز کم رنگ یا طلایی رنگ است و برگ های آن عطر و بوی تازه ای را به جای می گذارند. این نوع چای را می توان در مزارع چای در سراسر استان فوجیان پیدا کرد. چای پونه، در حالی که به شدت در سراسر چین محبوب است، هر کسی از آن استفاده نمی کند. این چای یک چای سیاه تخمیر شده است که عمدتا در جنوب استان یونان چین تولید می شود.

فنجان قهوه خوری 6 عددی طرح استارباکس StarBucks سفید ا StarBucks Coffee Cup white

چای اغلب با ادبیات، هنر و فلسفه در ارتباط است و از نزدیک با تائوئیسم ، بودیسم و تجربه ی من از عطر و طعم اوکی چای کنفوسیوسین پیوند دارد. تقریباً از زمان سلسله تنگ، نوشیدن چای بخشی اساسی از پرورش انسان‌ها بوده‌است. فلسفه چینی چان (شبیه به ژاپن ذن) نیز با نوشیدن چای در ارتباط است. و پوئر ضروری است تا برگ های نرم شوند و باز شوند اما برای سایر انواع چای نیز مفید است. برای این کار، مقدار چای مورد نیاز (حدود 5 الی 10 گرم) را درون قوری بریزید، درب آن را قرار داده و بلافاصله محتویات را درون ظرف یاد شده بریزید.

  • تکنیک‌های آماده‌سازی استاندارد و سنتی آن‌ها، حتی در ارزان‌ترین نوع چای، آن‌ها را به شهرتی دست‌نیافتنی در میان مصرف‌کنندگان چای چینی رسانده است که یک برند معتبر چای نیز به‌حساب می‌آید.
  • مراسم چای زین عناصر فرهنگ چای و بودا را ترکیب می‌کنند.
  • حدود قرن سوم میلادی، چای یک نوشیدنی شناخته شده در چین شده بود، اما تاریخ استفاده از آن بسیار قدیمی‌تر بود.
  • تیگوانین، به چینی یعنی “الهه آهن”، یکی دیگر از انواع چای اولانگ است، که از استان فوجیان نشات گرفته است.
  • پس از نوشیدن اولین فنجان چای، استاد چای نزد شما می‌آید و فنجانی دیگر برای شما پر می‌کند.
این منطقه به بهشت چای معروف است و ده درصد کل چای در چین را پوشش می‌دهد. با وارد شدن به این بازار مشهور، از دیدن مجموعه‌ فروشگاه‌های چای و عطرهای جالب و رنگ‌های خیره‌کننده هیجان‌زده می‌شوید. درواقع این خیابان با نام خیابان چای ، در سراسر پکن شناخته‌شده است. در چین مدرن ، تقریباً در هر خانه مسکونی، حتی به ساده‌ترین کلبه گل، مجموعه ای از لوازم چای برای تهیه یک فنجان چای داغ وجود دارد. به طور سنتی، مهمانان از میزبان خود انتظار دارند که در کنار صحبت کردن در کنارشان چای نیز برایشان آورده شود.

ست 3 تیکه ویسک ماچا کدF

رقبا ده فنجان چای از چهار نوع چای متفاوت را می‌نوشیدند و سپس نام منطقه‌ی کشت چای و منبع آب چای را می‌گفتند. به‌مرورزمان Tōcha در مراسم‌های چای ژاپنی بسیار پرطرفدار شد. سیچوان به‌عنوان نخستین جایزه نوشیدن چای در چین محسوب می‌شود. جاذبه‌ی حضور در یاندی امکان تست کردن انواع مختلف چای است. درواقع شبکه‌ی هاتوگ که در اطراف دریاچه‌ی هوهای قرار دارد، فرصتی برای قدم زدن در خیابان‌های قدیمی پکن و نوشیدن چای چینی را برای گردشگران فراهم می‌کند. در هنگام ورود به بازار در اولین نگاه، مجسمه‌ای از برجسته‌ترین متخصص چای چینی در قرن هشتم به چشمتان می‌خورد.