بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب مواد رومال را مخلوط کرده و با برس روی شیرینی‌ها بمالید. برای تهیه این شیرینی ابتدا باید تخم مرغ رابا چنگال هم بزنید تا از لختگی دربیاید. پودر قند و عسل را بـه تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوطی یکنواخت حاصل شود. این قنادی قدمتی حدود 90 ساله دارد که توسط یک فرد اوکراینی تاسیس شده است. عاملی که شکلات و شیرینی سرای مینیون را منحصر به فرد می کند، ثبت نمودن این قنادی در میراث ملی ایران می باشد که در سال 1399 این ویژگی رخ داد.

شیرینی فروشی ماده اصلی شیرینی نخودچی کـه بـه شیرینی عید نیز شهرت دارد، آرد نخودچی اسـت و برای تهیه ان باید از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع آرد نخودچی کـه بسیار نرم و مرغوب اسـت استفاده شود. در بالا راجع به باقلوای ترکی گفتیم، اما شما در شیرینی فروشی های ترکیه، می توانید انواع دیگری از باقلواها را نیز تهیه کنید که یکی از پرطرفدارترین آن ها، سوتلو نوریه است. این باقلوا تقریبا مشابه باقلواهای ترکیه ای که در بالا به آن ها اشاره کردیم بوده و تنها شربتی که برای تهیه آن به کار می رود، متفاوت است. در واقع برای تهیه شربت باقلوای سوتلو نوریه، به جای آب، از شیر استفاده شده و این باعث می شود که رنگ و لعاب باقلوا نیز شیری رنگ به نظر برسد. البته طعم آن نیز با داشتن شربت شیری، ملایم تر احساس می شود.

اکلز کیک، انگلیس

برای تهیه این کلوچه ترد به یک کاتر مخصوص بیسکویت نیاز است که روی آن طرح می‌اندازد. دستورهای مختلفی برای تهیه تارت کوئه وجود دارد که هر خانواده سبک خاص خود را انتخاب می‌کند. یکی از این شیرینی‌ها را به عشق خود هدیه دهید و برای او آرزوی سعادت و موفقیت کنید. هیچ‌یک از جشن‌های سنگاپور بدون وجود یک سینی «تارت کوئه» یا همان تارت آناناس تکمیل نمی‌شود. این شیرینی در نتیجه مازاد آناناس در مالزی و سنگاپور و تاثیر فرهنگ پراناکان‌ شکل گرفت.

انتخاب کسی که بهترین کوک‌سیستر را درست می‌کند، عملا غیرممکن است؛ اما یک چیز حتمی است و آن اینکه باید این پیراشکی بافته‌شده آغشته به شهد را امتحان کنید. این شیرینی طعمی عالی داشته و با آرد سمولینا تهیه می شود. کره آب شده ای که روی لایه های خمیر فیلو ریخته می شود، طعمی سحرانگیز به شوبیت بخشیده و پودینگ شیر و مغز گردو در میان برش های آن، عالی به نظر می رسد. تزئین نهایی این شیرینی نیز شهد شیرین و پسته خلال یا خرد شده است که باعث می شود هرگز طعم آن را فراموش نکنید.

طرز تهیه شیرینی زبان

این شیرینی در تمامی قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها موجود است و افراد زیادی به خرید آن می‌پردازند. شیرینی مشهدی شباهت زیادی به شیرینی آلمانی دارد و برخی افراد این دو را با هم یکی می‌دانند. شیرینی خانگی خاتون با سه دهه فعالیت از بهترین و باکیفیت ترین مواد استفاده کرده و شیرینی‌ها و کیک‌هایی با طعم بی‌نظیر عرضه می‌کند.

  • هنگامی که شعبه سوم این قنادی بنا شد، تصمیم بر این بود تا نام ناتالی به ناتلی تغییر پیدا کند و رنگ و بوی نام اصیل ایرانی را به خود بگیرد.
  • شیرینی فروشی عمو قناد اصفهان با سابقه ای درخشان در فروش انواع کیک، شیرینی، کیک عروسی، کیک تولد، دسر در طعم های مختلف با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.قنادی عمو قناد، یک انتخاب عالی!
  • اول شهد را جداگانه درست می‌کنند و بعد از سرخ کردن شیرینی آن را در شهر می‌اندازند.
  • یکی دیگر از بهترینی شیرینی فروشی‌های تهران که آوازه آن در پایتخت پیچیده است، می‌توان از شیرینی گاندی نام برد.
  • اگر بخواهید یک شیرینی خوب با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مجالس خود تهیه کنید قنادی ارک میتواند گزینه ی مسیار مناسب و اقتصادی باشد.

روغن جامد را کمی با همزن دستی بزنید تا باز شود و بعد آردها را یکی یکی اضافه کنید و حدود ده دقیقه بـه همزدن ادامه دهید تا مایه کرم رنگ و چسبنده‌اي حاصل شود. در صورتی کـه بخواهید این شیرینی را برای نوروز تهیه کنید باید مقادیر با نسبت بـه نیازتان با همین تناسب افزایش دهید. حالا آرد برنج را خوب الک کنید و ان را کم‌کم بـه مخلوط اضافه مجله شیرینی و شکلات شیرینی تا کنید. اگر در حین کار مواد رویه سرد شد و کار با ان سخت گردید، کمی بر روی بخار آب قرار دهید تا گرم شده و کار با ان آسان تر گردد. خمیر را در مقادیر کم از یخچال خارج نمایید و سریع کاتر بزنید زیرا خمیر زمانی کـه گرم می شود کار کردن با ان سخت می شود. در صورتی کـه خمیر گرم شد مجددا در یخچال بگذارید تا خنک شود.