بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما + خرید 5 مدل ارزان و پرفروش بازار هلورین-اصیل بخرید

در مقایسه با برندهای خارجی میتوان گفت که با توجه به کیفیت و اختلاف قیمت، گزینه ای مقرون به صرفه است. لیست قیمت ظرفشویی های این شرکت را در این صفحه مشاهده می کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی های پاکشوما نیز آشنا کنیم و البته قیمت آن ها را هم بررسی کنیم . پرطرفدارترین ماشین لباسشویی‌ها این شرکتظرفیت‌های 7 تا 8 کیلوگرمی هستند که نسبت به نمونه‌های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند. دیگ‌هایمحصولات پاکشوما همگی از استیل ضد زنگ بوده و در مقابل آب و رطوبت به مرور زمان، دچار زنگ‌زدگی و فرسودگی نمی‌شود.

این دستگاه در چند نوع تولید می شود؟

بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما + خرید 5 مدل ارزان و پرفروش بازار هلورین-اصیل بخرید یکی دیگر از ویژگی های بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما ، قابلیت آسانسوری طبقات آن است. با کمک این ویژگی شما می‌توانید بسته به نیاز خود بخش داخلی این ماشین را بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما شخصی سازی کنید. برای مثال اگر ظروف بزرگتری دارید ، می‌توانید با برداشتن برخی از این قفسه ها محیط بزرگتری را به وجود آورید. این مدل ماشین ظرفشویی مبله به اندازه 46 کیلوگرم وزن دارد و در هر بار استفاده از آن تقریبا به اندازه 10 لیتر آب مصرف می کند و میزان صدایی به اندازه 49 دسیبل را دارا می باشد . این نوع ماشین ظرفشویی دارای برنامه های شست وشوی متنوعی چن شست وشوی میوه و سبزیجات ، شست وشوی ظروف حساس و نازک ، شستوشوی تاخیری و … می باشد .

اولین ماشین ظرف شویی توسط زن ثروتمندی به نام جوزفین کاکرن در سال ۱۸۸۶ اختراع شد و وی آن را در نمایشگاه جهانیِ شیکاگو در ۱۸۹۳ به نمایش گذاشت. این سنسور درصورت ایرادپیداکردن در دستگاه پیش از خرابی کامل به کاربر هشدار می‌دهد. علاوه بر آن، در زمان شست‌وشو میزان کثیفی آب را بررسی می‌کند و ۱۰ برنامه برای شست‌وشو دارد. این ظرفشویی مبله دو عدد سبد دارد و برای شستن ظروف ۱۴ نفر مناسب است. عکس برگرفته از دیجی کالا برند وست پوینت محصول کشور فرانسه است که شرکت شاب سرویس در ایران آن را مونتاژ می‌کند. این برند یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی به شمار می‌رود.

خرید بهترین چراغ مطالعه جدید و مدرن با قیمت مناسب

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF یک نسخه 15 نفره است که به لطف برچسب انرژی A++ مصرف پایینی دارد و وجود سه سبد باعث شده تا برای خانواده های با جمیعت بالا نیز مناسب باشد. این مدل دارای 7 برنامه شستشو بوده و دو رنگ سفید و سیلور در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی امرسان امرسان یکی از برندهای نام‌آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی است.

از نظر کارایی در گام اول باید بدانید این مدل از بهترین ظرفشویی پاکشوما از نوع مبله است. برای کسانی که فضای بزرگی دارند و مصرف ظروف زیادی دارند این مدل توصیه می‌شود. حالا علاوه بر بررسی معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما قصد داریم تا راجع به ویژگی های ظرفشویی پاکشوما نیز صحبت کنیم . ماشین لباسشویی پاکشوما در تمام مدل ها با گارانتی پاک سرویس ارائه می‌شوند. مدت زمان ضمانت محصولات این شرکت از زمان نصب توسط نماینده پاک سرویس به مدت 24 ماه است.

قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید. ماشین ظرفشویی SMS50D08GC بر روی پنل خود دارای نمایشگر و یک ولوم چرخشی برای تنظیم برنامه شستشو میباشد.برنامه های شستشوی دستگاه شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و پیش شستشو میباشد. برای شستشوی ظروف کثیف و چرب بهتر است ابتدا از برنامه پیش شستشو استفاده نمایید. ویژگی منحصر به فرد این ظرفشویی Hygiene Plus بوده که از آب بسیار داغ برای شستشو استفاده می نماید. پاکشوما، از دیگر برند‌هایی است که در داخل کشور فعالیت کرده و ظرفشویی‌هایی در مدل‌های متفاوت به بازار ایران وارد می‌کند. این محصول با اینکه یک محصول ایرانی است اما خصوصیات و ویژگی‌هایی که در آن مشاهده می‌شود، باعث شده بسیاری از ایرانی‌ها به جای خرید مدل‌های خارجی، این مدل را خریداری کنند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما در سایزهای مختلفی که به شرح آن می پردازیم تولید می شوند. ظرفشویی ایستاده پاکشوما در سه نوع ( 2 سبده، 14 نفره 3 سبده و 15 نفره ایستاده ) تولید می شود. همچنین ماشین ظرفشویی رومیزی در دو نوع ( رومیزی 6 نفره و 8 نفره ) تولید و عرضه می شود. از مهم ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما ، قابلیت تنظیم سختی آب برای شستشو می‌باشد. این ویژگی می‌تواند به افزایش کیفیت شستشوی ظروف کمک کرده و عمر مفید ماشین ظرفشویی را بالاتر ببرد. شرکت پاکشوما استفاده از فناوری نوظهور برای بهبود مصرف انرژی را به یکی از اصول راهنمای خود تبدیل کرده است.

برنامه ی مخصوص ظروف حساس و شکننده ، شستشوی نصف ظرفیت، شستشوی اقتصادی و … را برای انتخاب در دسترس شما قرار داده اند. شستشوی نصف ظرفیت به این معناست که اگر ظروف کمی داشته باشید می توانید آن را فعال کنید تا آب و انرژی کمتری مصرف شود. ماشین های لباسشویی پاکشوما از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و قطعا میتوانند گزینه های ایده الی برای شما باشند. شرکت پاکشوما همواره در تولید ظرفشویی و لباسشویی جزو پیشروها بوده و هست به همین جهت بهترین و کامل ترین ظرفشویی را از پاکشوما بخواهید.

  • معمولاً ماشین های ظرفشویی به برنامه شست وشوی با آب داغ، شست وشوی با آب سرد، خشک کن و شست وشوی خودکار مجهز هستند.
  • ماشین ظرفشویی های ارزان دارای مخزنی ازجنس پلاستیک و مدل های گران قیمت مخزنی از جنس فولاد ضد زنگ دارند .
  • واحد صدا در این دستگاه ها را با دسی بل اندازه گیری می کنند هرچقدر عدد دسی بل کمتر باشد به این معناست که دستگاه صدای کمتری تولید خواهد کرد.
  • دارای دو عدد سبد است و می‌توان ارتفاع سبد بالایی را تغییر داد.
  • جنس داخلی بدنه یکی از عوامل اثر گذار بر دوام و ماندگاری ظرفشویی و همچنین خشک شدن ظروف ها است.

شرکت پاکشوما برای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت ظرفیت‌های مختلف را در نظر گرفته تا با توجه به بودجه و قدرت مالی خود، اقدام به خرید ماشین لباسشویی پاکشوما کنند. ماشین لباسشویی پاکشوما به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوبت ترین ایرانی لباسشویی در بازار شناخته شده است. پاکشوما با کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات عموم مشتریان باشد.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما چطور است؟

در هر حال، هر شخص بودجه مشخصی برای خرید خود در نظر می گیرد و با توجه به آن، می تواند یکی از محصولات را انتخاب می کند. پاکشوما با در نظر داشتن نیاز های مشتریان، کالاهای مختلفی را با قیمت های مناسب ارائه می کند. هرچه امکانات لباسشویی بیشتر شوند و دسترسی های بیشتری را ارائه کنند، قیمتشان هم بالاتر می رود. در نتیجه شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید گزینه هایی برای انتخاب از این برند داشته باشید. این شرکت تا 24 ماه پس از خرید محصول را گارانتی می کند و با داشتن 700 نمایندگی در سراسر کشور، توانسته بهترین خدمات را برای مشتریان فراهم کند تا در صورت بروز مشکل، به این نمایندگی ها مراجعه نمایند.