بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک تخصص‌اش در گوگل ادز، تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانش‌اش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثال‌زدنی‌ست. مثلا فرض کنید که برنامه بازگشایی رستوران فست فودی در جایی از شهر را دارید که ساکنانش تمایلی به غذاهای سوسیس و کالباسی یا فست فودی ندارند. فرهنگ غذایی مردم شهر، پذیرای چنین غذاهایی نیست و آنقدر محافظه‌کار هستند که به فکر امتحان کردن چنین مواد غذایی نمی‌روند.

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو

در ادامه درباره ی این موضوع صحبت می کنیم که بک لینک دقیقا چیست، یک بک لینک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و در ادامه نحوه ی بررسی بک لینک برای وب سایت را به شما آموزش می دهیم. برای افزایش شانس گرفتن چنین بک‌لینک‌هایی باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می‌کنید، با کیفیت است و برای کاربر جذاب و مفید خواهد بود. این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد. به عبارت دیگر، بک‌لینک‌هایی که به این روش به دست می‌آیند، ارگانیک (طبیعی) هستند. سلام محمد، برای خرید بک لینک خوب و باکیفیت هم می‌تونید مستقیما با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها ارتباط بگیرید و هم از پنل‌های واسط مثل راش وب، تسمینو، تریبون و… سلام سارا، ابزارهایی مثل Ahrefs و SEMrush ابزارهای خوبی برای چک بک لینک‌های خودتون و رقبا هستن.

بک لینک (Backlink) چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو

بک لینک یکی از مهمترین اجزای SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) است. الگوریتم های گوگل با دقت طراحی شده اند تا مطمئن ترین و ارزشمندترین نتایج را برای هر جستجو در اختیار کاربران قرار دهند. برای این منظور ، الگوریتم های موتور جستجو عوامل مختلف رتبه بندی را اندازه گیری می کنند تا به تعیین اعتبار هر وب سایت کمک کنند. استفاده از لینک برای ایجاد یک استراتژی به ارتقای تلاش های بازاریابی شما کمک می کند و یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی شما در موتورهای جستجو است.

فالو یا نوفالو بودن بک‌لینک

گوگل و بینگ دو موتور جست و جوی قدرتمندی هستند که سعی دارند وبسایت هایی را که لینک خریداری می کنند یا لینک می فروشند به شدت مجازات کنند. برای مثال یکی از سایت هایی که EAT بالایی دارد ، ویکی پدیا است. این سایت تخصص های زیادی در خود ارائه کرده از طرفی اعتبار و اعتماد بالایی نزد وبسایت های دیگری دارند به طوری که لینک های زیادی از سایت های دیگر دریافت می کند. پیوندها همان لینک هایی هستند که از یک وب سایت به سایت دیگر اشاره می کنند، به این نوع از لینک ها اینباند لینک ها، لینک های خارجی و لینک های ورودی نیز می گویند. برخی از پیوند ها می توانند داخلی باشند که از یک صفحه سایت به صفحه دیگر سایت backlink چیست (وب سایت بعدی را ببینید) اشاره می کنند. یا مثلا وقتی تامین کننده ای خودش سایت داره و از ما میخواد براش در سایتمون جنسش رو بفروش میشه در اغلب مواقع اطمینان داشت اعتبار سایتش از سایت ما کمتره و گرفتن بک لینک ازش به درد خاصی نمی خوره.

  • اگر مردم آدرس وبسایتی را نمی‌دانستند هیچ‌کس روحش هم خبردار نمی‌شد و وبسایت هم هیچ بازدیدی نمی‌گرفت.
  • محتوای ۱۰ برابر چیست؟ شما متوجه شده اید که سایت رقیب شما برای یک صفحه و محتوای به خصوص لینک و رنک بسیاری دریافت کرده است، ولی در سایت شما محتوای مشابه به آن وجود ندارد.
  • استفاده از لینک Nofollow به موتورهای جستجوگر دستور می دهد که این لینک را دنبال نکنند.
  • درواقع، گوگل زرنگ‌تر شده و روزگار بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است.
در مرحله دوم باید سایت‌هایی را پیدا کنید که همچنان به این منابع قدیمی لینک داده‌اند. شما میتوانید در قسمت توضیحات، موضوع خودتان را یاداشت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.