دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگیقبولی 100% برای اندروید مایکت | driveing

فرقی نمی کند در چه پایه ای بخواهید امتحان ایین نامه ۱۴۰۲ بدهید باید همین آزمون ها را تست بزنید. بهترین راه برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی، شرکت در آزمون های مرحله و به ویژه آزمون آیین نامه اصلی آنلاین است. اگر در یک آزمون ۳۰ سوالی آیین نامه رانندگی شرکت کنید و سپس در پایان آزمون نتایج را ثبت کنید به راحتی می توانید نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید. این اولین امتحانی است که متقاضیان گواهینامه رانندگی می بایست در آن شرکت کنند این امتحان آیین نامه توسط مدرس آیین نامه و معمولا در آموزشگاه رانندگی گرفته می شود . آزمون مقدماتی آیین نامه نسبت به آزمون اصلی آیین نامه تقریبا آسان تر است ولی با این حال تعداد زیادی از بچه ها در بار اول در این آزمون مردود می شوند . همچنین ممکن است برخی از سوالات نمونه سؤال نیز در آزمون اصلی آیین نامه تکرار شود.

  • گواهیران به روز ترین سایت ارائه سوالات آیین نامه بوده و هرگونه تغییر در سوالات بلافاصله اعمال خواهد شد .
  • این وب سایت به منظور کیفیت برتر تصویر، اقدام به تایپ مجدد نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی می کند.
  • برای کسب این مهارت تنها باید آزمون را برای خود شبیه سازی کنید.
  • درنهایت توصیه می‌کنیم اگر قصد شرکت در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی را دارید با آموزشگاه موردنظر خود تماس حاصل کنید و اطلاعات کامل زمان برگزاری آزمون را کسب نمایید.

بله ، تمامی نمونه سوالات آیین نامه داخل سایت رایگان هستند و ما اصلا نمونه سوال پولی نداریم که این هدیه ای به کاربران سایت تست درایوینگ است . بله ، در حالت کلی یک سری سوالات پرتکرار هستند که همیشه در آزمون ها هستند و شما با خواندن و تست زدن آنها در زمانی مشابه با آزمون اصلی میتوانید در آزمون آیین نامه قبول شوید. در صورتی که به تست آزمون آیین نامه رانندگی دسترسی داشته باشید می‌توانید شیوه مطالعه خود را و همچنین منابع و شیوه پاسخگویی به سوالات را تنظیم کنید.

لطف کنید مجموعه کامل نمونه سوالات آزمون آیین نامه رو برام ارسال کنید. پس از طی کردن این مرحله یعنی قبولی در آزمون آیین نامه ۱۴۰۲ وقت آن است که شما آمادگی کامل برای آزمون شهری پیدا کنید. اگر قصد دارید برای قبولی در آزمون آیین نامه اقدام کنید، باید از آخرین تغییرات اطلاع داشته باشید و این وظیفه وب سایت‌ها است که آخرین تغییرات را به شما اطلاع دهد. نمونه سوالات باید به روز رسانی شود و در صورت اضافه شدن مباحث، بخشی را به صورت مجزا به بخش‌های اضافه شده اختصاص دهد. عکس نمونه سوالات آیین نامه و پی دی اف سوالات با هر پلتفرمی قابل دسترسی است و همین علت محبوبیت این وب سایت است. این وب سایت کاملترین و بروزترین سایت در زمینه سوالات آیین نامه رانندگی می باشد و بیش از ۱۰۰ آزمون در سایت خود به صورت رایگان قرار داده است.

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۲ و کاهش استرس

دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگیقبولی 100% برای اندروید مایکت | driveing

متقاضیانی که می خواهند بار اول در آزمون اصلی آیین نامه قبول شوند. بنده با آقای نجمی مربی بسیار حرفه ای،باتجربه،جدی،دلسوز، دارای اخلاق حرفه ای،18 جلسه آموزش رانندگی داشتم و اولین مرتبه در آزمون آیین نامه و سومین مرتبه در آزمون شهر قبول شدم. یک جلسه هم با خانم مهربان پور آموزش داشتم که ایشان هم مربی بسیار مهربان – حرفه ای- دلسوز بودند. آزمون آیین نامه دارای سوالات تابلوها، حق تقدم، فنی، امداد و نجات، قوانین و مقررات و … است. داشتن بیش از 4 غلط در این آزمون موجب مردودی شما می‌گردد.شما با داشتن 4 غلط نیز می‌توانید در این آزمون قبول شوید، اما پنجمین غلط موجب مردودی شما می‌شود.

چگونه در آیین نامه قبول شویم

سوالات آپدیت شده دوست عزیز می توانید هم اکنون به راحتی سوالات رو دانلود بفرمایید . درود به شما , دوست عزیز دکمه قرمز رنگ بزرگ در همین صفحه قرار داده شده , خیلی واضح هست ! با این حال ایرادی ندارد , بر روی نوشته زیر کلیک کنید تا صفحه شما رو مستقیم بر روی دکمه دانلود منتقل کند ( بالای فلش , دکمه دانلود قرار دارد ) موفق باشید . بله سوالات در تمامی موبایل ها و لپ تاپ ها و کامپیوتر ها به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی باز می شود , دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) در صورت داشتن سوالی دیگر لطفا با پشتیبانان در قسمت چت باکس پیام دهید . سوالات آپدیت و تا انتهای سال 1400 ( اسفند 1400 ) معتبر است .