دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش

انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از www.amnbash.ir خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید.

دوربین مداربسته برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود. همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-001

فروشگاه تخصصی دیاکالا با رویکرد ایجاد بستری شفاف برای خرید آگاهانه سیستم های الکترونیکی و حفاظتی تاسیس شد. ما بر این باوریم که با ایجاد بازاری قدرتمند و شفاف می توانیم گامی محکم در جهت اعتماد سازی و ارتباط هرچه نزدیکتر .میان فروشنده و خریدار برداریم. عملیات ضبط بروی کارت حافظه جانبی قابل نصب بروی دوربین، انجام می شود. همچنین دوربین به مودم خانه براحتی متصل می شود و تصاویر را به صورت آنلاین بروی لپ تاپ و یا تلفن همراه والدین ارسال می کند.

  • اما برای جلوگیری از نویز استفاده از کابل کوآکسیال به شدت توصیه می شود.
  • یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است.
  • همینطور دستگاه های ضبط دیجیتال امکان انتقال و ارسال تصاویر بر بستر شبکه اینترنت و Picture to Picture را دارند، لذا میتوان از هر کجای دنیا با اتصال به شبکه اینترنت تصاویر دوربینهای مداربسته را دریافت و بررسی نمود.
  • همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد.
  • بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود.

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند.

به مشاوره برای خرید دوربین مداربسته نیاز دارم چکار کنم؟