رانندگی با ماشین های آتش نشانی by firefighterpodcast پادکست آتش نشان | mey

رانندگی با ماشین های آتش نشانی by firefighterpodcast پادکست آتش نشان | mey

این اپلیکیشن برای سیستم عامل هر دو نوع دستگاه‌های اندروید و IOS رایگان صحبتهای آقای حسام ایپکچی در می است. یک برنامه زیبا برای شنیدن پادکست است و به ساختن حساب یا ورود نیاز ندارد. می‌توانید اپیزودها را برای گوش دادن به صورت آفلاین پخش یا بارگیری کنید.

  • با نصب هد یونیت Android Auto، می‌توانید به همه چیز از نقشه و موسیقی گرفته تا تماس‌های تلفنی و دستیار Google دسترسی داشته باشید.
  • نرم افزار وسیله نقلیه، نقشه‌های گوگل را برای اطلاع رسانی زودهنگام از مواردی مانند نقاط توریستی، علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌ها و سایر موانع راهنمایی می‌کند.
  • هنگام رانندگی در کلگری باید هم IDP و هم گواهینامه معتبر و اصلی را همراه داشته باشید.
  • از خودروی جلویی فاصله داشته باشید – انجام این کار توقف ایمن را راحت تر می کند.

این گزینه ساده تر به این معنی است که می توانید برای مقاصد سرگرمی، برق و اینترنت را برای تلفن های اندرویدی یا تبلت مسافران خود فراهم کنید. مسلماً بهترین راه برای افزودن اندروید به ماشین شما، استفاده از هد یونیت جدید است. این باعث می شود که برای پروژه های DIY مانند افزودن Android Auto به وسیله نقلیه شما مناسب تر باشد. سه گزینه در اینجا موجود است که هر کدام به تدریج پیچیده تر می شوند.

پادکست بشنوید!

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید صدای چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا به علاوه صدای خودتان ضبط کنید و کل مراحل ساخت قسمت‌های پادکست را به‌طور جامع و بدون پرداخت هزینه با موبایل و یا تبلت انجام بدهید. بهترین اپلیکیشن برای گوش دادن به پادکست چیست؟ اگر به گوش دادن به پادکست علاقه‌مند هستید، Castbox یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. مثلا دارای انجمنی است که امکان ارتباط گرفتن با شنوندگانی که سلیقه‌ی پادکستی مشابهی با شما دارند را فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند که یک هد یونیت Android Auto نصب کنید، تلفن یا تبلت خود را به سیستم صوتی ماشین خود وصل کنید یا به سرنشینان خود تمام قدرت و دسترسی به اینترنت را که برای دستگاه‌های اندرویدی خود نیاز دارند، بدهید. با این حال، حقیقت این است که برای استفاده از این مزیت، نیازی نیست هزاران دلار برای یک خودروی جدید هزینه کنید.

رانندگی شجاعانه با ماشین های خودران

این برنامه در ابتدا خوب کار می کند اما بسیاری از گزینه‌های عالی دیگر در سال ۲۰۲۱ برای سیستم عامل‌های- برای iOS و اندروید وجود دارد. بعضی از این اپلیکیشن‌ها فقط مخصوص اپل و بعضی دیگر برای اندروید هستند و گروهی دیگر از اپلیکیشن‌ها برای هر دو سیستم عامل مناسب هستند. بسیاری از آن‌ها شامل گزینه‌های کشف، کنترل‌های پخش، گزینه‌های مختلف به اشتراک‌گذاری، دنبال کردن، تایمر خواب و موارد دیگر هستند.

این کانال جدید و رسمی هاگیرواگیر است.هاگیرواگیر گفتگوی خودمانی و غیررسمی سه دوست است که هریک نظرات و افکار متفاوتی دارند. از هر دری سخنی می‌گویند و می‌خندند و موزیک گوش می‌دهند و زمان سپری می‌کنند. در این اپیزود با راننده های ماشین های آتش نشانی یا همون کاردان ها گفتگو کردیم کسانی که کار بزرگ و خطرناکی روی دوششون هست، اما شاید کمتر ازشون شنیده باشیم.