راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل + لیست کامل

قاب توری، قاب پارچهای و قاب طرح چوب هم گزینههای دیگری هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت و کارایی در سطح بالایی قرار دارند. تولیدات این کمپانی نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار گرانتر بوده و در نتیجه تعمیر قطعاتی که در آن قرار دارد نیز هزینههای بالاتری را در پی دارد. گلکسی زد فلیپ یکی از گوشیاهی ابتکاری در سال ۲۰۲۱ است که هنوز هم میتواند رویای روزهای اولیه گوشیهای تاشو را برای شما زنده نگه دارد. این مشکل هم از جمله رایج ترین مشکلات گوشی های سری A سامسونگ از جمله گوشی گلکسی A12 و A10 است که در آن به دلایل مختلف نرم افزاری یا سخت افزاری، در اتصال دستگاه به وای فای یا داده همراه مشکل ایجاد می شود. شما می توانید از اسکنر اثر انگشت موجود در پشت دستگاه برای بازگشایی قفل صفحه استفاده کنید.

موبایل سامسونگ

امروزه که انواع برندها در رقابت با یکدیگر به تولید گوشی های هوشمند مشغول هستند، مدل های گوشی شیائومی نیز پا به پای آن ها در این عرصه رقابت می کنند و طرفداران پر و پا قرصی نیز پیدا کرده اند. بهویژه در تولید تلفن همراه بسیار موفق عمل کرد و موبایل های آن به مهمترین منبع درآمد این کمپانی تبدیل شدند. برند شیائومی توانسته به یکی از رقابت کنندگان اصلی در بازار محصولات دیجیتال و گوشی های هوشمند تبدیل شود. کمپانی گوشی شیائومی توانست با عرضه محصولات جذاب با کیفیت عالی، نام خودش را سر زبان ها بیندازد. از ویژگی های خوب گوشی شیائومی می توان عمر طولانی باتری و کیفیت صفحه نمایش این گوشی ها را نام برد.

در تاریکی نیز نور صفحه تا نزدیک به صفر نیت میرسد و پیکسلهای صفحه سوپرامولد خاموش میشوند، اتفاقی که در ذخیره انرژی باتری تاثیر فراوانی دارد. تنها تلفن هوشمندی که توانست به فروش 80 میلیون عددی این مدل حتی نزدیک شود مدل قبلی آن گلکسی اس 3 بود. از آن زمان بود که شیائومی به عنوان یک کمپانی معتبر و نسبتا پرطرفدار شناخته شده و به حیات اقتصادی اش ادامه می دهد. از ویژگیهای بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز میتوان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد.

گوشی سامسونگ سری اس

از مهم ترین این اتهامات می توان به شکایت نیروی هوایی هند، به عنوان نماینده یکی از پرمصرف ترین بازارهای مدل های گوشی شیائومی اشاره نمود. از بین تمام مدل ها، بهترین گوشی شیائومی که می توان گفت تو ایران بسیار بازخورد مثبتی داشت گوشی پوکو poco است که واقعا گوشی فوق العاده ای است و می تواند جوابگوی هر کاری حتی بازی با گوشی هم باشد. یک گوشی با ویژگی های خوبی مثل صفحه نمایش با کیفیت، باتری با عمر بالا، داغ نکردن گوشی، دوربین باکیفیت و موارد دیگر، باید قیمت نسبتا بالایی هم داشته باشد اما شیائومی در گوشی های خود علاوه بر مشخصات خوب، قیمت مناسبی هم دارد که همین مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی در کنار مشخصات عالی که دارد بهترین انتخاب برای خرید گوشی است.

تفاوت رام گلوبال و چین در همین است و شما میتوانید مطمئن باشید که این دو نسخه از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی با هم ندارند. باتری 5020 میلیآمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلیمتری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. شیائومی یکی از بهترین برندهای گوشی های حال حاضر دنیا است و پتانسیل رقابت با برندهای مطرح دیگر را دارد. شیائومی که حالا دیگر به عنوان بزرگترین کمپانی گوشی های همراه در چین شناخته می شد، شکایات و گزارشات مختلفی را از کشورهای مختلف جهان مبنی بر عدم رعایت حریم خصوصی کاربران و نقض امنیت ملی کشورها دریافت کرد.

سری گلکسی نوت نیز جزو پرطرفداران محسوب میشود.

دوربین چهارگانه به کار رفته با ۴۸ مگاپیکسل به عنوان قدرت دوربین اول و باتری 5160 میلی آمپری و ارائه شده با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به خوبی می توانند این گوشی قدرتمند را برای شما توصیف کنند. شرکت سامسونگ در ۱۰ ماه گذشته دو سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را برای گوشیهای هوشمند معرفی کرده است. گوشیهای ردمی با پسوند A، پایینترین رده و ارزانترین گوشیهای ردمی محسوب میشوند، که برای استفاده روزمره و کارهای سبک استفاده میشوند. شیائومی از مدل کسب و کارهایی نیست که هر ساله قیمت محصولات را افزایش دهد و این خبر خوبی برای طرفداران این شرکت محسوب میشود. سری گلکسی نوت نیز جزو پرطرفداران محسوب میشود. نوت 8 شیائومی با رابط کاربری انحصاری شیائومی یعنی MIUI 10 بر پایه اندروید 9 تولید و به دست کاربران میرسد.

بررسی گوشی شیائومی این گوشی ها در کمترین زمان به محبوبیت فراوانی رسید و میزان فروش این برند را چند برابر کرد. به علاوه مدلهای سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. هر چند مدلهای جدید گوشی سامسونگ از این نوع کابل استفاده نمیکنند. عمر باتری آن از پیکسل های جدید بهتر است، از بهترین نمایشگر تولید شده در این صنعت استفاده می کند و بر خلاف iPhone 11 از تکنولوژی sub-6 5G استفاده می کند تا هر زمان شبکه های 5G رایج شد، شما از تکنولوژی عقب نباشید. شیائومی باتری های خود را به گونه ای طراحی کرده تا خیلی سریع شارژ شده و در زمان طولانی تری باقی بماند تا هیچ وقت شما در هیچ مکانی نگران شارژ خود نباشید. پس اگر شما قصد خرید یکی از این مدل گوشی ها را از نمایندگی موبایل سامسونگ دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بر اساس ویژگی های هریک از این دو، بتوانید تفاوت گوشی های سری S و سری A سامسونگ را متوجه شده و بهترین و کارآمدترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید.

لوازم جانبی گوشی

به راه افتادن فروشگاه ویژه اپلیکیشن شیائومی در سیستم عامل اندروید، توانست در مدت چند ماه علاوه بر آمار خیره کننده دانلود، سودآوری زیادی نیز برای این شرکت داشته باشد. این کلمه ریشه چینی دارد و به گفته مدیر عامل آن، تنها به معنای یک ارزن نیست. شیائومی در لغت به معنای برنج کوچک که ما در زبان فارسی آن فونر بهترین فروشگاه اینترنتی را ارزن مینامیم! پیش از آنکه به تاریخچه ظهور این گوشی بپرداریم، خوب است درباره معنای آن بگوییم. مقایسه قیمت گوشی شیائومی با سایر گوشیهای هم رده آن نشان می دهد که قیمت گوشی شیائومی نسبت به سایر برندها با مدلهای مشابه برای کاربر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بررسی گوشی سامسونگ

وضوح صفحه نمایش هم بسیار بالا بوده و میتوانید از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی آن لذت ببرید. گوشی های شیائومی به دلیل تنوع زیاد و معرفی گوشی های بسیار زیادی که سالانه انجام می دهد، باعث می شود تا قیمت گوشی شیائومی در بازار بسیار پایین تر از بقیه گوشی ها در برندهای دیگر باشد تا تمام افراد بتوانند با قیمت مناسب تری گوشی با کیفتی داشته باشند تا بتوانند لذت استفاده از گوشی رو ببرند. شیائومی از مقدار رم بالا برا گوشی های خود استفاده کرده است تا کاربرانی که استفاده های سنگین مانند ادیت فیلم برای اینستاگرام و بازی انجام می دهند نهایت لذت رو ببرند و به هیچ عنوان به مشکلاتی مانند لگ در بازی و کندی گوشی مواجه نشوند.