صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت

به این ترتیب، توصیه می‌شود همیشه مبالغ مدنظرتان را به آدرس‌های جدید واریز کنید. کپی کردن آدرس کیف پولی که وجه را از آن به حساب خود منتقل می‌کنید. در حساب کاربری خود روی آواتار پروفایلتان کلیک کنید و از منوی بازشده، گزینه Account Security را انتخاب کنید. در ادامه باید QR کد صرافی کوکوین را با موبایل خود اسکن کنید. در این صرافی امکان معامله رمزارزها به صورت مستقیم با یکدیگر وجود دارد. بیش از ده میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دنیا از صرافی کوکوین استفاده Kucoin می‌کنند.

عملا این قسمت کوچک شده ی قسمت market یا بازاره که توضیح دادیم . به ویژگی های متفاوت که در ادامه به بررسی این ویژگی ها میپردازیم. دو بخش آخر برای افرادیه که قصد ساخت و کار با ربات های مبادلاتی رو دارن. قسمت بعدی که قصد داریم راجبش صحبت کنیم trade ها یا تبادلات .

نکات ورود به بازار ارزهای دیجیتال

سلام محمئ عزیز؛ این ربات به‌صورت شبکه‌ای معاملات را انجام می‌دهد و ریز جزییات معاملات قابل مشاهده نیست. به‌صورت کلی اما می‌توانید برای مجموع سرمایه خود حد ضرر قرار دهید. سلام سهراب عزیز؛ در بخش تریدینگ بات کوکوین یکی از استراتژی‌های اصلی فیوچرز گرید می‌باشد که در صفحه ابتدایی قابل مشاهده و استفاده است. سلام حمید عزیز؛ ربات کوکوین از استراتژی معاملات شبکه‌ای یا Grid استفاده می‌کند. سلام مریم عزیز؛ هنگامی که به بخش تریدینگ بات می‌روید، می‌توانید روی علامت پاور در کنار رابط کاربری ربات کلیک کرده و ربات خود را متوقف کنید.

  • سپس KCS بازیابی شده از طریق بازخرید، بلافاصله از بین می رود.
  • برای دسترسی به این صرافی نیز به مانند بایننس و برخی پلتفرم‌های معاملاتی دیگر، باید از سرویس‌های تغییر آی‌پی استفاده کرد.
  • برای خدمت رسانی بهتر به دانشجویان و دانشجویان دوره کوچینگ معامله گری اقدام به راه اندازی باشگاه دانشجویان سرمایه دیجیتال کردیم .
فرقی نمی‌کند از چه رمز ارزی برای خرید و انتقال به حساب کوکوین استفاده کنید، اما با خرید ترون یا TRX مبلغ کارمزد بسیار ناچیز خواهد بود. البته در بازه‌ی زمانی خرید و انتقال ترون ممکن است نوسان قیمت رخ دهد. اگر نمی‌خواهید این ریسک را بپذیرید، می‌توانید USDT یا تتر بخرید که نوسان قیمت در آن وجود ندارد و معادل 1 دلار آمریکا است؛ اما کارمزد بیشتری دارد.

معامله مارجین صرافی کوکوین

صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت به این صورت که، شما می‌توانید پارامترهایی را برای ربات خود انتخاب کنید تا به طور خودکار برای شما معامله کند، حتی زمانی که در خواب هستید. بنابراین، برای اجرای آنها لازم نیست که تلفن یا رایانه‌تان هم کار کند. شما حتی می‌توانید عملکرد بهترین ربات‌ها را ببینید و با کپی کردن تنظیمات آنها، عملکرد آنها را تقلید کنید. در صورتی‌که از بایننس کوین برای پرداخت کارمزدها استفاده کنید، یک تخفیف ۲۵ درصدی هم دریافت خواهید کرد که باعث می‌شود کارمزد معاملاتی شما فقط ۰٫۰۷۵ درصد باشد. این مقدار از کمترین کارمزدهای دریافتی در صنعت رمزارزها است. سپس در کیف پول تراست ولت Trust Wallet، در کیف پول تتر USDT، در قسمت کیف پول مقصد پیست کردم.

  • در مقاله معرفی ۵ صرافی برتر ایرانی ویژگی‌های یک صرافی قابل اعتماد را بررسی کرده‌ایم.
  • در چنین شرایطی معامله گر قصد دارد دارایی خود را در یک محدوده مشخصی با بهترین قیمت بازار خرید و فروش کند.
  • ساخت حساب کاربری در صرافی کوکوین به احراز هویت نیاز ندارد بنابراین برای ایران که توسط اکثر صرافی‌ها تحریم شده است مناسب است.
  • گفته می شود این صرافی جایگزین بایننس شود.صرافی بایننس از همه کاربران خواسته است تا اواخر مهر ماه احراز هویت خود را به اتمام برسانند.
  • ما به این سوال پاسخ دادیم که کوکوین چیست و چه مزایایی دارد.