طراحی داخلی رستوران 10 نکته بسیار مهم طراحی داخلی رستوران

علاوه بر چیدمان رستوران باید به رنگ های مورد استفاده در فضای رستوران نیز توجه کنید. مدت های زیادی است که در عرصه رستوران و غذا این قضیه ثابت شده است که محیط و طراحی داخلی رستوران می تواند تفاوت بین یک رستوران تازه کار و حرفه ای را نمایان کند یا در سطوح بالاتر حتی می تواند باعث ورشکستی شود! رستوران بلامونیکا یک رستوران ایتالیایی محبوب در خیابان وزرای تهران است که با قدمت کمش توانسته به یکی از بهترین رستورانهای تهران در بین رستورانهای ایتالیایی تبدیل شود. این کافهرستوران با غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی یکی از محبوبترینها در بین رستورانهای همرده خود است. یکی از مزیتهای این رستوران شنیدن نوای دلنشین پیانو است که به دست یکی از ماهرترین پیانیستهای ایرانی نواخته میشود.

در دکوراسیون رستوران خود از گل و گیاهان طبیعی بهره بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا ایده ها و اتفاقات جالب در مورد دکوراسیون رستوران و کافی شاپ با هم بررسی کنیم. رستوران سنتی آبوآتش با منو ایرانی، فرنگی و دریایی همراه با اجرای موسیقی زنده در محیطی با دکوراسیون سنتی یکی از بهترین رستورانهای میرداماد تهران است. دکوراسیون رستوران نقش بسیار مهمی در جلب مشتری دارد. شما می توانید به پیاده روی در جاده پر درختی که از وسط پارک می گذرد، بپردازید یا از استراحتگاه و زمین بازی موجود در آن استفاده کنید؛ همچنین می توانید از موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام که در اصطبل سابق کاخ توپکاپی قرار دارد و به دست رجب طیب اردوغان، نخست وزیر وقت ترکیه در سال 2008 ساخته شد، دیدن کنید. اگر یک رستوران طراحی متفاوت و با اصولی داشته باشد، میتواند به عنوان یک ساختمان زیبای شهری و همچنین یک المان در شهر به حساب آید.

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کفی شاپ تاثیر زیادی بر جذب مشتریان دایمی و وفادار برای این مکان ها دارد. مجسمهها و تابلوهای دکوری نیز یکی موردهای ایدهآل برای پباده سازی دکوراسیون رستوران می باشند. به همین منظور در زمان انتخاب وسایل داخلی می توان از وسایل سلطنتی استفاده کرد. لذت دو چندان غذا خوردن در فضای باغ رستوان علت اصلی کشش و تمایل افراد به انتخاب این محیطها برای صرف وعده غذایی خود در طول روز میباشد. ازآنجاییکه هتل اسپیناس از لوکسترین هتلهای تهران است توقع میرود رستوران لاتون به عنوان زیرمجموعهی این هتل، در فضایی لوکس و مدرن، غذایی باکیفیت را ارائه دهد. عدهای نیز بسته به شرایط کاری و اجتماعی خود وعدههای غذایی را بیرون از منزل و در رستورانها صرف میکنند.

به ویژگیهای خاص و شرایط ویژه آن رستوران باید اهمیت ویژه داد. یکی از مهم ترین مواردی که در دکوراسون رستوران تان باید به آن توجه داشته باشید، سبک رستوران است. مبل مناسب در طراحی رستوران کلاسیک باید ظریف، ساده و با دقت انتخاب شود. فضایی که خصوصا جوانان برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند باید به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی کرده و از حضور در آن حسی خوشایند و لذت بخش را تجربه کنند. در تلفیق دو سبک با یکدیگر، برای اینکه نتیجه­ درستی در پی داشته باشد باید نکاتی را رعایت کنید. بورگاز آدا Burgazada یا بورگاز (در زبان ترکی به معنای قلعه نظامی مستحکم) با داشتن مساحت 1.5 کیلومتر مربع، سومین جزیره بزرگ مجمع الجزایر پرنس به شمار می آید. این برج در نزدیکی دریای مرمره در 200 متری ساحل منطقه اسکودار بر روی جزیره کوچکی در نزدیکی سالاجاک، 23 متر بالاتر از تنگه بسفر ساخته شده است.

دکوراسیون داخلی رستوران کلاسیک

رستوران بهشت فشم در منطقهی شمال شرق تهران یک باغ رستوران مدرن طبقاتی با امکانات کامل همچون پارکینگ، سالن بازی برای بچهها، اینترنت رایگان و منوی غذای ایرانی و فرنگی یکی از بهترین باغ رستورانهای تهران برای برگزاری جشنهای خانوادگی است. این رستوران که در محدودهی بلوار فردوس شرق واقع شده با منو کاملاً ایتالیایی در دو وعده ناهار و شام از ساعت 12 ظهر تا 12 بامداد پذیرای شماست. رستوران چهل ستون تهرانپارس یکی از بهترین رستوران های سنتی شرق تهران محسوب میشود که در محدوده دلاوران قرار دارد. سرویس بهداشتی رستوران، بزرگ و دلباز است و یک میز مخصوص تعویض پوشک نیز دارد. اما سرویس بهداشتی یکی از مهمترین بخشهای کسبوکار رستورانداران است. زیبایی میز و صندلی نقش بسیار مهمی در دکور نهایی رستوران دارد، اما راحتی نیز میتواند به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این زمینه به حساب آید.

با توجه به تعداد بالای رستورانها، برای صرفه جویی در وقت شما سعی کردهایم هر مورد از دستهبندیهای مختلف بهترین رستورانهای تهران را به شکلی خلاصه اما کاربردی به شما معرفی کنیم. اگر بخواهم خلاصه بگویم با خواندن این مقاله شما با بهترین رستورانهای تهران در دستههای زیر آشنا خواهید شد. با ما باشید تا همه چیز را به صورت خلاصه برای شما عزیزان بیان کنیم. اگر ما نگاهی گذرا بهبرند مک دونالد داشته باشیم درمییابیم که لوگو و دکوراسیون لباس کارکنان همه با رنگ شناخته میشود.

شاید در لحظه ورود به رستوران بلامونیکا جا بخورید و به خاطر دکوراسیون خاصش حس کنید وارد رستوران گرانی شدهاید اما اینطور نیست. چون طراحی دکوراسیون از مهمترین مؤلفههای یک رستوران موفق است که شامل عناصر مختلفی میشود. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که دکوراسیون رستوران سنتی فقط به طرحهای ایرانی محدود نمیشود، بلکه شامل طرحهای سنتی چینی، ترکیهای، عربی، طراحی داخلی رستوران فست فود آفریقایی و … برای طراحی داخلی رستوران می توانید از دکوراسیون های سنتی و یا مدرن استفاده کنید. همچنین برای طراحی بار و یا میز ها و یا حتی بشقاب های غذا خوری از میدان جنگ امپراتوری که در روم باستان است و آن هم یکی از مقدس ترین مکان های گردشگری و تایخی برای ایتالیایی ها می باشد. از جمله امکانات ساحل گونش می توان به داشتن خط ساحلی وسیع به طول 800 متر در سواحل دریای مرمره، داشتن ساحل ماسه ای، داشتن زمین والیبال برای انجام والیبال ساحلی، 1500 صندلی و چتر آفتابگیر، 48 کابین دوش و 42 سرویس بهداشتی و 2 کافه اشاره کرد؛ همچنین امکان انجام فعالیت های آبی مختلف مانند کاتاماران یا جت اسکی نیز وجود دارد.

طراحی داخلی هتل و رستوران

یکی از مواردی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که در فضای رستوران باید حتماً آرامش را به مخاطبین و مراجعین خود هدیه بدهید. طراحی دکوراسیون رستوران موضوعی با اهمیت است که باید در هنگام راه اندازی رستوران به آن توجه ای ویژه داشت زیرا اگر طراحی داخلی رستوران شیک و زیبا باشد توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند. ایدههای رنگی در دکوراسیون رستوران سنتی : این چیز روشنی است که شما نمیتوانید از هر رنگی در طراحی دکوراسیونتان استفاده کنید. هر رستوران علاوه بر کیفیت بالای غذا، بایستی از فضایی جذاب و ایده­آل هم برخوردار باشد تا در ذهن مشتری خاطره­ای ماندگار ثبت نماید. علاوه بر این طراحان می خواستند فضای رستوران از بیرون دید داشته باشد و عابرین را جذب کند.

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

در این زمینه از طراحی دکوراسیون داخلی رستوران می توانید فوق العاده خلاق و آزمایشی باشید. هنرجویان شرکتکننده در این ورکشاپ به بررسی عوامل تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ میپردازند. مبلمان و میز و صندلی­های مورد استفاده در این فضا باید از بین طرح های کلاسیک انتخاب شود. نمای آجری انتخاب مناسبی برای دیزاین نمای بیرونی رستوران می باشد. به نظر می رسد رومیزی های شطرنجی قرمز و سفید، تصاویری از جاذبه های گردشگری ایتالیا یا مجسمه های سنگی، عناصر اصلی دکوراسیون در رستوران های ایتالیایی باشند. تنوع رنگ برای دکوراسیون رستوران سنتی کمی دارای محدودیت است. دیزی سرای ایرانشهر واقع در خیابان کلانتری یکی از بهترین دیزی سراهای تهران است که فقط برای وعده ناهار آنهم فقط با دیزی سنگی پذیرای شماست. رستوران لوکس برازنده واقع در خیابان ولیعصر یکی از بهترین رستورانهای تهران برای صرف وعده ناهار است. در یک مکان عمومی مانند یک رستوران، بیشتر مورد اهمیت است.

طراحی داخلی کافه و رستوران

رستوران کوبابا در منطقه جردن با سرو انواع غذاهای لبنانی، ترکیهای، فرنگی و ایرانی، اجرای موسیقی زنده و فضای باز یکی از محبوبترین رستورانهای شمالی تهران است؛ که البته جالب است بدانید رستوران کوبابا شهرتش را مدیون غذاهای لبنانیاش است. احتمالاً متوجه شدهاید که چند وقتی است شکم گردی و یا بهاصطلاح دیگر گردشگری غذایی جای خود را در صنعت گردشگری و توریسم باز کرده و به یکی از زیرمجموعههای مهم این صنعت تبدیلشده است. اگرچه این رستورانها در رده گرانترینها قرار میگیرند، بهدلیل محیط لوکس و تنوع غذاها و همین طور بوفه صبحانه و پیش غذایی که ارائه میدهند، علاقهمندان بسیاری دارند.

دکوراسیون داخلی کافه رستوران

مکانی که رستوران قرار است ساخته شود نیز در انتخاب نوع طراحی اجرای رستوران نقش دارد، مثلا طرح اجرایی قرار است کنار دریا باشد یا داخل شهر یا از قبیل رستوران های بین جاده ایست. این رستوران به سبک مدرن طراحی شده است و اصل سادگی و انتخاب رنگهای ملایم در کنار رنگ چوب را به کار برده است. رستوران دف بیشک میتواند به عنوان بهترین رستوران تهران در میان رستورانهای سنتی با منو ایرانی مطرح شود. اپلیکیشن گوگل مپ، فور اسکوئر و چند وبسایت ایرانی چنین امکانی را در خود دارند. این رستوران دارای فضاسازی بینظیری است و تکتک جزئیات را در آن رعایت کردهاند. موضوعی که اغلب مدیران رستوران آن را فراموش کرده اند کیفیت سرویسهای بهداشتی است در حالیکه به نظر میرسد این یک موضوع بی اهمیت باشد اما مدیران و صاحبان رستوران بهتر است به جای صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات کمی هم به فکر بهبود کیفیت سرویس بهداشتی رستوران بزنند به عنوان مثال وقتی یک مشتری بعد یا قبل صرف غذا سراغ سرویس بهداشتی رستوران شما می رود و مشاهده میکند که دستمال توالت موجود نیست نمی توان انتظار داشت که پس از تسویه حساب دیگر سراغ رستوران شما بیاید و حتی بدتر از این اگر سراغ سرویس بهداشتی برود و خبری از نظافت در آن نباشد این یک امتیاز منفی برای شما خواهد بود امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

در حالیکه در کشورهای آمریکایی و اروپایی نورپردازی و تصاویر هنری از اهمیت بیشتری برخوردار است. درست روبروی کاخ سعدآباد چشمتان به رستورانی با معماری اروپایی میافتد که جز بهترین رستورانهای شمال شهر تهران است. انواع مختلفی از رستورانهای سنتی و بینالمللی در شهر تهران فعالیت میکنند. این سه اصل بسیار مهم هستند و نقش مهمی در نتیجه نهایی کار ایفا میکنند. فرهنگ نقش مهمی را در انتخاب سبک دکور کلی رستوران ایفا میکند. تمام این موارد مکمل یکدیگر هستند و باید به نقش مکمل آنها در کنار یکدیگر بسیار توجه داشت. دیدن آنها لذت بخش است، اما مهمتر از آن، تقویت کننده های خلق و خوی اثبات شده ای هستند که استرس را از بین می برند، و می توانند سموم هوا را تا 87 درصد در عرض 24 ساعت کاهش دهند. سالهاست که وبسایتهای مختلفی ضمن معرفی رستورانها شرایطی را برای جمعآوری نظرات مردم و امتیازهایی که آنها به هر رستوران میدهند فراهم کردهاند.

حتماً برای همه ما پیش آمده که بخواهیم مراسم تولد، سالگرد ازدواج و یا دورهمیهای دوستانه و خانوادگی خود را در فضایی بیرون از خانه برگزار کنیم. سفره خانه ها، شکل سنتی رستوران ها هستند. نورپردازی در فضای رستوران­ها باید به بهترین شکل صورت گیرد؛ زیرا چنین مکانی­هایی نیازمند ایجاد حس آرامش است تا مشتریان با خیالی آسوده غذای خود را میل نمایند. برای جداسازی توالت های زنانه و مردانه، از تصویر یک خانم و یک آقا در شکل برش های پرتقال استفاده شده. همچنین شیوه چیدمان صحیح، الگوهای انتخاب رنگ، چگونگی فضاسازی و استفاده از متریالها، کاربرد و تاثیر انواع نورپردازیها از جمله موارد دیگری است که در این سمینار مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین اگر بخواین در ساخت کابینت ممبران صرفه جویی زیادی انجام بدین و خیلی به کیفیت اهمیت ندین هم خطر ضرر و زیان مالی زیاد شما رو تهدید میکنه. این مرکز خرید با هتل سورملی 15 دقیقه پیاده فاصله دارد و ما هم پیاده رفتیم چون اهل پیاده روی هستیم و در استانبول از پیاده روی لذت می بریم چون هوا خیلی خوب و تمیز است.

بنابراین، اگر قرار است تا رستوران به فضایی دنج و صمیمی تبدیل شود که افراد زیادی تمایل دارند تا زمان فراغت خود را در آنجا سپری کنند، بهتر است تا به دکوراسیون داخلی آن دقت بسیاری داشته باشید. چشمانداز فوقالعادهی این رستوران در شب، اجرای موسیقی زنده و منوی کامل ایرانی و فرنگی از نقاط قوتی است که آن را به یکی از بهترین رستورانهای تهران برای صرف وعده شام تبدیل کرده است. رستوران بینالمللی سیمرغ در خیابان میرزای شیرازی یکی دیگر از رستورانهای خوب تهران است که با فضایی شیک و مجلل، موسیقی زنده، اینترنت رایگان، منوی ایرانی و منوی کافیشاپ آماده پذیرایی از شما و همراهانتان است. کبابی حاج علی گلپایگانی در محدودهی ونک یکی از رستورانهای خوب یوسفآباد است؛ که به خاطر شهرت و کیفیت کبابهایش به یکی از بهترین رستورانهای تهران از نظر مردم تبدیلشده است. آلاچیقهای این مجموعه از دو تا چهل نفر ظرفیت دارد و این امکان را به شما میدهد تا جشنهایی همچون جشن تولد، سالگرد ازدواج و حتی دورهمیهای دوستانه و خانوادگی خود را با آسودگی خاطر در فضای باز این رستوران برگزار کنید.

این رستوران در ابتدای خیابان گاندی واقعشده و از رستورانهای خوب تهران در منطقهی شمال غربی است؛ که با طراحی خاص سنتیاش حال و هوای تهران قدیم را برایتان یادآور میشود. این رستوران که در طبقه زیرین هتل رامتین واقعشده با فضایی آرام و رمانتیک و دکوراسیونی به سبک مدیترانهای مناسب برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج شما است. رستوران ارکیده در خیابان کارگر شمالی یکی از رستورانهای خوب تهران با سالن vip برای برگزاری جشنهایی چون سالگرد ازدواج، جشن نامزدی و مراسم عقد است. کمی قبل در لیست بهترین رستورانهای تهران با فضای باز به رستوران شاندیز جردن اشاره کردیم اما لازم به ذکر است که این رستوران با دارا بودن سالن vip (سالن الیزه) امکان برگزاری جشنهایی همچون جشن سالگرد ازدواج را به همراه تشریفات خاص ورود و سرو غذا به شما میدهد. یادتان باشد که برای استفاده از فضای باز رستوران کوبابا باید از قبل رزرو کنید. اگر علاقهمندید به دنیای غذاهای عربی و ترکی سفر کنید و تجربهای متفاوت از شکم گردی داشته باشید؛ رستوران کوبابا بهترین رستوران لبنانی در تهران برای یک گردشگری غذایی متفاوت است.