طراحی داخلی طلا فروشی

حلقه، گوشواره، دستبند های خاص مردانه و زنانه و هم چنین انواع ساعت در طیف های مختلف از نظر قیمت و طرح، در گالری کیا و در شعب مختلفش در تهران قابل مشاهده و سفارش است. در همین ایام برای گذراندن دوره کامل و تخصصی ماشین های طلاسازی عازم ایتالیا شد که تجربه ها و دستاوردهای علمی بسیار ارزشمندی برایش به ارمغان آورد. در طراحی فروشگاه جواهر فروشی یکی از اصلی ترین ویژگی ها ، نورپردازی متفاوت آن است. همچنین با یک تیم معماری و طراحی حرفهای در این مورد مشورت و کمک گرفته تا بهترین نوع طراحی برای این محیط را داشته باشید. اگر چراغ های هدفدار را در ویترین نصب کنیم موجب می شود طلاها بیشتر خود را نمایان کنند و همچنین این عمل به زیبایی و شیک شدن طراحی داخلی و دکوراسیون ویترین منجر می شود. از شما همراهان محترم معماریان دعوت می کنیم تا پایان همراه ما باشند و اگر نظر یا پیشنهادی مدنظر دارند، با ما در میان بگذارند.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

درب های ریموت دار یا اتوماتیک کاربرد زیادی دارد، زیرا باعث می شود بار ترافیکی را برای شما کنترل کند تا به راحتی بتوانید رفت و آمد مشتری های خود را زیر نظر داشته باشید. به نظر می رسد سیستم امنیتی و حفاظتی گوهر بین به واسطه موقعیت مکانی آن که در نبش خیابان ولیعصر قرار دارد، خاص تر از بقیه طلا فروشی های پایتخت باشد. اگر بوتیک در کنار خیابان و در محل گذر باشد بهتر است که ویترین بوتیک با توجه به روشنایی روز و تاریکی شب طراحی و ساخته شود. در سال ۱۹۷۰ میلادی فرزند حاج عبدالصالح (عبدالحسین جواهریان) پس از اتمام تحصیلات عالیه در اروپا به ایران بازگشت و با پدر در ادامه این صنعت همکاری خود را آغاز کرد. حاج محمدحسن جواهری که مشهورترین جواهری شیراز بود نیز کارخانه و فروشگاه خود را به تهران منتقل نمود. پسران ایشان حاج عبدالرحمان و حاج عبدالصالح و آقای مهندس علی اصغر با استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید اقدام به تاسیس مجموعه ای از کارگاه های تراش سنگ و طلاسازی و مرصع کاری نمودند.

سبک دکوراسیون روستیک درواقع همان سبک روستایی است که به صورت ساده و بی آلایش دکوراسیون فضای داخلی طراحی و پیاده سازی می شود. این واحد تجاری پیش تر، به صورت فروشگاه لوازم ورزشی بود و در آن اصطلاحاً بالکن نیم طبقه ای با سقف سبک زده شده بود که به پیشنهاد ما این سقف رو برداشته و ارتفاع موجود را به 3.5 متر افزایش دادیم که با این کار سعی کردیم فضای داخل مغازه را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهیم.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می تواند با مشورت با دکوراتور های مختلفی انجام شود. اغلب افراد فقط با مشاهده دکوراسیون لوکس و شیک مایلند به مغازه اعتماد و اطمینان کرده و خرید خود را از آن انجامدهند، بنابراین میطلبد که طراحی داخلی طلا فروشی چشمگیر و جذاب باشد. این پیام یک مانع مهم جهت خرید کردن از شما است. نکتهای که در این مورد بسیار مهم میباشد این است که باید آژیر خطر در محلی نصب شود که قابل مشاهده افراد نباشد و در دید و دسترس عموم نباشد. امنیت در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی یک فاکتور بسیار مهم است که باید قبل از زیبایی آن را در نظر گرفت تا صاحبان مغازه با امنیت و خیال راحت مشغول به کار شوند. ایرانادکور مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی ، ضمن اهمیت دادن به فضاهای کسب و کار ، راه را برای کاربردی تر و ایمن تر کردن محیط هموار می نماید .

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

گوهر بین، همان طور که از نامش پیداست، طراحی داخلی طلا فروشی گوهر شناس است. اکنون محمد رضا و محمد علی مظفریان، گوهر شناس های مطرحی هستند که راه و روش پدر را دنبال کرده اند. به هر حال پارتیه مظفریان، برای سخت پسندها و علاقمندان به طرح های جدید و البته با قیمت های خاص، یکی از مقصدهای طلا گردی در تهران است که مخاطبان خاص خود را دارد. پارتیه مظفریان را می توانید در نشانی اینترنتی به این آدرس دنبال کنید. پارتیه مظفریان، نام جدید این برند معروف و مطرح عرصه طلا و جواهر پایتخت است که از سال ۱۳۹۲ هجری شمسی پدیدار شد.

دکوراسیون طلا فروشی

به جز مسئله متریال مورد نیاز برای ساختن کانتر، واضح بودن کالا در عین بر طرف سازی نگرانی های امنیتی نیز بسیار با اهمیت است. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید.

فرقی نمیکند مغازه شما دارای چه عملکردی است تاثیر ویترین بوتیک زنانه همانقدر است که در یک مغازه طلافروشی میتوان داشت. در صورتی که سرامیکهای چینی در مرتبه یک قرار داشته باشند، علاوه بر کیفیت لعاب بسیار بالا، دارای بدنه مقاومی نیز هستند که این امر سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سرامیک های درجه دو شده است. در سال ۱۹۸۸ میلادی آنها به همراه دختران آقای عبدالحسین جواهریان به نام های ستاره و سپیده جواهریان که دارای مدرک جواهرشناسی از موسسه جی-آی-ای آمریکا می باشند با افتتاح شعبه جدیدی در میدان آرژانتین فصلی جدید را در زمینه تشخیص سنگ های گرانبها و طراحی و ساخت مدرن ترین جواهرات آغاز نمودند. این گالری، توسط همسر ایشان ، مونا فرخ آذری هدایت می شود که اتفاقاً طراحی این گالری و انتخاب محصولات و سنگ های قیمتی نیز توسط ایشان انجام شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ می توانید تمرکز اصلی دکوراسیون را روی طلا های خود بگذارید. در واقع طراحی ویترین مغازه باید با دکوراسیون مغازه کاملاً هماهنگ باشد. استفاده از شیشه لمینتی ضد ضربه یا اصطلاحاً ضد گلوله با توجه به ضوابط ایمنی طلا فروشی ها که از طرف بانک مرکزی ابلاغ میشود بهترین گزینه است. جایی که یک طبقه، به طلا فروشان اختصاص دارد و هر روز، روزگار شلوغی را سپری می کند، چرا که همه کسانی که برای خرید اجناس دیگر به قائم می آیند، گشتی هم در طبقه بزرگ طلا فروشی های آنجا می زنند تا هم از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و هم اگر چیزی نظرشان را جلب کرد، برای خرید برنامه ریزی کنند. یکی دیگر از گالری های طلا و جواهر معروف مشکل پسندهای تهرانی، گالری جواهرات کشتی آرای است که به رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهرات استان تهران تعلق دارد.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

در یک فروشگاه طلا و جواهر، ویترین نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. در طراحی ویترین این مغازهی طلا فروشی از چوب استفاده شده است که بستر مناسبی را برای جلوهگری طلا و جواهرات پدید آورده است. از این رو باید عوامل استاندارد برای طراحی ویترین را در نظر بگیرید تا هم موارد امنیتی رعایت شود و هم مشتریان بتوانند دید مناسبی بر روی طلا و جواهرات ویترین شما داشته باشند. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید . البته افرادی که در غرب تهران ساکن هستند، یکی از مقصدهای طلا و جواهر خود را در طبقه طلا فروش های میلاد نور در نزدیکی میدان صنعت شهرک غرب جستجو می کنند. تطبیق رنگ گلدان با گل ها، انتخاب بهترین شیک ترین مدل صندلی و نیمکت ها، نحوه ی صحیح چیدمان وسایل همه و همه تأثیری شگفت در بی نظیر بودن طراحی و دکوراسیون روف گاردن دارد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

زیرا از این طریق موفق شد با سلیقه ها و علاقه های بومی شهرها و نقاط مختلف ایران در عرصه طلاو جواهر آشنا شود و در این زمینه اطلاعاتی کسب کند که از این رهگذر ارتباطات زیادی با همکاران مختلف صنعتی در سراسر کشور پیدا کرد و همه این مسائل در کنار هم پیشرفت روز افزون و گسترش فعالیت هایش کمک کرد و شاید مهمترین مسئله که به کسب بالاترین رأی و انتخاب وی به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور منجر شد ، همین ارتباطات گسترده و پرسابقه بود .

دکوراسیون داخلی طلا و جواهری

اما اگر اجناس شما ارزانقیمت هستند بهتر است که از حداکثر فضای ویترین برای نشان دادن اجناستان استفاده کنید. بلکه طراحی داخلی مدرن و مینیمالیستی میگوید که تنها لازم است با تأکید بر یک تا حداکثر سه نمونه از اجناس در ویترین مغازه و ترکیب آن با خلاقیت طراحی مشتری را وادار به ورود به مغازه و مکالمه با مغازه دار کند. طراحی داخلی طلافروشی:در طراحی طلافروشی ،توصیه می شود انواع سبک های معماری را مشاهده کرده و براساس باب میل شما و در نظر گرفتن متراژ مغایتان بهترین انتخاب را کنید،بهتر است در طراحی مغازه ی طلافروشی با متراژه پایین از سبک های مدرن و یا نئوکلاسیک استفاده کنید تا مغازه ی شما بزرگتر در نظر برسد،همچنین استفاده از آینه های لوکس را در طراحی داخلی طلافروشی فراموش نکنید.

طراحی داخلی طلا فروشی

خرید طلا و جواهر، همچون خرید و فروش فرش، نیاز به دانش دارد و همراهی کار بلدها و با تجربه ها با نسل جوان را نیازمند است. این گالری هم نسل به نسل از پدر استاد به فرزندان خود انتقال یافته. بازتاب نور یکی دیگر از مسائل زیبایی شناسی است که به کارگیری از آن در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند سبب جلب مشتریان که اکثراً بانوان هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می دهند را به همراه داشته باشد. چگونه چیدن کالکشن های طلا و جواهرات، اهمیت زیادی دارد از سبک های متفاوت در ویترین اصلی و سایر ویترین های داخل مغازه استفاده کنید.

درب ورودی ارتباط بین فضای داخلی را با فضای تجاری بیرون ایجاد می کند. البته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ صحیح و مناسب برای این محیط که فضای دورتادور دیوارها، سقف و ویترین را شامل میشود باید با در نظر گرفتن نکات خاصی صورت بگیرد تا فضایی زیبا و همینطور استاندارد را ایجاد نماید. مغازههای طلافروشی همیشه در معرض تهدید و سرقت اشخاص سارق هستند سارق به همین علت برای اینکه اشخاصی که در این حوزه فعالیت میکند از امنیت شغلی و روانی بهره مند باشد باید تا حد ممکن نکات ایمنی را رعایت نمود. از طرف دیگر ساخت ویترین طلا فروشی جنبه های مهمی را در بر دارد که رعایت این نکات در نظر مشتری گذری تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. ایام محرم و صفر که تمام می شود، بار دیگر شاهد رونق گرفتن طلا و جواهر فروشی های بزرگ و کوچک در سراسر کشور هستیم که پس از چند ماه وقفه، دوباره میزبان عروس و دامادها می شوند.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

برای میردامادگردهای تهران، گالری طلا و جواهر سیاوش مظفریان، یکی از مقصدهای خرید سخت پسندها در شمال پایتخت به شمار می رود. برای مطالعه (۵ نکته در خرید آنلاین طلا ) اینجا کلیک کنید. سایت این گالری را در این آدرس دنبال کنید. استفاده از نور هالوژن و لامپ های کم مصرف در جذاب نشان دادن طلا و جواهر ایده آل است. خیابان احتشامیه تهران، مغازه های معروف زیادی دارد که گالری دزاشیب، یکی از آن ها است. استفاده از شیشه های لمینتی و نشکن و انواع حفاظ ها به صورتی که دید بصری ویترین مغازه را از بین نبرد نیازمند یک طراحی خلاقانه و همچنین تجربه در طراحی ویترین مغازه است. طراحی سیستم های امنیتی ویترین مغازه یعنی چه؟

پرتال این گالری معروف طلا و جواهرات را نیز در این نشانی مشاهده کنید. در ادامه نکاتی بیان می کنیم که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید در نظر گرفت و وجود آن ها در هر محیط استاندارد و شیکی الزامی است. در این سال ها بود که در کنکور سال ۱۳۴۹ دانشگاه پذیرفته و ناگزیر اصفهان را ترک و عازم تهران شد. ایشان با یکی از مهم ترین مقاطع زندگی اش هم زمان شد و آن آغاز فعالیت در کارخانه تازه تاسیس آقایان محمد طلاکار، مهدی دلیلی و منصور زاهدی بود. همانطور که میدانید بخش زیادی از زمان ما در طول روز در ساختمانها و فضاهای بسته میگذرد. برای این منظور نورپردازی ویترین طلافروشی بسیار مهم است زیرا نشان دادن جزئیات کار شده روی طلا به مشتری مهمترین بخش کار است.