طراحی کاتالوگ استودیو مانی-دی ال کاتالوگ

نکته دومی که باید به آن توجه کنید خوش‌قولی چاپخانه مورد نظر است. این موضوع را سابقه کاری و رضایت مشتریان مرکز چاپ افست به شما نشان می‌‌دهد. چاپ دیجیتال نتیجه‌ای با کیفیت بالا ارائه می‌دهد، اما از آنجایی که هزینه بالایی نسبت به چاپ افست دارد و به زمان زیادی برای چاپ تیراژ بالا نیاز دارد، برای تعداد پایین (حداکثر ۳۰۰ عدد) مورد استفاده قرار می‌گیرد. تأثیر چاپ کاتالوگ در افزایش اعتبار برند، به نوع استفاده از آن‌ هم بستگی دارد. بعضی از برندها، محصولاتی مثل مواد غذایی تولید می‌کنند که مردم به خوبی با آن‌ها آشنا هستند. پس کاتالوگ برای این برندها صرفا برای نشان دادن انواع محصولات کاربرد دارد.

طراحی کاتالوگ استودیو مانی-دی ال کاتالوگ این ویژگی متمایز کاتالوگ دیجیتال بسیار ارزشمند است چراکه این روزها مشتریان آگاه و آنلاین هستند و کاربردهای مختلف تکنولوژی های دیجیتال دی ال کاتالوگ را می دانند. این دانش به چگونگی انتخاب و خرید محصولات به صورت آنلاین کمک شایانی می کند. مصرف کنندگان کسانی هستند که به کالا یا خدمتی خاص نیازمند هستند و برای اینکه بتوانند نیاز خود را بر طرف کنند بدنبال تولید کنندگان می گردند.

  • به‌طور معمول کاتالوگ‌ها به عنوان خط مقدم تبلیغات حضوری یک محصول برای مشتریان بالقوه کاربرد دارند.
  • اگرچه گرم کاغذ بروشورها می تواند متفاوت باشد، اما معمولا با گرم پایین چاپ می شوند تا هم ارزان­تر تمام شده و هم خواندن آن­ها برای مصرف کننده ساده تر باشد.
  • گاهی اوقات سازماندهای محصولات به صورتی که درک شهودی از کارکرد کالا به فرد بدهد یا از ضوابط خیلی جدی و خشک در معرفی‌شان استفاده نشده باشد، کارآمد است.
  • دمای توصیه شده برای کاتالوگ چاپی معمولاً به اندازه و تعداد صفحات مربوط می شود.
سعی کنید حجم اطلاعات خود را کاملاً بر اساس سایز و تعداد صفحات خود بهینه کنید. نه آنقدر زیاد که علاوه بر افزایش تعداد صفحات بر وزن و حجم کاتالوگ خود اضافه کنید و نه آنقدر کم که اطلاعات خود را ناقص منتقل کنید. کاتالوگ ها باید بتوانند ایجاد کننده، تاثیر گذار و اثر بخش باشند وگرنه نتوانسته اند ماموریت خود را به درستی انجام دهند.

بدترین طراح کاتالوگ کسی است که به قوانین طراحی کاتالوگ آشنا نباشد. ما در این مقاله به بررسی مهم‌ترین قوانین طراحی کاتالوگ که رعایت نکردن آن باعث نابودی کسب و کارتان می‌شود، خواهیم پرداخت . شرکتخانه طراحان سام با دارا بودن نیروهای متخصص و بهترین دستگاه های چاپ دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا چاپ کاتالوگ مورد نظر شما را انجام می‌دهد. برای شروع طراحی کاتالوگ باید بدانید که هدف از سفارش کاتالوگ صرفا داشتن یک کاتالوگ معمولی است یا هدفی قدرتمند مد نظر است. کاتالوگ شامل دفترچه‌ای از اطلاعات کامل، مشخصات، ویژگی ها، كاربرد كلی كالاها و برخی اطلاعات مفید محصولات، خدمات و تولیدات شرکت ها و سازمان های مختلف است که مخاطب می‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات یا خدمات آشنا شود. فروشنده‌ها می‌توانند از «ویرایشگر محصول» برای بارگذاری محصولات در نمایه کسب‌وکارشان استفاده کنند.

سایر مزایای کاتالوگ دیجیتال در مقایسه با یک کاتالوگ چاپی:

از خصوصیات و مزیت های بارز چاپ کاتالوگ حرفه ای معرفی کامل خدمات و محصولات برای بهتر دیده شدن و کمک و آموزش مشتریان برای گرفتن تصمیم درست در جهت رفع نیازها می باشد . خانه چاپ و گرافیک با دو دهه سابقه در صنعت چاپ و استفاده از مدرن ترین تجهیزات در زمینه انواع چاپ دیجیتال و چاپ افست ، چاپ کارت ویزیت فوری، چاپ بروشور، چاپ پوستر، سازه های نمایشگاهی و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در نهایت بعد از طراحی کاتالوگ مناسب زمان انتخاب چاپخانه متخصص رسیده است. چاپخانه‌ای که نمونه کارهای مناسب و مورد پسند شما را داشته باشد، متعهد باشد و کار را به موقع و با قیمت مناسب به شما تحویل دهد، برای دیدن نمونه کارهای ما در پروژه های مختلف چاپی می توانید از صفحه محصولات خانه چاپ و گرافیک بازدید نمایید. آخرین مسئله در تاثیر طراحی کاتالوگ بر کسب و کار برند شدن محصول است.

انواع کاتالوگ

انجام این ماموریت نیازمند تعریف و طرح موضوع روشن از هدف و ماموریت یک کاتالوگ است. عده ای زیادی عبارت بروشور و کاتالوگ را هم ردیف و هم معنا می دانند اما اینطور نیست. ضمن اینکه در طراحی کاتالوگ دیجیتال، دست طراحان برای خلاقیت و طراحی خلاقانه باز است و می توانند از مدیا های مختلف استفاده کنند. چراکه طراحی، تکثیر و انتشار کاتالوگ دیجیتال به طور قابل ملاحضه ای هزینه ها را کاهش می دهد و این در صورتی است که قابلیت دسترسی آن برای افراد و مخاطبان بیشتری است.