قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی

همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده استفاده شده است که کاربرد آنها را آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یالوله فلکسی خرطومی استفاده می شود.

تهیه بهترین پلنیوم باکس

در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره این وسیله و کاربردهای آن را بیان کنیم، امیدواریم که از مطالعه مطالب اطلاعات کافی را کسب کنید. نصب پلنیوم باکس ها به روش های متفاوتی مانند نصب روی شاسی فلزی نصب روی سازه سقف های کاذب خشک (کناف و…) و نصب توسط ساپورت گیری از سقف (گوشواره جهت اتصال راد های ساپورت گیری در محل کارخانه قابل نصب است) قابل انجام است. ویژگی دکوراتیو بودن این تجهیز باعث میشود در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات از آن استفاده کرد. همچنین این محصول را به صورت کاملا مخفی نیز میتوان نصب کرد که تاثیر بدی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشد. گروه صنعتی تهویه فراز، هم در زمینه ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد. همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند.

انواع و ابعاد پلنیوم باکس

قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی این نوع از کانال باکس در صورت سفارش مشتری همراه با دریچه هوای همراه در ابعاد، نوع دریچه هوا و رنگ مدنظر تولید خواهد شد. عدم‌نیاز به اتصالات جدید در هنگام نصب دریچه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی و کاهش درصد هدر رفت انرژی در کنار وجود عایق الاستومری نیز به افزایش کیفیت کار کمک خواهد نمود. وجود جعبه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی امری حیاتی و کلیدی بوده و باید در انتخاب نوع، مدل و مرغوبیت محصول خریداری شده نهایت دقت را به خرج دهید. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات کانال‌کشی، تهویه و هوارسانی اقدام به راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی اینترنتی خود نموده تا شما عزیزان با مراجعه به آن دغدغه خرید اجناس باکیفیت را نداشته باشید. با خرید مستقیم انواع پلنیوم باکس از تولیدکننده برتر کشور در صنعت محصولات شبکه هوارسانی موجب حذف دلالان و واسطه‌های فروشگاهی شوید و از کاهش هزینه‌های خرید لذت ببرید. جنس ورق آن ها از گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالابوده همینطور بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی می گردند.

لوله آلومینیومی یا هود برای خروج هوا

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود. جهت قرار گرفتن بست های خرچنگی دریچه های اسلوت لبه های نگهدارنده ای درون آن تعبیه شده است. از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده است.

4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم پلنیوم باکس کانال باکس می شود. در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود. این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کنند.

  • به طور کلی پلنیوم باکس به عنوان توزیع کننده هوا به صورت یکنواخت فعالیت می کند.
  • عمدتا جهت مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی(فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می شود.
  • جهت نصب پلنیوم باکس از پیچ و مهره خاصی استفاده نشده و از لبه‌های خم‌دار و بست‌های خرچنگی برای اتصال بخش‌های جعبه توزیع هوا کمک گرفته خواهد شد.
  • محیط بیرون دریچه‌های اسلوت را به شکل خطی و طولانی طراحی می‌کنند، همچنین شیارهای داخلی این دریاچه‌ها نشان‌دهنده تعداد واحد دریچه اسلوت می‌باشد.
  • قیمت پلنیوم باکس پشت دریچه بسته به ابعاد داخل به داخل پلنیوم دارد و معمولا به صورت جداگانه محاسبه نمی شود.

جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمانهای اداری، تجاری،پاساژها و هتل ها، دریچه ها بصورت دکوراتیو (اسلوت و خطی)، طراحی و اجرا می گردد. پلنیوم باکس یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنعت تهویه هوا است که برای بهینه سازی و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. پلنیوم باکس ها جهت استفاده بهینه از هوا و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از محصولات نسبتاً جدید میباشد که جهت یکنواخت کردن هوا استفاده می شود. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی پلنیوم باکس هست. ما با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار مشتریان می گذاریم.