قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی که آن را با نام پی ال سی می شناسند، کامپیوترصنعتی است که دائما داده ها را به از واحدهای خروجی و دستگاه ها دریافت کرده و پس از آن بر اساس داده ها برای کنترل دستگاه های خروجی تصمیمی اخذ می گردد. به طور کلی می توان گفت که plc ها فرایندهای صنعتی طراحی را اتوماتیک سازی می کنند. پی ال سی زیمنس در مدل های مختلفی موجود است که هر کدام کارکرد خاصی دارند. این مدل از CPU پی ال سی PLC 1200 زیمنس را می توان یکی از CPU های پر کاربرد این سری از پی ال سی زیمنس نام برد. از جمله مشخصات CPU 1214C زیمنس می توان به 14 ورودی دیجیتال، 10 خروجی دیجیتال (رله ای یا ترانزیستوری)، 2 ورودی آنالوگ و 1 پورت شبکه PROFINET را نام برد.

همکار مطمئن شما در خرید آنلاین لوازم اتوماسیون صنعتی

PLC ها یک کنترل کننده نرم افزاری هستند که اطلاعات را به صورت باینری از ورودی دریافت کرده و آن را مطابق با برنامه ذخیره شده در حافظه‌اش پردازش کرده و به صورت فرمان‌هایی برای اجرا کننده‌ها و گیرنده‌ها ارسال می‌کند. این وسیله را اصولا در زمینه‌های صنعتی همچن اتوماسیون خط تولید کارخانه‌ها، طراحی BMS و ایجاد فرآیند اتوماتیک در دستگاه‌های صنعتی است. PLC S زیمنس، کنترلر انعطاف پذیر و پرقدرتی است که در حوزه اتوماسیون صنعتی کلیه نیازهای شما را برای کار با دستگاه‌های مختلف برطرف می‌کند. طراحی جمع و جور، پیکربندی انعطاف پذیر و مجموعه دستورالعمل‌های قدرتمند، S را به یک راه حل عالی برای کنترل طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها تبدیل کرده است. برای انتخاب پی ال سی اس 7 زیمنس PLC S Siemens و تجهیزات جانبی آن می توانید از نرم افزار زیر کمک بگیرید.

دانشجوی گرامی محصول خریداری شده توسط شما با موفقیت بروز رسانی شد.

زیمنس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده PLC در دنیاست و به نوعی در ایران نیز جزء پرطرفدارترین برندهای صنعتی این حوزه است. در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم. شرکت دماتجهیز، اصالت و سلامت فیزیکی PLC زیمنس سری S7 400 را تأیید می نماید. جهت مشاهده قیمت و خرید مموری (حافظه جانبی) زیمنس اینجا کلیک کنید.

رك آلومينيومي UR2 با 9 اسلات S7-400 زيمنسکد محصول: 6ES7400-1JA01-0AA0

درجه حفاطت IP20، قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد، قابلیت کارکرد در ارتفاع از سطح دریا الی 2000 متر را نام برد. از جمله مشخصات دیگر این کارت می توان ولتاژ تغدیه 24 ولت DC، درجه حفاطت IP20، قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد، قابلیت کارکرد در ارتفاع از سطح دریا الی 2000 متر را نام برد. مجموعه نیک صنعت ( نیک تکنیک کنترل سابق) فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد. این مجموعه در زمینه فروش،آموزش،‌تعمیرات کلیه برندها و انجام پروژه های اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد. زیمنس در یکی از بروزرسانی مهم محصولات plc خود، سری 1500 از خانواده S7 را ارائه داد. این سری در حقیقت به عنوان تکمیل کننده نقش plcهای سری 300 و 400 پا به عرصه گذاشت که از کارایی بسیار بالا و همچنین قابلیت اطمینان عالی برخوردار است.

  • در سه نوع DC / DC / DC، AC / DC / RLY و DC / DC / RLY در بازار موجود است.
  • معمولا RUN با رنگ سبز، STOP با رنگ نارنجی و sf (خطاهای سیستمی) با رنگ قرمز نشان داده می شود.
  • با استفاده از پی ال سی ویژگی انعطاف‌پذیری مکانیزم کنترلی بالا می‌رود.
  • همچنین تصمیم به تشکیل گروه مجازی گرفته ایم که به جرات می توان گفت کمتر سوالی در آن بدون جواب می ماند.
با این کار فقط برنامه‌نویس و کاربر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم در آن تغییراتی اعمال نمایند. در این نرم افزار شما میتوانید از تمامی قابلیت ها محصول مورد نظر آگاه شوید. به همین دلیل زمان اجرای هر سیکل کاری دستگاه یا سیستم به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش میابد در نتیجه راندمان سیستم بیشتر شده و میازن تولید خرید plc زیمنس نیز افزایش میابد.