لوازم و قطعات یدکی خودرو

این شرکت در آذربایجان غربی مشغول به فعالیت بوده و در زمینه های تهیه و توزیع کلیه لوازم یدکی برای خودروهای داخلی فعالیت میکند. واردکردن قطعات الکترونیکی همواره در کشور ما به دلیل عدم کیفیت کافی تولیدات داخلی امری بسیار مهم محسوب میشود. شما با حرکت انگشت اشارهتان به چند جهت مختلف و لمس چند حرف فارسی یا انگلیسی و نوشتن نام توربو یدک در مرورگر، وارد بازار آنلاین قطعات و لوازم یدکی انواع خودروی داخلی و خارجی میشوید. این سیتم عظیم و پیچیده از قطعات بسیار مهمی تشکیل شده است که باعث ایجاد احتراق و به حرکت در آمدن خودرو میشود. و همین عاملی است که باعث میشود تولیدات بعضی از کارخانه ها درجه یک، بعضی دیگر درجه دو و درجه سه باشد. کیفیت تولیدات این کارخانه ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامه با برخی از این شرکت ها آشنا می شویم. بعضی هم توسط شرکت های بازرگانی و واسطه قطعات یدکی تولیدی را توزیع می کنند.

با این حال لازم است قبل از خرید اینترنتی لوازم یدکی به نکاتی توجه کنید تا خریدی مطمئن انجام دهید. پیدا کردن بهترین پاساژ لوازم یدکی که اجناس اصل و برند با قیمت مناسب داشته باشد کاره ساده ای نیست، شاید بتوانید لوازم غیر ضروری را به صورت اینترنتی خرید کنید اما قبل از خرید لوازم یدکی کاربردی باید از اصالت آن اطلاع پیدا کنید و جنس مرغوب را از معتبرترین قطعه فروشان بازار خریداری کنید. لازم است تا افراد به منظور تهیه ی این لوازم به معتبرترین پخش لوازم یدکی خودرو مراجعه کنند. ایساکو بطور رسمی یکی از غول های پخش لوازم یدکی خودرو است. از قطعات یدکی این سیستم میتوانیم به کولر و بخاری، رادیاتور آب خودرو اشاره کنیم که جزو لوازم یدکی مهم میباشد. تولیدکنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو در کشور در فرایند تولید از تعداد زیادی نیروی انسانی و کارگر استفاده می کنند. این قطعه یکی از گرانترین لوازم یدکی خودرو است که تعویض آن برای صاحبش گران تمام میشود.

نبود خدمات پس از فروش و عدم تامین قطعات یدکی به شکل مناسب بزرگترین ضعف در بحث واردات خودرو در سال های اخیر بوده است.بسیاری از نمایندگیهای مجاز شرکتهای تولیدکننده خودرو خارجی در سال های گذشته خود را موظف به ارایه خدمات پس از فروش نمیدانستند و تا حد امکان، سعی میکردند مشتری را به تعمیرگاههای غیر رسمی ارجاع دهند. خودرو سازی یکی از بزرگترین صنایع در سطح جهان می باشد. این شرکت به صورت تخصصی در زیر مجموعه های مرتبط با صنعت خودرو سازی ایران خودرو در حال فعالیت می باشد. نقش شرکت ایساکو در امر پخش لوازم یدکی خودرو، تایید اصالت کالا و عرضه ی آن به بازار می باشد. لوازم یدکی در مواقعی که خودرو به قطعه احتیاج پیدا می کند و طول عمر قطعه روی خودرو تمام می شود، کاربرد زیادی خواهند داشت.

لوازم یدکی ماشین چینی

قطعات یدکی خودرو چیست؟ به همین دلیل خرید لوازم یدکی اورجینال و اصلی خودرو از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است. این متخصصین شما را در راستای خرید مناسب ترین برند قطعه مورد نیازتان راهنمایی خواهند کرد. معمولا اینگونه است که بعد از جداکردن قطعه ی ناسالم و قرار دادن قطعه ی جایگزین، مشکل ماشین رفع خواهد شد. بعد از مدتی روغن در اطراف میله شوک شروع به نشت میکند و سطح روغن به تدریج پایین میآید تا جایی که پایه دچار اصطکاک شود. چنین اجناسی کیفیت لازم را نداشته و حتی بعد از تعویض ممکن است مشکلات خودرو را رفع نکرده و چه بسا بر مشکلات خودرو اضافه نمایند و قطعات دیگر را از کار بیندازند.

که در کل حدود ۲۴ برند مختلف خوردو هستند در ماشین نو، لوازم یدکی وجود دارد. چرا که امنیت مالی و جانی خود و خانواده ما به آنها بستگی دارد. قیمت لوازم یدکی خودرو و قیمت لوازم ماشین به چه مواردی بستگی دارد؟ اگر بخواهیم به این سوال بسیار مهم پاسخ بدهیم، باید شما را با روش ثبت شرکت لوازم یدکی خودرو آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم. بعضی از این شرکت ها خود اقدام به پخش قطعات یدکی تولیدی خودشان می کنند. این شرکت یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه ی تولید و پخش لوازم یدکی خودرو می باشد. این شرکت در سال 56 تاسیس شده است. یدک یار به فکر تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی نیز بوده و لیست قیمت بروز قطعات تمامی برند های موجود در بازار را در اختیار آنها قرار داده است.

ایساکو نامی آشنا در زمینه ی توزیع لوازم یدکی خودرو می باشد. کیفیت عالی، توزیع فراگیر محصولات، تحویل به موقع، بسته بندی مقاوم از جمله دلایلی هستند که تولیدات این گروه بازرگانی را در رده ی بهترین و با کیفیت ترین تولیدات قرار میدهند. از جمله قطعات فنی و موتوری خودرو هستند. از جمله ویژگی های محصولات این شرکت ایرانی می باشند. در کشور ما شرکت های بسیار زیادی هستند که قطعات یدکی با کیفیت تهیه می کنند. فروش انواع لوازم یدکی خودروهای چینیفروش انواع لوازم یدکی : موتوری ، برقی ، بدنه ، جلوبندی ، مصرفی : هایما ، ام وی ام ، جک ، لیفان ، بسترن… همچنین متوجه شدیم که در صورت بروز هر یک از علائم یاد شده باید فورا این قطعه را بررسی کنیم و در صورت خرابی هر یک از قطعات جلوبندی نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کرد. همچنین شما همواره میتوانید بصورت رایگان پس از ارتباط گرفتن با متخصصین یدک یار از مشاوره رایگان خرید لوازم یدکی استفاده کنید.

بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ بیش از ۹۰۰ هزار خسارت پرداخت شده از طریق بیمه شخص ثالث را اعلام شده است. لوازمی که در بالا نام برده شد، می توانند پایه و اساس ساخت محصولات دیگر باشند بنابراین از دیگر لوازم یدکی میتوان قطعات لاستیکی و نیز متعلقات جانبی دیگر و لوازم برقی را نیز نام برد. بنابراین میتوانید مطمئن باشید که مجموعه اصیلی از قطعات یدکی خودرو را دریافت کردهاید. بسیاری از فروشندگان نسبت به اصل یا تقلبی بودن لوازم یدکی آگاهی دارند؛ بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید قطعات مورد نیاز خصوصا قطعات گران قیمت، از فروشنده فاکتور مهر شده بخواهید همچنین نوشتن اصل بودن در سربرگ اصلی میتواند راهی برای پیگیری فروش محصولات تقلبی باشد. همانطور که گفته شد قطعات مختلف خودرو ممکن است در طول دوره مصرف دچار ایراداتی شوند که در کارکرد کلی خودرو میتواند خلل ایجاد کند، از این رو باید در زمینه خرید لوازم یدکی خودرو توجه و وسواس بالایی داشته باشید.

لوازم یدکی خودروهای چینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اخیرا شاهدیم که هم تعمیرکاران خودرو و هم مشتریان از بازار آشفته لوازم یدکی گلایه دارند و اغلب قطعاتی که تهیه میکنند، تقلبی از آب در میآید بطوریکه یا بلافاصله پس از نصب و یا مدت کوتاهی بعد از تعمیر دوباره همان قطعه دچار مشکل میشود. شرکت ایساکو تولید کننده قطعات یدکی نیست و صرفا مانند یک بازرگانی، اجناس تولید شده توسط کارخانه های طرف قراردادش را بسته بندی کرده و راهی بازار مصرف و نمایندگی های خود می کند. لازم به ذکر است که 99 درصد فعالیت این شرکت در سال های گذشته به ارائه قطعات و لوازم یدکی مرتبط بوده است.

با خرید لوازم یدکی از یدک یار شما از اصالت قطعات اطمینان خواهید داشت چرا که این فروشگاه آنلاین، اصلات لوازم یدکی عرضه شده توسط خود را ضمانت کرده و در صورت اصل نبودن، قطعه را بدون هیچ هزینه مرجوع می نماید. این تحلیل اما هچنان بیانگر این است که بازار لوازم یدکی همچنان بازاری در چین یدک حال رشد است. در کنار ساخت خودرو، هر خودرو در حین مصرف، به لوازم مصرفی نیاز دارد که این لوازم، به لوازم یدکی خودرو معروف بوده که متقاضیان زیادی را نیز در سراسر جهان دارد. همانطور که گفته شد کارخانه های زیادی در سراسر جهان لوازم یدکی خودرو را ساخته و اقدام به پخش لوازم یدکی خودرو می کنند. کارخانه های بزرگی در سرتاسر جهان در صنعت خودرو سازی مشغول به فعالیت هستند. این شرکت پس از سپری شدن مدت زمانی کوتاه توانست به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست پیدا کند که این مهم حاصل عرضه ی تولیدات باکیفیت در زمینه ی قطعه سازی می باشد.

در ادامه با برخی از این شرکت ها آشنا می شویم.