لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

کابل شارژراز آداپتور به لپ تاپ متصل می‌شود که اصطلاحاً کابل تعمیری نیز میگویند. ولی در بعضی از مدل‌های خاص مثل تبلت Yoga 3 کابل به صورت USB می‌باشد. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.

باتری لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاه‌های گذشته، تعداد آن‌ها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاه‌ها در گوشه گوشه‌ی جهان است. فروشگاه‌های Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد. همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود. در این بحبوحه، شرکت شیائومی هزینه‌ای صرف تبلیغ رسانه‌ای یا تلویزیونی محصولاتش نمی‌کند و تمام تبلیغات این برند از طریق شبکه‌های مجازی و توسط اینترنت صورت می‌گیرد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو Lenovo

انواع لب تاپ، تبلت و موبایل و در قدیم انواع کامپیوتر ها و پی سی های خانگی به همراه مانیتورهای آن و لوازم جانبی کامپیوتر از برند ایسوس بودند. ایسوس از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار بوده و طرفداران زیادی در کنار برندهای مطرح دنیای دیجیتال برای خود بدست آورده است. نمایندگی ایسوس در ایران به عرضه خدمات حرفه ای در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان می پردازد. اگر از جمله مشتریان برند ایسوس هستید که یکی از محصولات ایسوس را خریداری نموده و یا تمایل به خرید یکی از محصولات با کیفیت آن را دارید می توانید به نمایندگی رسمی ایسوس در ایران مراجعه کنید. ایسوس از جمله برندهایی است که در دنیای دیجیتال به محصولات با کیفیت و با دوام مشهور است، لذا مشتریان زیادی ترجیح می دهند که از محصولات برند ایسوس خریداری کنند.

در خرید این لوازم ضروری دقت کنید که مدل اصل را تهیه کنید تا لپ تاپتان دچار مشکل نشود. کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ دل می دانند. گاهی اوقات ممکن است در شارژر لپ تاپ، آداپتور و کابل از هم جدا باشند.

  • اگر عدد نمایش داده شده همان 19 ولت یا بیشتر بود، نشان از سلامت شارژر است و لپ تاپ دچار مشکل شده است.
  • مهم ترین قابلیت گجت جدید لنوو را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه ای بسیار ایده آل برای کنفرانس های ویدیویی و استریم باکیفیت به شمار شارژر لپ تاپ می رود.
  • برای شارژر های تلفن، بیشتر قطعاتی که می‌توانند نویز ایجاد کنند، داخل مبدل برق AC / DC هستند، که بخشی است که به پریز دیواری می‌رود.
  • در ادامه یک بار دستگاه خود را با شارژر دیگر تست کنید و از سلامت شارژر خود مطمئن شوید تا مجبور به پرداخت هزینه‌­های دروغین برای تعمیر دستگاه نشوید.

همچنین معمولاً این ارور از سیستم عامل ویندوز 7 گرفته می‌شود اما این بدین معنا نیست که ویندوزهای دیگر این ارور را ندهند. تا کردن کابل و گره گره شدن مداوم سیم آداپتور، عامل دیگری است که به آن آسیب می‌رساند و شما را مجبور به تعمیر و تعویض شارژر می‌کند. توجه کنید که این قطع شدگی های کوچک ممکن است پدیده اتصال کوتاه ایجاد کند و در نتیجه مقدار جریان زیادی را از آداپتور جذب (اصطلاحا آمپر می‌کشد) می‌کند. وقتی این جریان بیش از حداکثر جریان خروجی شارژر لپ تاپ باشد، بسادگی شارژر می‌سوزد و مجدداً باید تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ انجام دهید. شارژر لپ تاپ ها از دو قسمت تشکیل شده اند، آداپتور و کابل برق. تفاوت پردازنده های سری M و U اینتل یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات لپ تاپ استوک و کامپیوتر پردازنده ی مناسب می باشد .

بررسی و تعویض کابل آسیب دیده