لیست قیمت گرمکن غذا صنعتی و رستورانی 10 نفره تا 100 نفره + تصاویر-اخگرتابش

در مدل های اتومات دیجیتالی، ترموستات دییجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن میباشد. قیمت گرمخانه ها بنا بر میزان مصرف و نوع پنل انها همچنین ظرفیت و مشخصات دیگرشان متفاوت میباشد. انواع ظروف فلزی کوچک و ظروف آلومینیومی رستورانی قابل استفاده در این دستگاه هستند .

  • دستگاه گرم کن (گرمخانه غذا) برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و…
  • گرمکن غذا 50 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 50 نفره برقی در ابان ماه 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.
  • با به کارگیری از این دستگاه می‌توان انواع غذای آماده شده، را مدت زمان طولانی تر گرم نگه دارید، و سفارش مشتریان را خیلی زود آماده کنید.
  • از این رو قبل از خرید کردن این محصول از ظرفیت دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.
  • در تعیین قیمت گرمکن غذا فاکتورهای مهمی از قبیل جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی و…
  • دستگاه گرمکن غذا پرسنلی – دستگاه گرمکن غذا صنعتی شرکت روماک ماشین برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود.

اطلاعات خود را باد دقت وارد نمایید تا تامین کنندگان بتوانند با شما تماس برقرار کنند. از روش هایی که می توان خرید مطمئن و تضمین شده را انجام داد، خرید از شرکت اخگر تابش است که با پشتوانه و همت روز افزون خود توانسته در این عرصه قدم هایی موفق بردارد. معمولا این دستگاه ها را به گونه ای تولید می کنند که در آن هیچ گونه قارچ، باکتری و میکروبی امکان نفوذ ندارد.

لیست قیمت گرمکن غذا صنعتی و رستورانی 10 نفره تا 100 نفره + تصاویر-اخگرتابش

با توجه به تعریف ساده از کلمه گرمکن، می توان گفت که در واقع این وسیله وظیفه گرم نگه داشتن محیط را بر عهده دارد و همین طور این گرمکن ها قابلیت کنترل و اندازه گیری دما را دارد، می توان دمای دستگاه را تا حد ثابتی نگه داشت. دارای پنج طبقه که می توانید حجم زیادی از غذاها را درون آن گرم و تازه نگه دارید. لازم به ذکر است گرمکن گازی مجهز به سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز میباشد.

این دستگاه گرم کن یا گرمخانه غذا که با نام دستگاه گرم کننده غذا نیز معروف است و اغلب برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و… با استفاده از این می‌توان انواع غذای گرم را آماده کرده و تا مدت زمان طولانی گرم نگه داشت همچنین باعث سرعت بخشیدن به کار و اماده ساز یغذا شده و در نتیجه سفارش مشتری به سرعت آماده شده و سرو می شود . دستگاه گرمکن غذای 100 نفره و 200 نفره می‌تواند انتخاب خوبی برای رستوران و فست فودها باشد. گرمکن غذا صنعتی دستگاهی است برای گرم نمودن غذا در ادارات، شرکت ها، مدارس، اورگان ها، کارخانجات، کارگاه ها و کلیه اماکنی که دارای چندین پرسنل هستند و مشکل گرم کردن غذای پرسنل خود را در یک زمان دارند.

همچنین می توانید به راحتی استعلام قیمت انواع گرمگن غذا از طریقسیستم RFQ ویترین نت دریافت کنید و با مقایسه قیمت خرید پرسود را تجربه کنید. گرمکن غذا از سری تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که برای رستوران، فست فودی، اغذیه فروشی طراحی شده است.گرمخانه غذا همانند فر بزرگی می باشد که دارای تایمر می باشد و می‌تواند غذاهای مختلف را در مدت کوتاه ترین زمان گرم و برای مدت زمان طولانی گرم نگه دارد. گرمکن غذا پرسنلی در اداره ها و رستوران ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دراین مکان ها امکانات تجهیزات آشپزخانه صنعتی فراهم نیست گرمکن استفاده می شود که سوخت مصرفی این دستگاه گازشهری می باشدو می توانید به در خواست مشتری گرمکن برقی صنعتی نیز درصنایع برودتی آرامیس مارکت تولید می شود.

برقی یا گازی، که با توجه به نیاز مشتریان انتخاب می‌شود، و در برخی از موارد هم به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند. هدف ما انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد. دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند. مشعل گازی افروز با توان 100 الی 300 کیلووات می تواند به دو صورت تابشی و همرفت گرمایش محیط را فراهم کند.

استفاده از گرمکن غذا صنعتی با شیر گازی اتوماتیک جز اینکه هزینه های بسیار گران تحمیل مشتریان میدارد بلکه هزینه های ماهیانه و سالیانه مکرربابت تعمیرات نگهداری و سرویس و ایاب ذهاب های(حدود 2 میلیون تومان) را در طول کاربری دستگاه به مشتریان به سبب استهلاک در قطع و وصلهای مکرر که هیچ کاربرد و مزیت خاصی ندارد به مشتریان تحمیل مینماید . گرمخانه غذا گازی و برقی بهترین وسیله برای گرم نگهداشتن غذای پرسنل در ادارات و مدارس میباشد.برای گرم کردن غذای ناهار پرسنل دیگر نیازی به وقت گذاشتن یک ساعت و نیمه سوختن غذا ندارید. برای خرید گرمکن باید به عوامل متعددی توجه کنید از جمله ظرفیت گرمکن ، پنل کابری آن و انرژی مصرفی آن و… از عواملی متعددی است که به روی قیمت گرمکن بسیار تاثیر گذار است در نتیجه باید در نتیجه هر چه ظرفیت گرمکن افزایش یابد قیمت ان نیز افزوده سایت می شود . به صورت کلی برای آگاهی بیشتر و کسب اطلاعات از قیمت و خرید انواع دستگاه گرمکن غذا از جمله قیمت گرمکن رومیزی، قیمت گرمکن خانگیو..

علاوه بر این تولیدکنندگان و وارد کنندگان نیز می‌توانند با پیوستن به دیگر تامین کنندگان در ویترین نت ، محصولات خود را از طریق این بازار آنلاین B2Bبه فروش برسانند. در مدل های اتومات دیجیتالی ان ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن می باشد. پر فروش ترین و پر کابرد ترین نوع دستگاه گرمکن، گرمکن پیراشکی و سمبوسه می باشد که به دو صورت تولید می گردد.

گرمخانه غذا استیل 20 نفره | قیمت گرمکن غذا صنعتی سال 1401

برای گرم کردن مواد اولیه، برای گرم کردن دوباره غذاهای تهیه شده، برای گرم کردن چاشنی های غذا و از همه مهم تر برای گرم نگه داشتن غذاهای آماده شده مورد استفاده قرار میگیرد. تمام موارد گفته شده در بالا از مشخصات و موارد کاربرد گرم خانه استیل پنج طبقه آشپزخانه صنعتی و گرم کن صنعتی استیل می باشد که برای آشنایی بیشتر می توانید به سایت بازار طلایی مراجعه کنید. کلیه گرمکنهای شرکت طبخ آرا قابلیت گرم کردن غذای سرد و همچنین قابلیت گرم نگهدارنده غذا میباشند . گرمخانه درست برعکس یخچال عمل میکند، یعنی تمام مواد غذایی را در یک زمان به صورت یکنواخت در طول روز گرم نگه میدارد.

از گرمکن برقی برای گرم کردن انواع غذا مانند ماکارونی، انواع سوپ و برنج استفاده می شود این گرمکن غذاصنعتی دارای عایق حرارتی پشم شیشه و دوجداره می باشد که از هدر رفتن گرماجلوگیری می کند. گرمکن غذا اتوماتیک، غذا را در مدت زمان حداکثر 15دقیقه گرم می کند ودر مدت زمانی که میخواهید با حرارت دلخواهتان گرم نگه میدارد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی شرکت روماک ماشین برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود. با توجه به این موضوع که بعضی از شرکت ها ناهار پرسنل را طبخ نمی کنند و پرسنل باید غذا همراه خود بیاورند و تعداد غذاها زیاد می باشد باید دستگاه گرمکن غذا صنعتی تهیه شود که تمام غذاها درون آن گذاشته ور مدت 30 الی 60 دقیقه گرم شود. که با توجه به نیاز مشتری در دو حالت برقی و گازی ساخته می شود و دارای ظرفیت 20 نفره ، 50 نفره ، 100 نفره و 200 نفره می باشد. گرمکن غذا 10 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 10 نفره برقی در ابان ماه 1401 پنج میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.

عایق حرارتی دستگاه گرمکن از چیست؟