مشخصات ، خرید ، قیمت سیستم صوتی سونی مدل MHC-V81D ، شیک سونی MHC-V81D | bandiran1

در شیک سونی v83 با داشتن قابلیت های اتصال مختلف، کار شما برای پخش موزیک هایتان بسیار آسانتر خواهد بود. باند سونی 4 کانال صدا دارد و از یک ساب ووفر 250 میلی‌متری برخوردار است. اسپیکر موردنظر در این مدل هم از درایو نوری بهره‌مند‌است و از دیسک‌های DVD و CD پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه دستگاه را شرکت سونی از چوب ساخته است و نمای ظاهری دستگاه را زیبایی دوچندان می‌بخشد. این دستگاه در قسمت بالای خود دو چراغ رقص نور آبی دارد که تغییر رنگ می‌دهد و به مجالس و مهمانی‌های شما رنگ می‌بخشد.

با تکنولوژی کارائوکه در سیستم صوتی سونی مدل MHC-V81D می توانید به صورت زنده آهنگی پخش کنید. جهت مشاهده متن آهنگ می توانید این شیک سونی را به تلویزیون وصل کنید و سپس از روی تلویزیون متن آهنگ رو بخونید. سیستم صوتی سونی مدل MHC-V81D یا شیک SHAKE سونی V81 با قابلیت پخش از دیسک های CD و DVD، درگاه USB، میکروفون برای قابلیت کارائوکه، خروجی HDMI و اتصال بلوتوث را دارد. شرکت سونی برای دسترسی به تنظیمات و کنترل آهنگ های مورد علاقه در این سیستم صوتی سونی V90DW برنامه ای خاص و کاربردی را برای کاربرانش فراهم کرده است. این برنامه ی کاربری که Music Center نام دارد به شما این امکان را می دهد که تنظیمات موسیقی و صدا را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. برای این کار تنها کافی ست برنامه Music Center را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید و تنظیمات مربوطه را بر روی سیستم صوتی اعمال کنید.

خرید اسپیکر و باند خانگی سونی

مشخصات ، خرید ، قیمت سیستم صوتی سونی مدل MHC-V81D ، شیک سونی MHC-V81D | bandiran1 تایکو یک بازی ژاپنی بسیار مهیج است که صفحه ی لمسی شیک را به یک صفحه ی بازی تبدیل می کند. در این بازی روی صفحه چراغ هایی روشن می شوند که بلافاصله باید به ناحیه ای که چراغ روشن شده، ضربه بزنید. هرکدام از این ضربه ها صدایی دارند و ضربه زدن به موقع باعث خلق موسیقی بسیار جالب می شود.

اما سونی از دو ویژگی دیگر نیز استفاده کرده است که به ارتباط بی سیم معروف می باشند . به لطف نورپردازی تعبیه شده بر روی این بلندگو قابل حمل، می‌توان الگوهای مختلف نورپردازی دلخواه خود را به آن منتقل کرده تا انرژی دوچندان را به تاریکی مهمانی‌های شبانه شما بی افزاید. همچنین این اسپیکر علاوه بر نمای ظاهری شیک و شکیل خود، از یک دستگیره حمل برخوردار بوده تا به راحتی آن را در فضای خانه، باغ و.. همچنین پیش از خرید محصول برای مقایسه قیمت باند سونی به دیگر فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید و پس از اطمینان از قیمت مناسب و ارزان ما اقدام به خرید کنید. در ادامه به شرح بعضی از قابلیت‌های مهم پخش‌کننده صوتی سونی می‌پردازیم همچنان همراه ما باشید. در بالای اسپیکر دکمه های کنترل صدا و موسیقی وجود دارد و میتواند با فشار دادن دکمه های حالت DJ از افکت های صوتی این اسپیکر استفاده کنید.

سیستم صوتی سونی MHC-V73D

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید با کارشناسان ما در تماس فروش اسپیکر و باند میکرولب و مکسیدر باشید. تالارها جهت پخش موسیقی نیازمند سیستم صوتی قدرتمند هستند که یکی از بهترین گزینه‌ها اسپیکر Sony است. به همین دلیل انتخابی مناسب و دقیق برای سیستم صوتی تالار باند های Sony هستند. زیرا شرکت سونی برای جذابت تر نمودن مهمانی شما در سیستم صوتی V83 حالت بازی قرار داده است. شیک سونی V83 از مدل های پیشرفته و تولید جدید شرکت سونی می باشد ( مدل ارتقا یافته V82 ) که در بازار رقابت ها سر و صدایی عجیب بر پا نموده است. از همین رو سونی در سیستم صوتی قدرتمندش از پورت هایی نظیر پورت HDMI و پورت USB بهره گرفته است .

  • بازی تایکو نیز حالت‌های مختلفی دارد که با استفاده از همان پنل لمسی قابل انتخاب هستند.
  • هرکدام از این ضربه ها صدایی دارند و ضربه زدن به موقع باعث خلق موسیقی بسیار جالب می شود.
  • همچنین با استفاده از حرکت دست می توانید فرامین اجرایی صوتی را برای این اسپیکر انجام دهید.
  • سونی یکی از بهترین تولیدکنندگان اسپیکر است و اسپیکر Sony مدل mhc-v83d با توجه به مشخصاتی که دارد یکی از بهترین نمونه‌های مخصوص مهمانی به‌حساب می‌آید.
  • در بالای اسپیکر دکمه های کنترل صدا و موسیقی وجود دارد و میتواند با فشار دادن دکمه های حالت DJ از افکت های صوتی این اسپیکر استفاده کنید.
  • طراحی شیپور مانند اسپیکرها نیز در برد امواج صدا بیتاثیر نیستند و باعث میشوند صدا به خوبی در محیط های بزرگ پخش شود.