مشخصات و خرید تراکتور اسباب بازی مدل Sahra فروشگاه اینترنتی پیویو

تمامی این محصولات با مواد سالم به تولید رسیده به طوری که کمترین ضرر و حساسیتی برای کودکان ندارد. اسباب بازی های دیگری که می توانید هنگام خرید تراکتور اسباب بازی به کودکتان هدیه دهید به سلیقه، علایق و رده سنی کودک شما بستگی دارد. اگر کودکتان خوره ی ماشین های اسباب بازی است و دوست دارد کلکسیونی از تمام آنها جمع کند، ایده خوبی است که کلکسیون او را با خرید سایر ماشین هایی که ندارد، تکمیل کنید. همچنین خرید مجموعه ای از ماشین های سنگین مکانیکی مانند کامیون و تریلی در کنار تراکتور می تواند درباره ساخت و سازهای دنیای واقعی به او آموزش دهد. پس قبل از خرید تراکتور اسباب بازی لازم است با انواع مدل آن ها آشنا شوید و با توجه به مشخصات هریک از آن ها مناسب ترین اسباب بازی تراکتور را برای دلبند خود انتخاب کنید.

تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف

تراکتور پدالی با تشویق کودکان به بازی های حرکتی، باعث تقویت عضلات کودک می شود و در حفظ تعادل نیز به آنها کمک می کند. تراکتور پدالی بیشتر مناسب مهد کودک، شهر بازی و خانه های دارای فضای باز است. تراکتور کنترلی اسباب بازی یک ماشین مزرعه کنترلی می‌باشد که برای بازی کودکان کوچک ۱۸ ماه به بالا طراحی شده است. این اسباب بازی پسرانه دارای یک ریموت کنترل می‌باشد که با ۲ باتری قلمی کار می کند و قابلیت هدایت ماشین به جلو و چرخش را دارد.

لگو تراکتور یکی از اسباب بازی های فوق العاده جذاب و مفید برای ذهن کودکان است. این اسباب بازی شگفت انگیز علاوه بر کودکان ، طرفداران زیادی را بین بزرگسالان پیدا کرده است . یکی از مزیت های بزرگ تراکتور های اسباب بازی برای کودکان، گسترش دایره لغات آنهاست . بدین صورت که کودک در حین بازی با لغات جدیدی مانند اسامی گیاهان، حیوانات، سایر ماشین های کشاورزی، قطعات تراکتور و نام تراکتور های متفاوت را یاد می گیرند. این اسباب بازی تراکتور جالب و دوست داشتنی از جنس پلاستیک بسیار محکم و مرغوب ساخته شده است. بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب تم تولد سوپرمن – فقط بر روی وب سایت آینده کلیک کنید – بازی است.

تراکتور اسباب بازی بسیار سبک بوده و وزنی حدود ۲۰۰ گرم دارد و کودک شما به راحتی می تواند آنها بلند کرده و حتی با خود به جاهای مختلف ببرد و ساعتها با آن بازی کند. ©2022، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد . برای مشاهده سایر ماش های اسباب بازی موجود در فروشگاه اینترنتی پیویو بر روی لینک کلیک کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اسباب بازی پیناکو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • کودکان در حین بازی کردن با اسباب بازی های مختلف، علاوه بر لذتی که می برند، مهارت هایی که در آینده و بزرگسالی به آنها نیاز دارند هم می آموزند.
  • معمولا کودک با کنجکاوی و هوش خود تمایل زیادی به امتحان کردن تمام عملکردهای آن دارد و به همین دلیل، این اسباب بازی تا حد زیادی به خلاقیت و قوه تخیل او قدرت می بخشد.
  • چراکه با مشاهده عکس‌های مختلف می‌توانید دید خوبی درباره تنوع این محصول و ویژگی‌های انواع متفاوت آن پیدا کنید.
  • در سالیان قدیم ایران تکنولوژی ساخت و طراحی خیلی از محصولات اعم از اسباب بازی و سایر وسائل کاربردی دیگر را نداشت و به همین دلیل مجبور بود لوازم ضروری را از کشورهای تولید کننده با قیمت های گرانی وارد کند.
  • قابلیت های مختلف آن ها مانند پخش موسیقی؛ نور های رنگی هیجان انگیز و به نمایش گذاشتن حرکات جذاب و متفاوت، آن ها را به یکی از پرطرفدار ترین ماشین های اسباب بازی کودکان تبدیل کرده است .
ماشین اسباب بازی تراکتور گلچین شادی از گونه ماشین های اسباب بازی ایست که ساخت و تولید ایران است و از بهترین قطعات پاستیک درست و تهیه شده است. تراکتور اسباب بازی یکی از انواع اسباب بازی‌هایی است که بسیار به تراکتورهای واقعی شبیه هستند. توصیه می شود اگر قصد خرید این اسباب بازی های جذاب را برای فرزندان خود دارید، حتما با توجه به نظر و علاقه کودک مناسب ترین تراکتور را انتخاب نمایید. شما می توانید با توجه به سن کودک خود، اندازه اسباب بازی تراکتور آن را انتخاب کنید.

مشخصات و خرید تراکتور اسباب بازی مدل Sahra فروشگاه اینترنتی پیویو

اسباب‌بازی‌هایی که به یک حوزه مشخص مربوط می شوند، یک ابزار عالی برای رشد مهارت‌ قصه گویی کودکان هستند. تنوع بیش تر این اسباب بازی ها بیشتر باشد، باعث بهبودی بیش تر مهارت های روایی کودک می شود. ، موتور و… با تصور این که پشت فرمان نشسته اند و هدایت ماشین بر عهد آنان است، هیجان زده می شوند و این دسته اسباب بازی ها همیشه جایگاه ویژه ای برای کودکان دارند. این اسباب بازی علاوه بر سرگرمی برای کودکان، به تقویت شماری از مهارت های متفاوت کودک از قبیل مهارت های ذهنی، حرکتی و… کمک می کند و به عنوان یک اسباب بازی آموزشی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. فروشگاه دیجی توی فروشگاه اینترنتی اسباب بازی فروشی در اصفهان با قیمت های ارزان و بسیار کمتر از بازار است.

قطار اسباب بازی با وسایل نقلیه

یک نمونه از این ست های اسباب بازی جذاب است که شامل انواع وسایل نقلیه مکانیکی و سواری مانند تراکتور، کامیون، هواپیما، اتوبوس، ماشین آسفالت و… کودک شما می تواند در سرزمین خیالی که برای خود می سازد، ساعت ها از تمام این وسایل استفاده کند و هوش و خلاقیت خود را تقویت کند. تراکتورهای موزیکال در اشکال مختلف و با قابلیت های مختلفی مانند یدک کش، بیل مکانیکی، سان روف و… این تراکتورها باتری می خورند و با تولید موسیقی و نورهای رنگی جذاب و اجرای حرکات مختلف، کودک شما را هیجان زده کرده و هوش هیجانی او را تقویت می کند. دیدن اسباب بازی های موزیکال و متحرک برای اغلب کودکان در رده های سنی مختلف جذاب است. بچه‌های کمتر از 3 سال که هنوز قادر به حرکت دادن تراکتور های بزرگ نیستند اما به تراکتور بازی علاقه دارند، تراکتور اسباب بازی کوچک را بسیار دوست خواهند داشت و نیازی به یک تراکتور بزرگ گران قیمت ندارند.