معرفی نرم افزارهای تهیه نقشه های 3 بعدی گروه مهندس پلاس | معماری نواز

این نرم‌افزارها سرعت پروژه‌های عمرانی را بسیار بالا برده و خطاها را بسیار کاهش داده‌اند. هرچند که هنوز هم کسی که فارغ‌التحصیل این رشته است باید اصول محاسبات عمرانی را بداند ولی امروزه، مهارت‌های نرم‌افزاری، مهم‌ترین مهارت‌های سخت در حوزه‌ی عمران هستند. اگر مروری بر آگهی‌های استخدام مهندسی عمران داشته باشید، خواهید دید که تقریبا در تمامی این آگهی‌ها، یکی از شروط کارفرمایان برای استخدام، تسلط به یک یا چند نرم‌افزار است.

استفاده از نرم افزار بلندر به عنوان یکی از بهترین نرم افزار طراحی صنعتی

شما ممکن است الگوریتم ها و نوارها را به صورت جداگانه ذخیره کنید و سپس از آن ها در چندین برنامه ماشین تورینگ مجدداً آموزش صفر تا صد معماری استفاده کنید. به عبارت دیگر نرم افزار Uber Turing Machine یک انتخاب بسیار خوب و مناسب برای مطالعه و برنامه ریزی ماشین های تورینگ است . آیا به دنبال نرم افزار طراحی معماری برتر هستید؟ این محصول شرکت Chaos Group در سال 2017 برنده جایزه فناوری برتر شد. اگر به دنبال طراحی داخلی خانه هستید؛ این نرم افزار امکانات فوق العاده‌ای دارد. عناصری مثل دیوارها، درب‌ها و پنجره‌ها را به طور هوشمندانه در طراحی اعمال می‌کند.

  • خروجی مدلسازی در راینو به آسانی برای برش لیزری قطعات و ساخت ماکت و همینطور پرینت سه‌بعدی قابل استفاده است.
  • My Civil CalC که در واقع یک نوع ماشین حساب محسوب می‌شود، سرعت زیادی دارد و بسیار کاربرپسند است.
  • قابلیت این نرم‌افزار جهت تحلیل و طراحی این نوع سازه‌ها جهت‌گیری شده‌اند.
  • این نرم افزار به خوبی قادر به برقراری ارتباط با نرم افزارهای طراحی معماری همچون اسکچ آپ، روایت، رینو و غیره است.
  • نام نرم افزار اتودسک رویت به علت قدرت بالای خلق پروژه های مدل های دقیق در بین نرم‌ افزار های مهندسی که از تکنولوژی revitalization به معنای مدل سازی زنده و revitalize به معنای احیا دوباره گرفته شده است.
  • در دوره آموزش لومیون در آموزال، از ابتدای مسیر اجرای پروه با لومیون شروع خواهیم کرد و تا اجرای حرفه‌ای پرزانته پروژه را به شما آموزش می‌دهیم.

این نرم افزار در زمینه طراحی اتصالات، به کاربر امکان بررسی برخورد را می دهد و مشکلات احتمالی در نصب را کاهش می دهد. اگر حتی بیشتر از یک نرم افزار طراحی ساختمان بخواهید به سراغ رفع نیاز خلاقانه خود بروید می توانید با نرم افزار راینو تری دی کار کنید. چنانچه کار با نرم افزار اتوکد برای شما پیچیده است، پیشنهاد می کنیم نرم افزار ویزیو را انتخاب کنید.

معرفی نرم افزارهای تهیه نقشه های 3 بعدی گروه مهندس پلاس | معماری نواز این نسخه آمیزه ایی از یک برنامه مهندسی پرقدرت، بسیار کارآمد با کاربری آسان را برای کاربران ارائه می‌دهد. SAFE برای طراحی کف بتنی post-tension و سیستم‌های بنیادی بکار برده می‌شود. در نسخه جدید SAFE عناصر چند بعدی طبق مدلسازی و ابزارهای ترسیم تصاویر معرفی شده‌اند. این مجموعه با بهره‌گیری از استانداردهای موجود در حوزه عملیاتی بودن طرح و خلاقیت آن امکانات تازه‌ای برای کاربران فراهم می‌کند.

نرم افزار تکلا استراکچرز (Tekla Structures)

نرم افزار معماری محلی برای ذخیره سازی، ویرایش و تبادل محتوا فراهم می‌کند. امکان مدیریت اسناد، نقشه‌ها، پلان‌ها و تبادل آنها در میان سایر اعضای تیم طراحی فراهم است. معمولا در شرکت های بزرگ، یک تیم مهندسی با نرم افزار کتیا کار می کنند و در آن تیم هر فرد، متخصص بر روی یک محیط طراحی می باشد. متیا این قابلیت را دارد تا نقشه ترسیم شده را به G-CODE تبدیل کند تا دستگاه های CNC با استفاده از این کد، بتوانند طرح داده شده را در بیاورند.