پرده اداری خرید و قیمت انواع پرده اداری زبرا شید

در واقع در این حالت پرده بر روی فریم پنجره نصب می­شود و به جهت حرکت نکردن پرده از بست­های مخصوص استفاده می­شود. با توجه به اینکه پرده‌های اداری در طرح‌ها و ساختارهای متفاوتی در بازار در دسترس هستند، شما پس از تعیین بودجه خود با توجه به‌اندازه پرده موردنیاز می‌توانید برای خرید پرده اقدام کنید. پرده‌های اداری در طراحی و بافت‌های مختلف در حال حاضر در دسترس است و شما باتوجه‌به بسیاری از فاکتورهای تأثیرگذار مانند شکل و اندازه پنجره، زاویه تابش، میزان تمایل به ایجاد محرمیت و غیره باید نوع پرده موردنظر خود را انتخاب کنید. سفید، خاکستری روشن و کرم از جمله رنگ هایی هستند که به آن ها خنثی گفته می شود. پرده‌ های اداری باید متناسب با رنگ دیوارها انتخاب شود، اگر دیوار شما رنگ سرد و خنثی داشت، حتماً پرده سفید و یا خاکستری روشن انتخاب کنید. پرده لوردراپه برای فضای داخلی خانه مناسب نیست و فقط در اداره‌جات از آن ‌ها استفاده می شود.

پرده‌­های شید دارای تنوع بسیاری از لحاظ جنس پارچه http://vistapardeh.ir/ و رنگ هستند. بازدید رایگان از سازمان و مشاوره جهت انتخاب بهترین پرده متناسب با فضای دکوراسیون شما انجام شود. ویستا پرده تولید و عرضه کننده مستقیم، انواع پرده‌­­های اداری، شرکتی و بیمارستانی نظیر موارد زیر است.

  • این پرده‌ها نیز آنتی استاتیک هستند و در مقابل جذب گرد و غبار بسیار مقاوم هستند و نیاز کمی به شستشو دارند.
  • پرده زبرا از قابلیت سایه روشن برخوردار بوده و امکان ورود نور به اتاق حتی در حالت پایین بودن پرده وجود دارد.
  • در بازار مدل ­های مختلفی برای پرده اداری وجود دارد شما می توانید با خرید پرده اداری زیبایی محیط کار خود را چند برابر کنید و روحیه کارکنان خود را تقویت کنید.
  • پرده‌ های اداری باید متناسب با رنگ دیوارها انتخاب شود، اگر دیوار شما رنگ سرد و خنثی داشت، حتماً پرده سفید و یا خاکستری روشن انتخاب کنید.
  • همچنین پرده های زبرا مطابق با سلیقه مشتری در قالب های سفارشی و اختصاصی نیز موجود می باشد.

پرده های چوبی بامبو، عموما دارای وزن کمتری بوده و برای استفاده در پرده های خودکار مناسب تر می باشد. پرده کرکره چوبی از لحاظ پهنای تیغه ها نیز در چند نوع عرضه می گردد. پرده‌ایست که در آن اسلایدها عمودی نصب شده و جمع شوندگی آن به صورت افقی می باشد و این نوع پرده برای دفاتری با پنجره های وسیع مناسب بوده و همچنین با کالیته ی رنگی بالا می توان هارمونی خاصی به فضا ببخشد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸-۰۲۱ و ۵۵۸۸۲۷۷۰-۰۲۱ جهت حضور در فروشگاه تماس حاصل نمایید. محصول کاملا وارداتی و مونتاژ داخلی دارای لوازم جانبی (باتومی و پایه) ارسال به تمام نقاط و خدمات بازدید و نصب نظافت آسان و راحت حتی با یک دستمال مرطوب امکان جمع کردن کامل پرده به صورت عمودی امکان…

از پرطرفدارترین پرده های شید ،پرده های شید اسکرین،شید بلک اوت می باشد. انواع پرده های اداری که به شما عزیزان در ادامه میخواهیم توضیح دهیم. انتخاب جنس مورد نظر به میزان استفاده و مکان استفاده بستگی دارد.

پرده کرکره آلومینیومی مدرن متضاد با رنگ محیطی

پرده اداری خرید و قیمت انواع پرده اداری زبرا شید لازم به ذکر است، نسل جدید پرده‌­های شرکتی، شیدها یا بلایندها هستند که جایگزین پرده های کلاسیک پارچه ای و کرکره های چوبی و فلزی شده اند. این فرصت را به شما خواهد داد که خرید پرده اداری موردنظر خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید و اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت ممکن را دریافت خواهید کرد. یکی از محدودیت‌های ادارات و شرکت‌ها برای خرید پرده می‌تواند قیمت آن باشد. بدیهی است که شرکت‌ها بودجه محدود و مشخصی را برای خرید دکوراسیون خود در اختیار دارند از همین رو قیمت پرده اداری برای آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که مناسب‌ترین قیمت ممکن را برای فروش پرده‌ها در نظر گرفته‌ایم چراکه رضایت مشتری اولین اولویت ماست.

شرکت پرده راد بهترین پرده های اداری با قیمت مناسب و ارزان (بدون هیچ واسطه ای) ارائه می‌کند. همان طور که می دانید، پرده اداری تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی محیط های اداری دارد و انتخاب درست و اصولی آن نه تنها باعث ارتقاء سطح دکوراسیون محیط شما می شود، بلکه تاثیر مستقیم در راندمان کاری پرسنل نیز دارد. این پرده، نوعی پرده بالا رو می‌­باشد که از لحاظ نحوه عملکرد ساختاری شبیه شید رول دارند.

تعیین پرده های اداری بر اساس رنگ

رنگ‌ها در دکورا سیون، اثر بسیار زیادی بر روان انسان‌ها دارا هستند. که به طور عمودی از پنل معلق گردیده و امکان چرخش و تکان به طرفین دارا‌هستند. همانطور که در پاراگراف بالا توضیح داده شد حد اکثر ارتفاع و حداکثر عرض مجاز برای هر پرده متفاوت بوده و بستگی کامل بیکدیگر نیز دارد یعنی هر چه ارتفاع پرده را بیشتر بگیریم عرض کمتری خواهیم داشت و بالعکس.