چگونه علوم غریبه و متافیزیک را یاد بگیرم؟ ویرگول | maktabdata

آل، | گارنیک آساتوریان آل، نام گروهی از موجودات خبیث مشهور در فولکلور ایران، منطقۀ قفقاز، آسیای مرکزی و بخشهای جنوبی روسیه. راه پزشكي به طور كلي مربوط به شناخت بدن جانداران، نحوه فعاليت و تشخيص دادن امراض و معالجه آن است . پزشكي نيز مربوط به آن بخش وجود دارد كه علاوه بر اطلاعات عمومي، پزشک در ويژگي هاي بدن، در يكي از شاخه هاي آن به گونه تخصصي تحصيل نموده و فعاليت دارد. نياز به استاد و تعليم و تعلّم دارد، آن هم نه يك سال و دو سال، بلكه چندين سال.

دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی

البته در روزگار فعلی و غلبه علوم تجربی و پراگماتیسم، عده زیادی از مردم، درباره علوم غریبه کنجکاوی نمی‌کنند و به اصطلاح، عقل‌شان به چشم‌شان و پیشرفت‌های تکنولوژیک است. اما با این حال، جسته و گریخته و گاه و بی‌گاه حضور و نقش علوم غریبه و مسائل متافیزیکی را در آثار ادبی، داستانی یا فیلم‌های سینمایی شاهد هستیم. در کتاب‌ «بادهای افسون» هم به آثاری چون «آونگ فوکو» نوشته امبرتو اکو، «درخشش» نوشته استفان کینگ (که فیلم سینمایی‌اش را هم با بازی جک نیکلسون و کارگردانی استنلی کوبریک دیده‌ایم)، رمان «تاریخدان» نوشته الیزابت کوستوا و … به تعبیر پرویز براتی نویسنده کتاب پیش رو، گونه ادبیاتی این آثار با داستان‌های علمی تخیلی و نیز داستان‌های فانتزی مشابهت دارد و گاهی با آن‌ها یکی انگاشته می‌شود. همه ی افراد میتوانند علوم غریبه را یاد بگیرند و بستگی به آن دارد که به چه روشی بخواهید وارد این عرصه شوید. بنابراین علوم غریبهگری مجموعه ای از دانش و آموزه است که از مشاهده طبیعت و قوانین منحصراً زنانه آن به دست آمده است دانلود کتاب علوم غريبه و ناياب رايگان .

چگونه علوم غریبه و متافیزیک را یاد بگیرم؟ ویرگول | maktabdata

اما آیا این بدان معناست که بومیان همه نتایج خوب را به علوم غریبه نسبت می دهند؟ قطعا نه. اگر به یک بومی پیشنهاد می کردید که می تواند باغ خود را عمدتاً با شعبده بازی آماده کند و کارش را سطحی انجام دهد، به سادگی به ساده لوحی شما می خندید. او در واقع، همانطور که شما می دانید، می داند که شرایط و علل طبیعی وجود دارد، و از مشاهدات خود نیز می داند که می تواند این نیروهای طبیعی را با تلاش جسمی و روحی کنترل کند.

این کتاب، قدم‌های بعدی را هم در خود معرفی کرده و منابعی را به مخاطب عرضه می‌کند که در صورت تمایل به مطالعه تخصصی، می‌تواند به آن‌ها رجوع کند. یادگیری علوم غریبهدر این باره مطرح می شود بهترین راه برای آموزش علوم غریبه و آموزش متافیزیک استفاده از کتاب های علوم غریبه است که یکی از آن ها را در پست قبلی که توی ویرگول گذاشتم.اما بازم میگم من صحت این کتاب هارو تایید نمیکنم. علوم غریبه عبارت است از دانشهای سری و پنهان که به وسیله آن از اسرار و امور پنهان آگاهی حاصل و یا تصرفات غیر عادی و شگفت انجام می شود. علم کیمیا ، جفر ، رمل ، اوفاق ، طلسمات ، سیمیا ، ریمیا ، هیمیا و لیمیا از جمله علوم غریبه است. علم جفر علمی است که تنها نزد ائمه معصومین وجود دارد و کتابی به نام جفر نیز در دست حضرت قائم (عج) است که در صورت ظهور ایشان تمام حکومت اسلامی بر پایه این کتاب اداره خواهد شد. در این کتاب تمام علوم عالم قرار داده است و هیچ حکمی در جهان نیست که در این کتاب نیامده باشد.

کتاب هفتاد دو دیو (72 دیو)

علوم غریبهگری شاخه ای از علوم غریبه و غیبت است که به تأثیر مثبت یا منفی بر زندگی یک فرد از طریق استفاده از قدرت یک موجود ماوراء طبیعی مربوط می شود. امروزه تجزیه و تحلیل تصویری از رستگاری ها و سنت های علوم غریبهیی دشوار است . آداب و طلسم علوم غریبهیی در سنت های سومری، کلدانی و ایرانی رواج داشت. بقایای زیادی از پاپیروس ها وجود دارد که گواه استفاده از آیین های علوم غریبهیی و فرمول های مرتبط با آنهاست. اعتقاد بر این بود که این مناسک عمر را طولانی می کند، حکمت می بخشد یا برای نبردهای آینده شانس می بخشد.

  • از جمله مفاهیمی که گاهی اوقات با یکدیگر خلط می‌شوند، طلسم و جادو هستند که براتی در کتاب به بیان تفاوت‌شان پرداخته است.
  • از علومي كه به علوم پنج‌گانه فوق ملحق مي‌شود، علم أعداد و أوفاق است كه از ارتباطات اعداد و حروف براي مقاصدي استفاده مي‌شود.
  • اسرار قاسمی | مریم صادقی اَسْرارِ قاسِمی، کتابی کم‌حجم، به فارسی در علوم خَفیه یا غریبه، ترجمه و تألیف ملاحسین واعظ کاشفی (د 910ق / 1504م).