کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

Micro USB شکل ذوزنقه ای دارد، فقط یک طرف آن را می توان به درستی در تلفن همراه قرار داد. این رابط به طور گسترده در تلفن های همراه اولیه، کارت خوان ها، MP3، دوربین های دیجیتال استفاده می شود و امروزه Micro USB به تدریج با پورت TYPE-C جایگزین شده است. USB یک استاندارد صنعتی برای اتصال، ارتباط، و شارژ دستگاه ها یا لوازم جانبی است. کابل ها و کانکتورهای USB انواع مختلفی دارند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم. بهتر است با یک بار هزینه، یک کابل مناسب و با کیفیت تهیه کنید.

کابل اصلی سامسونگ گلکسی نوتSamsung Galaxy note 3 usb cable 3

کابل شارژر Type-C برای گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ و هواوی که نسبت به کابل میکرو جدیدتر است و از سال 2016 روی دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود. معمولا تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی کار سختی است به همین دلیل توصیه می شود از مراکز معتبر خرید کنید. تمامی محصولات فروشگاه جانبی اعم از کابل شارژ ها و مبدل شارژر های موجود، با ضمانت اصالات کالا به فروش می رسند و در صورت عدم رضایت از کیفیت 7 روز فرصت دارید تا کالا را مرجوع کنید. از آنجایی که چندین نوع مختلف شارژر و USB وجود دارد و همه آنها با هر دستگاهی کار نمی‌کنند؛ به همین دلیل مهم است که بدانید کدام نوع از کابل شارژر در تلفن همراه شما کار می‌کند. دنبال کردن این مقاله نه تنها به شما در دریافت جواب این سوالات کمک می‌کند، بلکه حتی متوجه می‌شوید که کدام کابل شارژر کارایی بیشتری دارد و در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی می‌کنید. همه ما دارای کابل USB هستیم که می تواند برای شارژ تلفن هوشمند و ابزارهای سازگار با USB یا انتقال فایل ها بین دستگاه ها باشد.

مبدل

جریان عبوری از کابل میکرو یو اس بی بر اساس سال تولید و تکنولوژی بکار رفته در این گوشی ها یک آمپر و یا دو آمپر بوده و در کابل تایپ سی 2 آمپر است. البته در حال حاضر کابل های تایپ سی با تحمل جریان 6 آمپر تولید شده که در شارژ گوشی یا لپ تاپ کارایی دارد. حال اگر شما قصد خرید کابل شارژر موبایل ارزان قیمت را داشته باشید، در بازار می توانید محصولاتی را بیابید که جریان واقعی را در مشخصات خود درج نمی کنند. به عنوان مثال کابل شارژر توان عبور جریان 2 آمپر را دارد ولی در بسته بندی تحمل جریان 6 آمپر نوشته شده است.

آداپتور شارژر تک پورت شیائومی

کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

استاندارد USB-PD در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است و در واقع یک پروتکل داده برای برقراری ارتباط بین شارژر و دستگاه هوشمند را اجرا می‌کند. استاندارد PD میزان سرعت شارژ USB را تا میزان ۱۰۰ وات در توان خروجی افزایش خواهد داد. نکته قابل توجه در طراحی استاندارد PD توانایی پشتیبانی از نیروی برق دوسویه است بدین معنا که گوشی هوشمند شما را قادر میسازد تا لوازم جانبی دیگر را نیز شارژ نماید. رابط مادگی میکرو USB به نری micro USB این رابط به طول 30 سانتی‌متر، هم برای شارژر کردن و هم برای انتقال داده در تبلت، موبایل، MP3 و MP4 پلیر و…

اما در ابتدا باید بدانیم شارژر موبایل چیست و با انواع شارژر گوشی و نحوه کارکرد آن آشنا شویم. اگر دو مدل گوشی یا گجت‌های دیجیتالی متفاوتی دارید می‌توانید با استفاده از این کابل‌های چندکاره به جای چند کابل از یک کابل و چند سوکتی که روی آن کار شده‌اند استفاده کنید. استاندارد فست شارژ محصولات وان پلاس با نام warp charging قادر است دستگاه‌ها را تا ۳۰ وات شارژ کند. باتری‌های لیتیوم یون در تلفن‌های همراه، با دمای خیلی گرم یا سرد بهترین کابل شارژ کنار نمی‌آیند. محققان توصیه می‌کنند که از شارژ تلفن همراه در دمای بالاتر از ۳۵ درجه یا زیر صفر درجه سانتیگراد خودداری کنید. علاوه بر ضمانت و گارانتی محصولاتش، اطلاعات کاملی را از محصول در اختیار شما قرار داده که با دانستن آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. کپی رایت 2022 © استفاده از مطالب امداد موبایل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.