کشتیرانی و حمل و نقل دریایی کانتینر کشتی فله | transemartlogistics

با یک بررسی کوچک میتوان فهمید این نوع حمل کالا معامله ای بردبرد برای شرکت های کشتیرانی و صاحبان کالا در سراسر دنیا است. اگر شما بخواهید قیمت تمام شده پائین تری در بازار ارائه دهید میبایست از هزینه های جاری خود کم کنید، یکی از این هزینه ها که همیشه برای یک وارد کننده یا صادر کننده حائز اهمیت است مساله حمل کالاست. حال با این شرایط حمل و نقل دریایی با هزینه ای قابل توجه پائین تر به نسبتحمل و نقل هواییوحمل و نقل زمینیدر زمینه پیشرو است.

مانند هر نوع از روش حمل و نقل ، کافی است برای استعلام قیمت ، نوع کالا به همراه وزن آن را بگویید و در کمترین زمان از هزینه کل مطلع شوید. در ادامه به 5 شرکت برتر بین‌المللی حمل و نقل دریایی اشاره می‌کنیم و در خصوص هر کدام توضیحاتی را بیان خواهیم کرد. از بین رفتن فرضی به این معنی است که به دلیل حوادث دریایی متفاوت، کالا تغییر ماهیت دهد و همین امر موجب شود تا ارزش آن کاهش پیدا کند یا از دست برود.

شرکت (DSV)

از دیگر اصطلاحات رایج در صنعت حمل و نقل دریایی، سی اند اف است. سی اند اف به معنی مجموع ارزش کالا و هزینه کرایه جابه‌جایی است. به شرکت‌هایی که کار حمل‌ونقل کالاها را انجام می‌دهند، کریر می‌گویند.

نقش کانتینر درحمل و نقل دریایی و جهانی شدن و الزامات پیش رو برای ترمینالهای کانتینری ایران مطالعه موردی بندرامام خمینی قدس

هنگامی که حمل و نقل کالاها و محموله ها از مبدا به مقصد به صورت مستقیم امکان پذیر نباشد، آنها را از طریق بندر واسط، تخلیه و بارگیری مجدد می کنند که به این روش حمل، حمل و نقل دریایی ترانسشیپ گفته می شرکت ترنس مارت لجستیک شود. روش های حمل و نقل دریایی چارترینگ، فله ای، حمل دریایی ترانشیپ و روش کراس استافینگ از انواع حمل و نقل دریایی برای تجارت محسوب می شود. حمل و نقل دریایی به وسیله کشتی، قایق و سایر شناورها روی اقیانوس و دریاچه و کانال و رودخانه انجام می‌شود. حمل دریایی دارای هزینه مناسب است و کالاها با سرعت بیشتری به مقصد می‌رسند. در حمل و نقل دریایی و حمل و نقل ترکیبی اغلب کالاها و محصولات حجیم با وزن زیاد حمل می‌شوند.

  • این روش برای کشور هایی چون ایران که زیر فشار تحریم های بین المللی است، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای مثال در شرایطی که کشتی باری بسیار بزرگ است و بندر مورد نظر ظرفیت لازم را برای پهلو گرفتن آن ندارد، لازم است بار در بین مسیر از کشتی بزرگ به کشتی‌های کوچک‌ترین انتقال یابد که می‌توانند در بندر پهلو بگیرند.
  • با پیشرفت علم و ساخت کشتی های بزرگ‌تر، برای جابه‌جایی ، امکان حمل بار های سنگین وزن ، مقدور شده است و اکنون کشتی های پیشرفته توانایی حمل هزاران کانتینر را با خود به همراه دارند.
  • در برخی مواقع برای جلوگیری از غرق شدن کشتی یا وارد شدن خسارت به تمام کالاها، ناخدا تصمیم می‌گیرد برخی از کالاها را در آب بیندازد.
  • از این نوع کشتی برای حمل تمام وسایل نقلیه ای که دارای چرخ می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.طراحی این نوع کشتی‌های ترابری به گونه ای است که وسایل نقلیه در طول مسیر ثابت و بی حرکت باشند.
کشتیرانی و حمل و نقل دریایی کانتینر کشتی فله | transemartlogistics در چنین شرایطی مالک کشتی بارنامه گروهی برای این کالا های یکسان صادر می کند. در این روش حتما باید یکی از کشتی ها دارای جرثقیل بوده تا بتواند بارها را بدون آسیب رسیدن به آنها به کشتی های کوچک منتقل کند. این روش برای کشور هایی چون ایران که زیر فشار تحریم های بین المللی است، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. حمل دریایی و اقیانوسی با نرخ باربری متفاوت دریا می تواند به چند دسته مختلف تقسیم شود ، که در زیر توضیح داده شده است. اینشرکت با توجه به شرایط کشور همیشه سعی نموده است که منافع صاحبان کالا را با ارائه اطلاعات درست و دقیق حفظ نماید . این رویکرد باعث شده است که روند ارتباط با مشتریان بالقوه حفظ شود .

طراحی سازه ای کشتی باری SWATH بررسی تاثیر ضخامت و فاصله ی صفحاتداخلی برپاسخ دینامیکی