آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک | zabannew

میزان بهره‌وری انگلیسی‌در مقابل میزان نیاز دانش‌آموزان یکسان نبوده‌است. با پیشرفت فناوری هنوز هم توان مردم ایرانی را به آن حد نرسانده که برای پیشرفت در کار و زندگی بتوانند از مهارت گفتاری و نوشتاری زبان انگلیسی بهره گیرند. یکی دیگر از وب‌سایت های فارسی که می‌تواند برای یادگیری زبان انگلیسی مفید باشد، سایت بیاموز است. در سایت بیاموز دوره‌های آموزشی زبان‌های مختلفی مانند زبان آلمانی، زبان ترکی، زبان فرانسه، زبان عربی و … قرار گرفته است که علاقمندان می‌توانند برای یادگیری از آن‌ها استفاده کنند.

کلمات مربوط به زنان

دروس شامل مهارت های خواندن (Reading) ، نوشتن (Writing) ، صحبت کردن(Speaking) ، املا(Dictation) و عبارات کاربردی دیدن صفحه اصلی است. در این برنامه آموزش به صورت آنلاین طراحی شده است و دارای فایلهای صوتی و ویدیویی مختلف است که به تقویت مهارتهای صحبت کردن (Speaking) و گوش کردن (Listening) شما کمک میکنند. نکته بسیار جالب در مورد این نرم افزار این است که در هنگام شروع به کار با برنامه از شما تعیین سطح آنلاین گرفته می شود تا راحت تر دروس متناسب با خود را پیدا کنید و وقت تان هدر نرود. نرم افزار های متنوع زیادی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی متناسب با نیازهای مختلف وجود دارند. از جمله نرم افزار های ویژه افراد مبتدی ، آموزش زبان کودکان ، نرم افزار آمادگی آزمون آیلتس IELTS ، نرم افزار آموزش واژگان آزمون آیلتس یا تافل ، اپلیکیشن آموزش گرامر از مبتدی تا پیشرفته و …. بسیاری دیگر که هر کدام پاسخ گوی نیازهای مختلف در حوزه ی یادگیری زبان انگلیسی هستند.

  • همچنین، می‌توانید در ابتدا فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی و انگلیسی مشاهده کنید و به‌تدریج زیرنویس‌ها را حذف کنید.
  • این در حالی است که فرزندان کشور عزیزمان ایران، در این چهارچوب نمی گنجند.
  • مثل این می‌ماند که در کلاسی نشسته‌اید که معلم فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کند که این روش در تمام آموزشگاه‌‌های زبان انگلیسی، مرسوم است.
  • اگر میخواهید درگیری زبانی بیشتری داشته باشید در این مقاله بهترین کانال های خبری، روزنامه ها و مطبوعاتی که به زبان انگلیسی هستند را به شما معرفی کرده ایم.

این نرم افزار سعی کرده است اساس خود را طبق یادگیری دستور زبان و لغات محکم کند و به‌صورت کاملاً سازمان یافته و توسط اساتید خبره زبان شناسی آموزش زبان فارسی را ارائه کند. بیشتر دانشگاه‌های معتبر جهان در کشورهای ایالات متحده و بریتانیا قرار دارند. در سده‌های اخیر دو کشور آمریکا و بریتانیا از مراکز علمی بزرگ بودند که دانشمندهای آن اختراع‌ها و تولیدهای فراوانی از نظر فناوری‌های مختلف عرضه کردند که برای استفاده از این فناوری‌ها نیاز به یادگیری زبان انگلیسی بود.

همین ۱۰۰ درس شما را از صفر به سطح متوسط می رسانند و برای یادگیری بهتر می توانید دروس پیشرفته تر ما را هم ببینید (کلیک کنید). متشکرم عزیزم
شما جزو شاگردانی هستید که از پایه زبان را شروع کردید و آن قدر پیشرفت کردید که من در بیشتر کلاس هایم شما را به عنوان یک نمونه موفق ذکر می کنم. این پکیج شامل کتاب، جزوه، راهنمای استفاده از پکیج و یک عدد فلش مموری حاوی فایل های صوتی و تصویری می باشد.

صفات ملکی در انگلیسی از مهم ترین گرامر های این زبان هستند؛ زمانی که می خواهیم در رابطه با مالکیت صحبت کنیم، به احتمال بسیار زیاد به آن ها احتیاج پیدا خواهیم کرد. قیدهای زمان still, already, yet نه تنها در زمان حال کامل (present perfect) در زبان انگلیسی کاربرد دارند، بلکه می توانید از آنها در بسیاری موارد دیگر نیز استفاده کنید. لیست کامل حروف اضافه انگلیسی دسته بندی شده ( زمان، مکان، جهت و حرکت، محل قرار گیری و روابط فضایی) به همراه مثال های کاربردی برای شما آماده کردیم.

نرم افزار آموزش زبان Memrise

آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک | zabannew