ثبت نام دوره حسابداری سازمان مدیریت صنعتی و فنی حرفه ای

برنامه ریزی دوره ها به شکلی است که پاسخگوی نیازهای تمامی گروهها از افراد مبتدی تا کارشناسان شاغل در بخش دوره حسابداری در تبریز حسابداری باشد. آموزشگاه آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و مدارک حسابداری قابل ترجمه و بین المللی ارائه می کند. البته مدارک داخلی خود آموزشگاه نیز برای تمام موسسات و شرکت های داخلی معتبر است.

  • اسناد حسابداری مستنداتی هستند که در آن عملیات مالی، پولی و محاسباتی شرکت شرح داده می‌شوند.
  • اکسل جزء قدیمی ترین در عین حال کاربردی ترین نرم افزارهایی می باشد، که در حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اما در صورتی که بعد از کلاس آموزش حسابداری ویژه بازار کار پکت و کسب سابقه و تجربه، همچنان به دنبال کسب دانش عمومی و تخصصی و ارتقای شغلی هستید، می‌توانید برای ثبت نام در دانشگاه‌های مالی، اقدام کنید.
  • پس اگر می خواهید وارد شغل حسابداری شوید اما هیچ شناختی از آن ندارید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید و به دلیل داشتن استرس و نبود اعتماد به نفس لازم نمی توانید در این حرفه ورود کنید با ما همراه باشید، این صفحه به خوبی می تواند به شما کمک کند.

بنابراین بهتر است از همان ابتدا، به سراغ دوره‌های مقدماتی و بازار کار حسابداری بروید. با شرکت در کلاس حسابداری و داشتن مدرک حسابداری و کسب مهارت‌های لازم، می‌توانید پیشرفت و ارتقای شغلی را هم تجربه کنید. دوره آموزش حسابداری مقدماتی و اصول حسابداری، شما را با چارچوب کلی این شغل آشنا می‌کند.

تقویم آموزشی تابستان 1402

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش حسابداری بعد از انجام ثبت‌نام، ایمیلی حاوی فایل راهنما و لینک ورود به کلاس را دریافت میکنند و در روزها و ساعات مشخص شده از طریق لینک ارسال شده توسط موسسه آموزش وارد کلاس میشوند. ضمن مراقبت بیشتر از سلامت و صرفه جویی در زمان، مزیت اصلی دوره‌های آنلاین دسترسی به نرم‌افزار راهکاران و سپیدار و امکان پرسش و پاسخ در فضای کلاس است. در ادامه برخی از تصاویر دوره حسابداری بازار کار مجتمع فنی آریا تهران و رضایت ایشان از حضور در این دوره را ملاحظه می فرمایید. برای مشاهده تصاویر و فیلم های بیشتر حتما به پیج اینستاگرام آریا تهران مراجعه فرمایید. برای ثبت نام دوره حسابداری فنی حرفه ای با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. در نهایت امتیاز دانش پذیران با توجه به فعالیت های کلاسی، پاسخ تمارینی که برای استاد ارسال کرده اند و پاسخ های دانش پذیران در آزمون نهایی دوره، تعیین شده و اگر دانش پذیر امتیاز لازم را از این دوره کسب کرده باشد، می تواند در دوره بعدی شرکت نماید.

نظرات تعدادی از شرکت‌‌کنندگان آموزش‌های حسابنو:

امروزه تمام اصناف و کسب و کار های بزرگ و کوچک از سازمان های کوچک گرفته تا مراکز دولتی و اداری بزرگ نیاز به یک تیم حسابداری خبره دارند که امور حسابداری خود را به آن بسپارند. تمامی دوره‌ها در این روش آموزشی به صورت الکترونیکی ارائه میگردند اما با توجه به محتوای هر بسته، برخی از دوره‌ها به صورت کلاس آنلاین و برخی دیگر به صورت الکترونیکی ارائه می‌گردند. در دوره‌های الکترونیکی آموزش حسابداری فراگیران به مدت 3 ماه و بر اساس شرایط زمانی و مکانی دلخواه خود می‌توانند اقدام به تماشای فیلم‌های آموزشی نمایند. حرفه و کسب و کارتان هر چه که باشد، درک این عبارات و اصطلاحات مهم است زیرا نکاتی را در مورد امور مالی شرکت به شما می دهند. از این دانش می‌توان برای اطلاع از پروژه ‌ها و سرمایه‌گذاری ‌هایی که دنبال می‌ کنید و نحوه تأثیرگذاری شما بر سود آوری شرکت تان استفاده شود. در این بخش شما اقدام به یادگیری انواع فرمول نویسی و توابع نرم افزار اکسل که شامل توابع منطقی، مثلثاتی، جستجوگر، شمارشی، گرد کننده، توابع تاریخی، مالی، زمانی و غیره هستند نمایید.

این دوره آموزش کاربردی حسابداری مانند کارگاه عملی بوده که به صورت پروژه محور برگزار میشود و هدف از برگزاری آن هدایت سریع کارآموزان به بازار کار و آموزش نرم افزار حسابداری میباشد. اگر شما جزو افرادی هستید که پیش زمینه ای در حسابداری ندارید و میخواهید در آینده حسابداری را به عنوان شغل اصلی یا دوم خود انتخاب کنید شرکت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی از بهترین دوره هی آموزشی برای شماست. تمامی سرفصل های آموزشی در دوره های آموزش حسابداری کاربردی مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای بوده و آموزش های ما با بالاترین کیفیت به شما ارائه میشود. یکی از ویژگی هایی که ما را به عنوان بهترین موسسه آموزش حسابداری در تهران معرفی کرده است اعطا مدرک فنی و حرفه ای به کارآموزان دوره های مختلف حسابداری یا به عبارتی آموزش حسابداری با مدرک فنی حرفه ای در این آموزشگاه میباشد. برای کسب مدرک فنی حرفه ای حسابداری باید از طریق آموزشگاه هایی که نمایندگی رسمی سازمان فنی و حرفه ای هستند اقدام کنید. کارآموزان دوره حسابداری نیز در انتهای دوره در صورت تمایل به آزمون های سازمان معرفی شده و پس از کسب قبولی در هر دو نوبت آزمون مدرک فنی حرفه ای به آنها اعطا میگردد.

مجتمع فنی تهران (مرکز تهران)

ثبت نام دوره حسابداری سازمان مدیریت صنعتی و فنی حرفه ای