نخستین فروش اقساطی خودرو 1403 فراخوان شد 2 شرکت معتبر با محصولات شاخ استارت زدند | kamapress

موتور تیبا، نسخه تقویت شده پراید است که از این نظر مشابه یکدیگر هستند. از جمله تفاوت­های این دو مدل می­توان به تفاوت در رینگ­ها، برقی بودن بالابرهای شیشه­ های عقب و آینه­ های جانبی در مدل Ex اشاره کرد. سایپا با فروش اقساطی تیبا، ارائه دهنده این خودروی ایرانی به مردم عزیز است. از ساعت 15 روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1402، مدیران خودرو پیش فروش 5 محصول خود از طریق نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور را آغاز کرده است. در قالب این طرح، تمام خودروها با مدل 1403 به‌مشتریان تحویل داده می‌شوند. شایان ذکر است این طرح از ساعت ۱۵ امروز مورخ ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو نسبت به کسب اطلاعات بیشتر با ثبت نام اقدام نمایند.

اگرچه شرکت ایران خودرو هنوز فکری به حال راحتی مشتریان خود و راه‌اندازی سیستم اقساطی برای خرید اتومبیل‌ها ارائه نداده است، اما فروشندگان معتبری وجود دارند که این خلا لیست قیمت ایران خودرو اقساطی را پر کرده‌اند. برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، معمولاً نیاز به پرداخت اولیه  و سپس پرداخت ماهیانه به صورت اقساط است. تعداد اقساط و مبلغ هر قسط به توافق طرفین بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو، شرایط مالی مشتری و توافق پرداخت تعیین می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم، شناخت مناسبی از شرایط و نحوه ثبت نام خودروهای اقساطی ایران خودرو به دست آوردید. اما موضوع بسیار مهم دیگر که برای متقاضیان شرکت در طرح های فروش اقساطی اهمیت دارد، اطلاع از قیمت خودروها می باشد.

  • بنابراین پیدا کردن فروشگاهی معتبر که در ازای فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی سودی منصفانه دریافت کند، به یکی از چالش­ های خریداران تبدیل شده­ است.
  • بنابراین اگر اتومبیل شخصی ندارید، پیشنهاد می­ کنیم فرصت خرید ايران خودرو قسطی را از دست ندهید.
  • سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
  • فروش 90 روزه 2 خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه (23 بهمن) + قیمت دو مدل خودروی کوییک خارج از سامانه یکپارچه به فروش می رسد.
نخستین فروش اقساطی خودرو 1403 فراخوان شد 2 شرکت معتبر با محصولات شاخ استارت زدند | kamapress

در طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو، ۳ محصول ام وی ام ایکس ۳۳ اتوماتیک، ام وی ام ایکس ۵۵ اتوماتیک و ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی به‌صورت نقدی و اقساطی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهند شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم. همچنین قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو در این شرکت کاملا بر اساس نیاز و شرایط خریدار تنظیم می‌شود. مبلغ پیش قسط، تعداد اقساط و دوره پرداخت اقساط نیز بر اساس نظر خریدار و با مشاوره کارشناسان شرکت تعیین می‌شود. آرشا خودرو رسید و سند محکمی را بر اساس اقساط خودرو به خریدار ارائه می‌دهد تا خیال مشتری از بابت اسناد قانونی خودروی خریداری شده مطمئن شود. به غیر از موارد ذکر شده سایا خودرو طرح‌های فروش اقساطی سمند سورن، فروش تارا اقساطی و فروش اقساطی سوزوکی ویتارا را نیز آغاز کرده است.

قیمت دلار ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان شد / نرخ ارز امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

ایران خودرو با انتشار فراخوان جدید شرایط فروش فوق العاده جدید خود را اعلام کرده است. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو شرکت کردند و جز متقاضیان عادی بودند، می توانند در طرح مذکور شرکت کنند. با رعایت موارد فوق و انتخاب بادقت، می‌توانید خودرویی را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو به خانه ببرید که با بودجه شما سازگاری دارد. در طرح جدید پیش فروش خودرو ایران خودرو قرار است تا یک محصول وارداتی و دو محصول تولیدی این خودروساز داخلی با شرایط اقساطی متفاوت به مشتریان عرضه شود. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، اتومبیل‌های انتخاب شده در این طرح شامل شاین مکس بنزینی، دنا پلاس اتوماتیک آپشنال و پژو ۲۰۷ دنده دستی پاناروما اعلام شده است. اگر چه با شروع فروش اقساطی به صورت مستقیم از طرف شرکت، قیمت فروش این شرکت های غیر رسمی هم می شکند، اما باز هم با خود شرکت ایران خودرو قابل مقایسه نیست.

قیمت طلا امروز دوباره گران شد / رشد چشمگیر قیمت سکه پارسیان

در این باره باید بگوییم که نحوه ثبت نام خودرو در این طرح به صورت دقیق از طریق بخش نامه های مربوطه اطلاع رسانی می شود. اما به احتمال زیاد، نام نویسی در طرح فروش قسطی هم از طریق سایت فروش این شرکت انجام خواهد شد. پس متقاضیان باید به حساب کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه کرده و سفارش خریدشان را ثبت کنند. با اعلام شرکت مدیران خودرو، طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس از ساعت 15 امروز (دوشنبه 23 بهمن) آغاز می شود. در این طرح، محصولات فونیکس شامل آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو پریمیوم، FX پریمیوم، تیگو 8 پرومکس و تیگو 8 PHEV به دو روش نقدی و اقساطی با مدل 1403 به فروش می رسند.