جدیدترین مدل دستبند مردانه از برندهای لوکس دنیا: +تصاویر گالری شمرون | hsaatchi

جدیدترین مدل دستبند مردانه از برندهای لوکس دنیا: +تصاویر گالری شمرون | hsaatchi این روزها دیگر استفاده از زیور آلات شیک مخصوص زنان نیست و انواع زیورآلات مردانه مانند انگشتر، زنجیر، گردنبند و دستبندهای مردانه از رایج‌ترین اکسسوری‌های پرطرفدار در میان آقایان هستند و دستبند مردانه در صدر این فهرست قرار دارد. دستبند های مردانه ای که برند گوچی برای تابستان امسال در نظر گرفته است ترکیب جذابی از سنگ فیروزه و نقره استرلینگ با درجه خلوص ۹۲.۵ درصد است. بدنه اصلی این دستبند باریک از جنس نقره استرلینگ است که در حاشیه های خود، مزین به قلم کاری بسیار ظریفی می باشد.

دستبند چرم کارتیر سه لاین

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. کلمه‌ی «درریس» از نظر لغوی به معنای ریسمانی‌ست از در، که در واقع همان مروارید است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت وتعلق به گالری طلا ماوی می‌باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شاپ فیت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

دستبند طلا شش مستطیل و چرم مردانه

مجموعه کابوک با بهره‌گیری از چرم طبیعی و مصنوعی منحصر به فردترین اکسسوری‌های چرم را خلق می‌کند و شما می‌توانید با چند کلیک ساده آنچه به دنبالش هستید را بیابید و سفارش دهید. با توجه به سنگ و جنس زنجیر باید شرایطی را برای تمیز کردن آن‌ها رعایت کرد. مثلا برخی از سنگ‌ها با محلول آب و صابون قابل شستشو هستند ولی برخی از سنگ‌ها در صورت برخورد با هرگونه شوینده ممکن است آسیب ببینند. با توجه به اینکه این دستبند‌ها با سنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند، پس روش ثابتی برای تمیز کردن آن‌ها نمی‌توان پیشنهاد داد.

بسط این دستبند طلا مزین به ارم برند ورساچه است که به شکل بسیار ظریف و منحصر به فردی بر روی بدنه طلا حکاکی شده خرید و فروش انلاین طلا است. این دستبند با قیمت ۴۵۰ پوند به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه های این خانه مد ایتالیایی، به فروش می رسد. دستبندهای چرمی مردانه در اوایل دوران مصر توسط مردم استفاده می‌شد و نماد “وضعیت” بود.

  • همیشه قبل از اینکه بخواهید کالایی را بخرید، تحقیقات کامل در مورد آن از ضروریات است تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.
  • اکسسوری که هم به صورت تمام طلا و هم در ترکیبی با چرم و سنگ در طلافروشی‌ها و گالری‌های طلا به چشم می‌خورد و یکی از بهترین هدیه‌های موجود برای کادو دادن به مردان است.
  • برای خرید گردنبند مردانه نیز می‌توانید به همین صورت عمل کنید و خریدی به یاد ماندنی انجام دهید.
  • اگر از زرق و برق دستبند های مردانه خسته شده اید و به دنبال سبکی مینمیال، ساده و کاربردی هستید، درهای برند Boss به رویتان باز است.
  • اگر نیاز داشتید تا یکی از اکسسوری‌های مردانه یا زنانه را به ‌صورت فوری تهیه کنید، می‌توانید برای خرید دستبند مردانه با ارسال فوری که یکی از خدمات ارزنده فروشگاه نوا استایل است، اقدام به خرید کنید.