خدمات مالیاتی مشاوره حسابداری مشاوران | تکس مپ

با توجه به ضرورت و اهمیت رسیدگی به وضعیت مالی کسب و کارهای مختلف، واضح است که ایجاد نظم و انضباط مالی در هر شغل خصوصی یا دولتی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. اگر در کسب و کاری فعالیت دارید و یا به کاری مشغول هستید، حتما نام مالیات به گوشتان خورده و خواهید دانست که هیچ راه فراری از پرداخت مالیات نخواهید داشت. برخی از شرکت‌های حسابداری با ارائه خدماتی به کسب و کارها و شرکت‌های مختلف، روش‌هایی را برای کاهش مالیات و جرایم مالیاتی در نظر می‌گیرند که به این روش‌ها مشاوره مالیاتی می‌گویند. وظایف مشاوران مالیاتی صرفاً در مرحله تکمیل اظهارنامه مالیاتی به اتمام نمی‌رسد.

  • با توجه به اینکه هر شرکت و کسب و کاری ممکن است به مشکل مالی بزرگی برخورد کند، استفاده از مشاور مالیاتی باتجربه و حرفه‌ای ضروری خواهد بود.
  • برای دریافت مشاوره مالیاتی الزاماً نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می‌ توان به‌ صورت آنلاین یا تلفنی هم راهنمایی‌ های لازم را دریافت کرد.
  • مشاورین ما در شرکت حسابداری آریا تهران برای ارائه خدمات مالیاتی در اسعات اداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
  • کسب‌وکارهای گوناگون می‌توانند برای انجام مشاوره مالیاتی از خدمات حضوری و غیرحضوری مجموعه ما برخوردار شوند.
  • این افراد دارای شخصیت حقیقی هستند اما علاوه بر این اشخاص، اشخاص حقوقی هم به طور سازماندهی شده به ارائه خدمات مشاوره مالیاتی می پردازند که شرکت مشاوره مالیاتی نامیده می شوند.
خدمات مالیاتی مشاوره حسابداری مشاوران | تکس مپ

مشاوره کسب سود بیشتر اگر مشاور مالی فردی موفق، با تجربه و متخصص باشد می تواند در باره ی راه کار های سود رساندن به شرکت به مدیران ارشد شرکت مشورت بدهد. شما میتوانید سوالات مالیاتی خود را یا در این صفحه در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را دهند. مالیات حقوق مالیاتی است که کارفرما موظف است پیش از پرداخت حقوق و دستمزد کارگر آن را کسر کرده و آن را به حساب وزارت امور و اقتصاد دارایی واریز نماید. بخش املاک یکی از حوزه های گسترده و پیچیده ی مالیاتی است که قوانین و بخش نامه های زیادی برای آن وجود دارد و برای رفع و رجوع مشکل مالیاتی نیاز به دانش عمیق از این قوانین و هم چنین قوانین حقوقی است. کاهش دادن هزینه های مالیاتی شرکت ها به دو روش انجام می گیرد، دادرسی مالیاتی و پشتیبانی دمالیاتی که هر کدام از این موارد بسیار گسترده اند. در این قسمت شما میتوانید انواع روش هایی که برای مشاوره دادن در زمینه امور مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی داده میشود را مطالعه کنید.

این شرکت های مشاوره مالیاتی دارای متخصصان و مشاوران در حوزه مالیاتی هستند که هم در امور مشاوره و هم در امور اجرایی و عملیاتی شرکت مهارت مناسب و قابل قبولی دارند. در جلسه مشاوره تمامی مدارک و شواهد مربوط به فرد توسط فرد مشاور به صورت کامل بررسی می شوند. پس از بررسی مدارک، مشورت های لازم در مورد مالیات های قابل پرداخت و چگونگی پرداخت آن ها ارائه می شود. همچنین در این جلسه مشکلات مربوط به پرداخت مالیات و جریمه های صادر شده توسط اداره مالیات به خوبی مورد بررسی قرار می گیرند. پس از انجام این کارها، راهکارهای کارآمد و مفید توسط فرد مشاور به فرد دیگر ارائه می شوند. وکیل مالیاتی یک کارشناس خبره و متخصص در دو حوزه مالی و مالیاتی است و در کلیه امور حسابداری، حسابرسی، ارزش افزوده، بیمه و حقوق و قوانین مالیاتی بسیار مجرب می باشد و علاوه بر مهارت در حسابداری، دانش کافی در علم حقوق دارد.

مشاوره رایگان امور مالیاتی

انسان ها به مرور زمان دریافتند که برای بهبود زندگی خود در هر زمینه ای به مشاوره نیاز دارند تا امور با سرعت، صحت و دقت بالاتری صورت پذیرد. یک شرکتی در سال 96 که نماینده بیمه است و دارای تعدادی بازاریاب ( لیست بیمه ایی برای برخی از بازاریابها رد نمی شود ) ولی بابت بازاریابیها براساس کارکردشون که اداره بیمه می دهد پول دریافت می نماییند حتی برخی از این بازاریابها سهامدار این شرکت می باشند. همینطور اگر هیچ گونه تراکنشی نداشته باشید مشمول پرداخت مالیات نخواهید بود . به این ترتیب کلیه اطلاعات شرکا از سامانه ثبت نام الکترونیکی به صورت خودکار بارگذاری و در اظهارنامه نمایش داده می‌شود.

قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را کاری بسیار دشوار و تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه درنهایت موجب پرداخت مالیات‌هایی به‌مراتب سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد. این امر تنها با بهره‌گیری از تجربه مشاوران مالیاتی در امور دادرسی مالیاتی محقق می شود، در این صورت می توانید با خیالی آسوده کسب‌وکار خود را مدیریت کنید و از درگیری بیهوده با اداره مالیات و پذیرفتن ریسک بالای آن خودداری کنید. پرداخت هایی که کارفرمایان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدریس، حق تحقیق و حق پژوهش به اشخاص حقیقی غیر از کارکنان خود پرداخت می کنند، در حالیکه مشمول پرداخت کسورات بازنشستگی یا بیمه نیستند، باید ۱۰ درصد مالیات سالانه را پرداخت کنند. برای شما به عنوان یک کارآفرین تکان دهنده خواهد بود اگر بدانید، ۳۰ درصد از مدیران به سبب تحمیل این هزینه‌ها عطای کسب و کارشان را به لقای آن بخشیده اند و ورشکست شده‌اند. در زمینه امور مالی شخصی و شرکتی نیز، دریافت برنامه مالی جهت صرفه جویی در هزینه ها و سرمایه گذاری اصولی برای پیشرفت روز افزون، ضروری است.

مزایای استفاده از مشاوره مالیاتی چیست؟