بورس کالا درباره زمان بندی عرضه‌ها اطلاعیه جدیدی صادر کرد آهن نیوز | brassonline

در کانال تلگرام میتوانید اخبار بورس کالا و قیمت آهن در بورس کالا را دنبال کنید. در مجموع ۳۱۰ هزار و ۳۸۹ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت فولاد آلیاژی ایران جزئیات زمین و ساختمان های شرکت را افشا نمود. ساختمان های این شرکت شامل ساختمان کارخانه، انبار و دفتر تهران می باشد و همه دارای سند ۶ دانگی و تک برگ می باشد.

میخ ، میخ آرماتوربندی ، توزیع و فروش میخ

در این میان تحویل کارخانه ظفر بناب فوری بوده اما تحویل محصولات مجتمع ذوب‌آهن اصفهان گاهی از یک تا دو ماه نیز به طول می‌انجامد. در این میان تحویل کارخانه ظفر بناب فوری بوده اما تحویل محصولات مجتمع ذوب‌آهن اصفهان گاهی از یک تا دوماه نیز به طول می‌انجامد. در معاملات روزهای اخیر یکی از نمادهای که بسیار پرحجم دنبال شد بانک پارسیان بود. این موضوع می تواند با سیگنال مدیر عامل فولاد مبارکه در ارتباط باشد. عرضه بالغ بر ۱۰۹هزار تن اسفنجی با نرخ پایه ۱۲۰۶۱۲ روز شنبه 14 اردیبهشت ماه 1402.

تغییر در نحوه عرضه های بورس کالا در هفته آینده

بازار سرمایه دومین هفته اردیبهشت‌ماه را با روند صعودی به اتمام رساند و شاخص کل بورس نیز توانست قله‌های جدیدی را فتح کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار بود ۲۲ هزار و ۶۵۰ تن محصول فولادی شامل میلگرد کلاف و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود که در انتهای م … آخرین روز کاری بازار سرمایه در سال 1401 در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس توانست تا رقم یک میلیون و ۹۴۰ هزار واحدی صعود کند. در پایان معاملات امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس با ۴۲ هزار و ۳۳۵ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۳۶۸ هزار واحد صعود کرد. بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با فتح کانال‌های جدید آغاز کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس وارد کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال ۳۰ هزار واحد شدند. طی معاملات امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس روندی پرنوسان داشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات، تا رقم دو میلیون و ۴۸۸ هزار واحد افزایش یافت اما ناگهان تا دو میلیون و ۴۷۱ هزار واحد سقوط کرد و در ادامه معاملات صعودی کم رونق داشت.

  • این کارخانه که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد، نقش مهمی در شکل گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا نمود و به همین دلیل، لقب مادر صنعت فولاد کشور را کارخانه مس اراک دارد.
  • در پایان معاملات امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس با ۴۲ هزار و ۳۳۵ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۳۶۸ هزار واحد صعود کرد.
  • بورس منطقه‌ای یزد در سال ۱۳۸۳ با حضور ۶ شرکت کارگزاری و عملکردی که حاکی از معامله ۲۸ میلیون سهم به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال بود، شروع به فعالیت کرد.
  • اخیراً سازمان بورس کالا برای جلوگیری از برخی شبهات، یک سقف و کف سفارش را برای خریداران ایجاد کرده به‌نحوی‌که هر خریدار تنها می‌تواند مقدار مشخصی میلگرد سفارش دهد و درصورتی‌که کالا به مقدار کافی و با قیمتی متناسب با درخواست مشتری وجود داشته باشد، معامله انجام می‌شود.
  • شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، مجتمع فولاد خراسان، فولاد البرز ایرانیان، فولاد جاوید بناب، صنایع آهن، فولاد سرمد ابرکوه و فولاد آذربایجان از عرضه‌کنندگان محصولات فولادی در بورس کالا هستند.
  • شما برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید پیش از همه قیمت میلگرد را روی سایت فروشگاهی آسرون ببینید.

فولادهای نورد گرم عمدتا برای کاربری پروفیل سازی، لوله های انتقال آب و همچنین نفت و گاز مخازن تحت فشار و قطعات سنگین فولادها و ساخت پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش سه مدول میدرکس با ظرفیت 2.2 میلیون تن و دو مدول زمزم شماره یک و دو با ظرفیت 1.8 میلیون تن در سال می باشند که روی هم سالانه 4 میلیون تن آهن اسفنجی تولید می کنند. توجه داشته باشید که پایه و تنه ی اصلی این شرکت در سال 1978 تاسیس شد و پس از آن با ادغام شرکت های جدید، این شرکت روز به روز گسترش یافت تا اینکه در سال 2016 با جذب شرکت آهن و فولاد ووهان به بزرگ ترین تولید کننده فولاد در جهان تبدیل شد. مضرات فلزات سنگین و مواد سمی برای سلامتی به خوبی شناخته شده است. بر اساس سطوح غلظت، برخی از سرباره ها ممکن است به عنوان مواد زاید خطرناک طبقه بندی شوند.

بورس کالا درباره زمان بندی عرضه‌ها اطلاعیه جدیدی صادر کرد آهن نیوز | brassonline

در این حالت نیز معاملات اتفاق می‌افتد به قیمت پایه عرضه کننده انجام میشود. اگر تقاضا کمی از عرضه بالاتر باشد، کارخانه میتواند تناژ بالاتری را برای عرضه بفروش برساند. بازار فرعی بورس کالا در این روز عرضه ۲۲۰ تن انیدرید فتالیک و یک هزار و ۱۴۴ تن دی اکتیل فتالات را تجربه می کند. تالار صادراتی بورس کالا شاهد عرضه ۳۳ هزار و ۷۰۰ تن قیر، یک هزار و ۷۰۰ تن گوگرد، ۲ هزار تن مس کاتد و ۷۰۴ تن سبد ناودانی است.