چای ساز بوش | سناپویان

البته باید یادآوری کنیم که جنس جداره داخلی چای ساز بوش مدل tta2201 استیل ضد زنگ است و یک المنت حرارتی مخفی روی پایه آن قرار دارد. این مدل از مدل‌های چای‌ساز بوش نیز ساخت کشور جمهوری چک بوده و دارای توان مصرفی ۱۵۰۰ وات است. چای ساز بوش مدل tta2201 در کنار طراحی شیک و مدرن خود قابلیت‌ها و امکانات بسیار متعددی دارد. به‌همین دلیل به‌صورت خاص مورد توجه و علاقه مردم است و جزو آن دسته از محصولاتی به‌شمار می‌رود که بازار فروش خوب و تقاضای بالایی دارد. با خرید چای ساز بوش مدل TTA2010، به راحتی می توانید حجم پر کتری را ببینید، هر چند که این مدل از محصول پس از اتمام آب موجود در کتری به طور خودکار خاموش می شود.

این محصول یک کتری با گنجایش ۲ لیتر از جنس پلاستیک درجه‌یک شفاف دارد. همچنین توان مصرفی آن معادل ۱۷۸۵ وات است و با سرعت عمل قبول قبولی چای تازه دم را تحویل شما می‌دهد. به‌نحوی که می‌توانید در کمترین زمان ممکن برای خود و همه اعضای خانواده چای کاملاً خوش عطر و طعم با رنگ و بسیار طبیعی و زلال آماده کرده و در محفل گرم و صمیمی خود نوش‌جان کنید. ویژگی‌های این دو مدل کاملا یکسان طراحی شده و تنها تفاوت آنها رنگ بدنه است. ویژگی‌های مشترک آنها شامل توان 1750 وات، گنجایش کتری 2 لیتر، گنجایش قوری 0.7 لیتر و فیلتر رسوب گیر می‌گردد.

چای ساز پروفی کوک PC-TKS 1056

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرف یک استکان چای خوش عطر و طعم خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند، برای دسترسی راحت به آن چیزی که می‌خواهید از خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 غافل نشوید. همانطور که گفتیم این محصول یکی از پرطرفدارترین مدل های چای ساز بوش به‌شمار می‌رود و همواره بهترین پیشنهادی که ما می‌توانیم به شما ارائه دهیم نیز همین محصول است. توان مصرفی این محصول ۱۷۸۵ بوده به خوبی نشان می‌دهد که این مدل چای‌ساز عملکرد بسیار خوبی دارد و در کمترین زمان ممکن چای و خوش خطر و طعمی را می‌تواند برای شما مهیا کند. کمتر فردی است که چای دم کشیده شده بر روی المنت‌های حرارتی نوع استندی را بپذیرد، اما طراحی خاص و شکیل چای‌ساز استندی نیز می‌تواند، دلیل خوبی برای خرید باشد. با توجه به اینکه مصرف انرژی نیز در هر دو مدل یکسان و در حد استاندارد می‌باشد و قیمت چای‌ساز بوش نیز در هر دو مدل از حد تعادل تجاوز نمی‌کند، بیشتر این سلیقه است که درنهایت نوع انتخاب را مشخص می‌نماید. این چای ساز به گونه‌ای طراحی شده تا قوری روی کتری قرار بگیرد تا هم ظاهر بهتری داشته و هم فضای کمتری را اشغال کند.

کیفیت چای بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ و طعم چای نشان دهنده کیفیت آن است. یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود چای خوشمزه و باکیفیت شود، نحوه دم کردن آن است. شما به کمک چای ساز بوش مدل Bosch tea maker TTA2010، در زمان کوتاهی می‌توانید چای خوشمزه‌ای آماده کنید.

  • در ادامه شما را با ویژگی های منحصر به فرد یک چای ساز باکیفیت آشنا می نماییم.
  • اما به‌طور کلی قیمت مدل های چای ساز بوش از نظر کیفیت و طول عمر تفاوتی با هم ندارند.
  • در واقع چای ساز بوش مدل TTA2201 از سه بخش اصلی پایه تمام استیل، کتری و قوری تشکیل شده است.
چای ساز بوش مدل TTA3010 دارای توان مصرفی ۱۷۰۰ وات بوده و قدرت بسیار ایده‌آل و قابل قبولی برای آماده سازی چای دارد. این محصول همانند دیگر مدل‌های چای‌ساز بوش از ۳ قسمت پایه، کتری و قوری تشکیل شده و مجهز به پایه ۳۶۰ درجه است. پس این امکان را به شما می‌دهد که کتری آن را در جهات دلخواه قرار دهید. باید بگوییم که این محصول طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و نوع پلاستیکی که شرکت بوش برای ساخت آن به‌کار گرفته است بسیار با کیفیت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

آبمیوه گیری بوش مدل 4000

چای ساز بوش | سناپویان