فروش تلویزیون شهری در استان تهران | asilight

وسیله ای برای تبلیغات محیطی و شهری می باشد که از بهم وصل کردن ماژول های LED و برد کنترل و سایر اجزای آن ساخته می شود. بلکه با رابط نرم افزاری ، برنامه روی حافظه های سخت افزاری مثل فلش مموری ، هارد و .. این روش از امنیت پایین تری برخودار است اما هزینه آن به مراتب پایین تر از سیستم های آنلاین است.

نصب تلویزیون شهری

فروش تلویزیون شهری در استان تهران | asilight مطمئنا تا به حال در میادین مهم شهر یا در تقاطع‌های پر رفت‌وآمد نمایشگرهای بزرگی را دیده‌اید که در بالای ارتفاع قرار داده شده است. این نمایشگرها که انواع مختلفی نیز دارد، تلویزیون شهری نامیده می‌شود. این دستگاه‌ها نخستین بار در سال 1977 ساخته شد و جایگزین بهتری برای دستگاه‌های قدیمی آنالوگ محسوب می‌شد. اگرچه تلویزیون های شهری را به نام نمایشگر تبلیغاتی نیز می‌شناسند، اما باید بدانید که تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌های مختلف تنها کاربرد آن نیست.

این خیلی طبیعی است که اگر مخاطب شما به تلویزیون شهری نزدیک‌تر باشد باید تراکم پیکسل بیشتری را داشته باشید تا او بتواند تصویر را به خوبی مشاهده کند ولی اگر مخاطب فاصله زیادی از مانیتور دارد نیازی به تراکم بالا در خرید تلویزیون شهری نمی‌باشد. برای مثال فرض کنید برای خرید تلویزیون شهری با ارتفاع 720 سانتی متر اقدام کردید. برای این تلویزیون تراکمی با فاصله پیکسل 1 سانتی متر کاملا مناسب بوده و تصویر HD را برای شما ایجاد خواهد کرد. تلویزیون های شهری بدلیل اینکه از اجزای مختلفی ساخته می شود و این اجناس کیفیت های متنوعی دارد، قیمت واحدی برای آن تعیین نمی شود. اما با توجه به متراژ ، دات پیچ ، شدت نور و کنترلر این قیمت قابل تخمین است.

همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر‌قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است. شاید برای خرید از برند معتبر نیاز به هزینه بیشتر داشته باشید ولی مطمئن باشید که ارزش تمام آن چیزی که می‎پردازید را دارد. مطمئن باشید دیدن یک ویدئو از محصول یا محصولات شما جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته و می‌تواند به او در تصمیم گیری خود کمک بزرگی کند. LED lamp نوعی از لامپ‌های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود نورافشان استفاده می‌کند و به عنوان منبع…

مبلمان چند کاره , تختخواب شو ,کاناپه جلوی تلویزیون

در اصطلاح علمی بلوک های مورد استفاده برای تولید تلویزیون شهری ماژول LED تلویزیون شهری نام دارد. معمولا ماژول ها بلوک های مستطیل یا مربع شکلی هستند که با کنار هم قرار دادن تعداد معینی از آنها کابینت ها ساخته می شوند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی دانید تلویزیون شهری چیست؟ یا تصور می کنید این مدل تلویزیون تفاوتی با تلویزیون های خانگی ندارد. برای خرید یا فروش تلویزیون شهری می‌توانید با شماره‌های زیر در ارتباط باشید. فروش و اجاره تلویزیون شهری ویژه ی غرفه فروش و اجاره تلویزیون شهری با قابلیت تنظیم روشنایی بصورت اتوماتیک تنظیـم اتوماتیـک روشنـایی تصویـر ( برایتنـس… استابلایزر الکتروتالی نماینده انحصاری چندین شرکت معتبر در زمینه استابلایزر و…

  • طبیعتا با تبلیغات مختلفی در رابطه با خرید بهترین تلویزیون شهری مواجه خواهید شد ولی پیشنهاد ما به شما این است که بدون انجام تحقیقات کامل خرید خود را انجام ندهید.
  • تلویزیون شهری ؛ پروژکتور ؛ ویدئو پروژکتور ؛ ویدیو وال ؛ لپ تاپ ؛ تب لت ؛ فروش بالن های تبلیغاتی ؛ میز عسلی ؛ اجاره تجهیزات صوتی سالن کنفرانس ؛ کرایه میز و صندلی…
  • تلویزیون شهرییا نمایشگر شهری نوعی از بیلبوردهای تبلیغاتی است، که از قرارگیری کابینت‌هایی به ابعاد حدودا یک متر در یک متر تشکیل می‌شود.
  • در تلویزین های جدید همه آنلاین شده و امنیت مسئله بسیار حساسی می باشد.
  • اما در سیستم آنلاین هنگام قطع شدن اتصال بین کامپیوتر و نمایشگر تصویر نمایشگر نیز قطع می شود.
  • این نوع از تلویزیون شهری شدت نور کمتری داشته و از خستگی چشم جلوگیری خواهد کرد.