خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko

خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko

برای کنکور رشته تجربی شما باید درس‌های تخصصی زیر را آزمون بدهید. در پایه دهم شما باید بدانید که چه عناوینی از کتاب‌های درسی را باید آزمون بدهند. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کتاب مورد نظرتان را پیدا کرده و تهیه کنید.

در ادامه سوالاتی که در انتخاب منابع کنکور تجربی، ذهنتان را مشغول میکند را پاسخ میدهیم و بعد از آن به سراغ معرفی منابع کنکور میرویم. کتاب های ریاضی خوب در بازار بسیار زیاد هستند اما پیشنهاد ما کتاب های گاج، خیلی سبز، نشرالگو، مهروماه هست که نسبت به بقیه مزایایی دارن. از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز می‌رسد. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید.

  • شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید.
  • خرید و فروش کتاب دست دوم با سایت و اپلیکیشن کتابینو به راحتی صورت میگیرد .
  • مثلا اگر الان دوازدهم هستند، در سال های دهم و یازدهم هم کتاب تست داشتند و تمرین میکردند.
  • در نتیجه، شما خریداران و داوطلبین گرامی به راحتی و با آسودگی خاطر می‌توانید، نسبت به خرید و تهیه کتاب موردنظر خود اقدام نمایید.
  • ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد.
  • برای خرید کتاب های کمک آموزشی و کنکوری در تهران و سایر شهرستان ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.
ممکن است مثلا کتاب عربی انتشارات گاج، کتاب خوبی باشد ولی کتاب انگلیسی گاج به اندازه کتاب انگلیسی انتشارات مبتکران کتاب خوبی نباشد. حالا هر کی میاد منبعی معرفی میکنه وقتی منبع درست رو از اول انتخاب کردید دیگه سراغ منابع جدید نگردید چون فقط هزینه و وقت رو تلف می کنید. منتها باید اول منبع درست رو انتخاب کرده باشید که به سطح شما بخوره و حجمش متناسب با زمانی باشه که دارید.

پاسخ ریاضی جامع تجربی مهروماه

با این حال، به دلیل تنوعی که در این حوزه وجود دارد، بهترین مراکز فروش کتاب‌های کنکور تجربی سایت‌هایی هستند که آثار ناشران گوناگون را یکجا گرد هم می‌آورند. فروشگاه ویستور با معرفی جدیدترین کتاب‌ها و بررسی تخصصی آنها می‌کوشد مخاطبان خود را با بهترین منابع موجود در بازار خرید کتاب کمک درسی کنکور تجربی ایران آشنا کند. همچنین خرید آنلاین کتاب کنکور تجربی با تخفیف برای تمامی مخاطبان از سراسر کشور در این سایت فراهم شده است. برای خرید جدیدترین ویرایش کتاب های کمک درسی و خرید کتاب کنکور، سفارش آنلاین راه بسیار خوبی است.

آیا برای کنکور فقط کتاب درسی کافی است؟

داخل ویدئو و مقاله بهترین منابع رو بر اساس سه سطح قوی، متوسط و ضعیف معرفی کردیم. تا حدی که خیلی ها این انتقاد رو به کتاب های شیمی انتشارات مبتکران دارند که سطحشون حتی از سطح کنکور هم بالاتر هستش. برای موفقیت در کنکور سراسری شما می بایست درس های مربوط به دبیرستان رو مطالعه کنین.