انواع چسب بتن لیست قیمت انواع چسب بتن

انواع مختلف چسب‌ بتن موجود در بازار اغلب بدون اینکه احتیاج باشد با آب ترکیب شوند، قابل استفاده‌ می‌باشند. این چسب‌ها در حالت آماده هموژن بوده و قادر است مقاومت کششی و دوام بتن، گچ و آهک را بالا ببرد. کاربرد چسب بتن لاتکس در مواردی است که نیاز به مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی به میزان زیادی وجود دارد. به همین علت در اطراف استخر، کارخانه‌های لبنیات، صنایع غذایی و..

  • همچنین در نظر داشته باشید که عمر مفید این چسب ۶ ماه است و باید در خود ظرف بسته‌بندی و دور از تغییرات دمایی و نور آفتاب نگهداری شود.
  • چسباندن کفپوش‌های وینیلی در بخش‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی، بهترین استفاده از این نوع بتن است.
  • آرتاسیل بر پایه رزین‌های خاص که کاملا ضد آب می‌باشد ساخته شده و به آسانی با آب مصرفی در بتن مخلوط شده و با سیمان کاملا هماهنگ بوده است.
  • هر جا که کاشی کاری بر روی سطح بتنی حاولی انبساط انجام می شود لازم است درز موجود در ملات محتوی Dezobond P-2200 نیز امتداد یابد .

مواردی مانند شرکت تولید کننده، برند تولید، نحوه بسته بندی و ارسال، ضمانت نامه کیفیت و بازگشت، کیفیت محصول تولید شده وزن و نوع بسته بندی آن در قیمت چسب بتن تاثیرگذار است. در هنگام خرید این محصول به کیفیت و اعتبار شرکت تولید کننده آن دقت نمایید و اجازه ندهید تحت تاثیر ارزان بودن نوع خاصی از این نوع چسب، فرآیند اجرای پروژه‌تان به ‌خطر افتد و یا خسارت مالی و جانی حاصل شود. در مکان‌‌هایی که به مقاومت در برابر آب‌، مواد شیمیایی و سایش نیاز است، از چسب بتن لاتکس استفاده می شود‌.

گجتی که میزان مصرف استامینوفن را ردیابی می‌کند

در غیر این صورت پوشش های قدیمی و تازه با هم ترکیب شده و پیوندی سست ایجاد می شود. اگر بدون استفاده از این فراورده ملات ریزی را روی سیمان های قدیمی انجام دهید، سطح جدید به شکل پوششی جدا و ناپیوسته تولید می شود که در این صورت سطحی مقاوم و پایدار نخواهیم داشت. اما چسب بتن آب بندیبه منظور همین هدف ساخته شده است و فضای بین دانه‌ها را به طور کامل پوشش می‌دهد. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. به طور کلی استفاده از این محصول مزایای زیادی را برای سازه بتنی به دنبال دارد.

نظر در “چسب بتن در کجاها کاربرد دارد؟”

این نوع چسب بر پلیمرهای اصلاح شده امولسیون بوده ،دارای گستره کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی میباشد. انواع آن ، به عنوان جز اصلی و ثابت در انواع عایق کاری پلیمری ، رطوبتی استخری و …. محصول فوق تركيب مناسبی برای اتصال انواع ملات يا پلاسترهای ساختمانی به سطح زير روی این سایت کلیک کنید كار می‌باشد. برای استفاده از چسب بتن آن را با آب مخلوط و رقیق کرده و سپس با شن و ماسه و سیمان مخلوط می‌کنند. آرتاسیل تأثیر چشم‌گیری در افزایش مقاومت محصولات سیمانی در محیط های قلیایی و در مناطق مرطوب دارد. استفاده از این چسب و همراه با بتن یا ملات منجر به تولید یک مخلوط همگن و یکنواخت می‌شود که از خروج آب به سیمان در جریان ویبره زدن جلوگیری می‌کند.

✔ انواع چسب بتن

همچنین می‌توان چسب لاتکس را به چسب‌های پودری اضافه نمود تا خاصیت انعطافی در آن ایجاد کند. چسب ‌بتن آب بندی، محلول‌ های کلوئیدی از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی و خمشی و همچنین دوام بتن را افزایش می‌دهند‌. این محصول پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان در آب حل نخواهد شد.

انواع چسب بتن لیست قیمت انواع چسب بتن