ارزان ترین قیمت تور عمان تور مسقط 1401 لیانا پرواز

غیر از زیبایی خیره‌کننده محیط اطراف، در این ماه تعداد زیادی از نمایش‌های موزیکال و هنری در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شوند، به خصوص در سوق الحافه. شما نیز می‌توانید در اینجا از خرید محصولات عمانی و سوغاتی‌های محلی لذت ببرید. فستیوال خریف در نیمه‌های جولای شروع شده و تا انتهای ماه آگوست ادامه دارد.

هزینه این ویزا به عهده مسافر است و هر نفر باید حداقل 300 دلار همراه خود داشته باشد. شما هر زمان که بخواهید یک مقصد گرم سیری و ساحلی را برای سفر خود انتخاب کنید، تور عمان می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد، با این وجود بهترین زمان برای سفر به عمان شش ماهه دوم سال بویژه ماه‌‌های آذر، دی و بهمن هستند. اقلیم گرم عمان در طول ماه‌های مذکور تعدیل شده و از خنکای بسیار مطبوعی برخوردار می‌گردد. از این رو در فصول پاییز و زمستان پکیج‌ها پیشنهادی شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان به مقصد عمان متنوع‌تر می‌باشند و بازدید از جاذبه‌های آن را در قالب سفری خاطره‌انگیز به عمان میسر می‌سازند. در این میان تور هشت روزه کشتی کروز MSC کروز عمان سفری لوکس و به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. در این سفر می‌توانید علاه بر مسقط عمان و خصب عمان از دیگر شهرهایی چون ابوظبی و جزیره صیر بنی یاس در شیخ نشین امارات دیدن نمایید.

عمان دارای حاکمیت سلطنتی است و یک کشور اسلامی و عربی به شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی عمان دارای قدمت‌ باستانی هستند و می‌توانید یک سفر خاطره انگیز، خارق العاده و بسیار منحصر به فرد را در عمان تجربه کنید. این شهر در مسقط پایتخت عمان قرار دارد و از مهمترین مساجد عمان است. فرش این مسجد اثر هنرمندان نیشابور ایران است، ۵ هزار متر مساحت و ۲۱ تن وزن دارد و سراسر تالار اقامه نماز را پوشش می دهد، که بخصوص برای ایرانیان حاضر در تور عمان غرورآفرین است.

بهترین هتل‌های عمان در شهر مسقط

ارزان ترین قیمت تور عمان تور مسقط 1401 لیانا پرواز

مردمانی که از سراسر جهان برای دیدن شگفتی های ایران رنج سفر خواهند برد. در دو سال گذشته و با توجه به باز شدن فضای گردشگری ایران مدیریت مجموعه در پی جذب مسافران خارجی به میهن عزیز بر آن شد تمامی تجارب خود را کنار هم گذاشته و در یک مجموعه بزرگ تمامی خدمات گردشگری را به مسافران خود ارایه دهد. پرواز تهران – مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت ‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می پذیرد.

اگر بخواهیم هزینه سفر به عمان را بررسی کنیم باید بگوییم قیمت تور عمان نسبتا بالا تمام می شود و یکی از تورهای نسبتا گران خارجی شناخته می شوند. با این حال برنامه ریزی برای تور ارزان عمان هم کاری سسخت و دور از ذهن نیست!! مانند هر سفر خارجی، نحوه رزرو تور عمان نیز در نرخ آن بسیار اهمیت دارد. یعنی مهم است که هتل و پرواز خود را با چه درجه کیفی انتخاب کنید. به علاوه تور لحظه آخری عمان نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های مناسب و ارزان قیمت برای شما باشد. در ادامه از آن جایی که ویزای توریستی عمان فرودگاهی است، دغدغه ای برای اخذ ویزا ندارید و به محض وارد شدن به خاک این کشور ویزای شما در فرودگاه صادر می شود.

گردشگری غذایی در تور عمان

اما بهترین راه برای دریافت ویزا، اقدام از طریق آژانس‌های مسافرتی خواهد بود، زیرا این عزیزان ارتباط بسیار خوبی با سفارت عمان دارند. یکی از بهترین راه های سفر به مقاصد مختلف از جمله عمان رزرو تور ارزان عمان می باشد که شما می توانید با خرید تور ارزان عمان در سایت لحظه آخر با خیال راحت به سفر خود بپردازید. اگر هزینه های سفر برایتان مهم است و می خواهید سفری اقتصادی و باکیفیت داشته باشید تورهای ارزان عمان یا تور لحظه آخری بهترین انتخاب برای شما است. با توجه به آب و هوای عمان و میزان بارش‌ها در فصل پاییز میزان شرجی هوا کمتر بوده و از هوای مطبوعی برخوردار است. البته این شما هستید که شهر مورد نظر خود را در تور عمان انتخاب می‌کنید.

انتخاب‌هایتان برای اقامت در اینجا تنها محدود به هتل‌های لوکس و چند ستاره نیست، بلکه شامل مهمانخانه‌ها و اجاره آپارتمان و خانه از طریق Airbnb هم می‌شوند. هزینه اجاره آپارتمان و اتاق در اینجا ممکن است از دیگر شهرها در کشورهای همسایه بیشتر باشد اما در حد خالی کردن تمام حساب‌های بانکی‌تان نیست. شما همچنان به محل‌هایی برای اقامت دسترسی دارید که با پیدا کردن آنها می‌توانید قیمت تور عمان خود را تا جای ممکن پایین بیاورید.

در این بازه زمانی از سال، هزینه تورهای این مقصد به دلیل افزایش چشمگیر مسافران به اوج می ‌رسد. ضمنا در خاطر داشته باشید از نظر قانونی تور لحظه آخری هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی عمان داشته باشد! پس پکیج مسافرتی عمان که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر به شما ارائه خواهد شد. آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی مثل دبی و لاپاز (مکزیک) می باشد. تابستان هایی بسیار گرم و مرطوب دارد که دمای هوا در طول روز به ۳۸ درجه سانتی تور عمان گراد می رسد.

  • لازم به ذکر است که شما در بازدید از این شهر می توانید قصر باشکوه قابوس را هم نظاره گر باشید و همچنین معماری قدیمی و هنرمندانه را در شهر هافا مشاهده نمایید.
  • غذاهای کبابی که بیشتر با نام پاشا کباب شناخته شده است یکی از این غذاهای خوشمزه به‌شمار می‌آید.
  • معمولا بیشتر ما برایمان پیش آمده که با یک جستجوی ساده تور ارزان لحظه آخری عمان را در گوگل سرچ کنیم، بی شک اسم تورهای لحظه آخری ارزان عمان و بلیط لحظه آخری عمان را دیده ایم!
  • البته اگر جمعیت شما زیاد است و چندان سخت‌گیر نیستید، هتل‌های 2 ستاره و نیز هتل آپارتمان‌های مسقط نیز گزینه مناسبی برای اقامت، در تور عمان ارزان هستند.
  • ۶️⃣ کلیه مسافرانی که گواهی تست منفی پی سی آر (کرونا) به هنگام ورود به فرودگاههای عمان به همراه نداشته باشند ملزم به گذراندن قرنطینه اجباری سازمانی و پوشیدن دستبند رهیاب الکترونیک تا هنگام دریافت نتیجه منفی آزمایش میباشند.

البته ناگفته نماند که درصد کمی از مردم عمان را ایرانی ها تشکیل می دهند پس مسافران تور عمان احتمال پیدا کردن یک هم زبان را خواهند داشت. دین رسمی این مردم اسلام است و بخش اعظم مردم پیرو مذهب اباضیه می باشند. واحد پول عمان ریال عمانی می باشد که گردشگران تور عمان می توانند به راحتی پول خود را در این کشور چنج کنند. تورهای ارزان و لحظه آخری عمان از تهران، تور لحظه آخری عمان از تبریز، تور لحظه آخری عمان از مشهد، تور لحظه آخری عمان از اصفهان، تور لحظه آخری عمان از شیراز، تور لحظه آخری عمان از اهواز و… بیشتر در آژانس هایی که مجری مستقیم تور هفتگی عمان هستند، برگزار می شود و زمان سفر و شرایط جوی و… از شهرهای جنوبی ایران با توجه به فاصله زیاد کشتی به مقصد مسقط وجود ندارد.

چه چیزی در تور عمان انتظار شما را خواهد کشید؟