بازسازی آسانسور نوسازی آسانسور به روز کردن قطعات آسانسور چقدر هزینه دارد؟

بازسازی آسانسور نوسازی آسانسور به روز کردن قطعات آسانسور چقدر هزینه دارد؟

هر ماشین بین دو ریل راهنمای عمودی با دندانه‌های فلزی محکم که تا انتها روی آنها جاسازی شده، حرکت می‌کند. در صورت شکستن کابل، قلاب‌ها به بیرون می‌چسبند و در دندانه‌های فلزی ریل‌های راهنما گیر می‌کنند و ماشین را با خیال راحت در موقعیت شرکت آتیس قفل قرار می‌دهند. کنترل کننده معمولاً ولتاژ بین ۱۲ ولت تا ۲۴ ولت را روی سیستم کنترل تنظیم می‌کند، فقط موتور به منبع تغذیه ۳ فاز نیاز دارد. منبع تغذیه ولتاژ پایین برای اجزای کنترل کننده و تجهیزات برای کنترل آسانسور است. این نوع تعمیر می‌تواند ماشین‌های قدیمی را قادر به ارائه خدمات عالی‌تر برای سال‌های آتی و حتی پس از ۳۰ تا ۴۰ سال آینده کند.

  • همچنین این کار گامی بزرگ در جهت افزایش ایمنی ساختمان و راحتی ساکنین و ارباب رجوع است.
  • ما اطمینان حاصل می‌کنیم که آسانسورها خیلی سریع خدمات‌دهی به ساکنین را از سر بگیرند و مانند قبل قابل استفاده باشند.
  • در واقع در زمان بازسازی آسانسور بایستی یک مطالعه فشرده از سیستم موجود داشت.
  • دلیل دیگر تعویض سیلندر، درخواست تغییر ظرفیت آسانسور پس از بازسازی است.

بازسازی باعث می شود بدون تغییرات وسیع و گسترده سیستم آسانسور،آنها را با مدرن ترین تجهیزات روز مجهز کرده و آرامش،آسایش،زیبائی و راحتی را هدیه بگیرید. به یاد داشته باشید که با نوسازی آسانسور این امکان وجود خواهد داشت که بدون احتیاج به تغییرات وسیع و گسترده، سیستم آسانسور خود را با مدرن‌ ترین تجهیزات روز مجهز کرده و آرامش، آسایش، زیبایی و راحتی را هدیه بگیرید. جایگزینی آسانسور موجود با آسانسوری جدید باید همیشه آخرین گزینه باشد، زیرا نه تنها برای شما بسیار گران تمام خواهد شد، بلکه بدترین گزینه برای محیط زیست نیز به حساب می‌ آید. در مدت استفاده از هر آسانسوری زمانی پیش می‌آید که دیگر تعمیرات مداوم و هر ساله همان قطعات قدیمی توجیه منطقی، مالی یا لجستیکی ندارد. سرویس کردن مداوم و چندباره موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود، یافتن قطعات برای تعویض سخت‌تر می‌شود و زمانی که آسانسور خارج از سرویس است گاهی بیش از زمانی می‌شود که این وسیله قابل استفاده و در دسترس ساکنین است. پاسخ دان به این پرسش می‌تواند ساده باشد، اگر خرابی و بازسازی آسانسور مزاحمتی را برای ساکنان ساختمان ایجاد نمیکند، می‌تواند وقت آن باشد که در بازسازی آسانسور خود سرمایه‌گذاری کنید.

هزینه نوسازی داخلی کابین آسانسور

البته جدول زمانی بازسازی آسانسور، برای هر نوع از آسانسور، می‌تواند متفاوت باشد. بازسازی آسانسور (یا مدرن سازی آسانسور) فرآیند به‌روزرسانی قسمتهای مهم آسانسور است، تا بتواند با توجه به پیشرفت‌های روز از پس فن‌آوری‌های جدید برآید و همچنین عملکرد بهتری نیز نسبت به گذشته داشته باشد. موارد مربوط به ایمنی آسانسور بهبود پیدا کند و زیبایی مورد انتظار حال حاضر را به دست آورد.

تست کردن اجزای برای اطمینان از عملکرد درست دستگاه در هنگام بروز مشکل و تنظیم پارامتر های کنترلی آن موجب ایمنی آسانسور می‌ شود. تامین رضایت مندی مشتری با ارائه محصولات و خدماتی که نیازمندی های مشتری را از لحاظ کیفی و کمی برآورده می سازد. حدود 5% آسانسورها با کیفیت عالی، 12% کیفیت خوب، 20% با کیفیت متوسط و 63% با کیفیت حداقل است.

نکات مهم در بازسازی آسانسور:

ما با سالها تجربه پس از تست و بازبینی کلی قطعات نصب شده و بررسی عملکرد کلی سیستم، بهترین راه حل برای مشکلات مربوط به آسانسور را در اختیار شما قرار خواهیم داد. قیمت کفپوش آسانسور نیز متناسب با نوعی که انتخاب می‌کنید متغییر است. کفپوش برچسبی آسانسور برای شما در حدود چند صد هزار تومان هزینه خواهد داشت؛ اما اگر مدنظر داشته باشید از کفپوش جنس سنگ استفاده کنید، به تبع قیمت کفپوش آسانسور افزایش خواهد داشت. آسانسورها بعد چند سال کارکرد، فرسوده میشوند و برای داشتن ایمنی لازم نیاز به جنرال سرویس دارند. آسانسورها نیز مانند سایر اجزای یک ساختمان، بعد از مدتی به بازسازی نیاز پیدا می کنند و باید هرچه زودتر برای بازسازی آسانسور و تعمیر آنها اقدام کرد. این شرکت مفتخر است که با تجهیز ساز و کار اجرایی مناسب و با بهره گیری از تجارب مهندسین و کارشناسان مجرب خود بتواند سهم ناچیزی در ارائه خدمات فنی و مهندسی در صنعت آسانسور و در شرایط موجود کارفرمایان محترم را داشته باشد.

بازسازی آسانسور ، نوسازی آسانسور

ورق استیل ضد خش به دلیل کیفیت بالاتر و استحکام و زیبایی نسبت به پوشش های دیگر، یعنی فرمیکا و ام دی اف، قیمت بالاتری دارد. البته گاهی پوشش داخلی کابین با استفاده از آینه کاری نیز انجام می‌شود. اما در کابین نیمه استیل، پوشش داخلی کابین نیمی از جنس استیل و نیمی دیگر از ام دی اف ساخته شده است. که استفاده از ام دی اف در این نوع پوشش هزینه بازسازی کابین آسانسور را کمی کاهش می دهد. ناگفته نماند که هماهنگی بین استیل و ام دی اف طرح زیبا و جذابی را در کابین می سازد. همانطور که گفته شد برای بازسازی پوشش فضای داخلی کابین از اجناس مختلفی استفاده می شود.