دریچه استخری استیل سرامیک خور اسلیک استیل

دریچه استخری استیل سرامیک خور اسلیک استیل

جهت افزایش قدرت پرتاب باد در مسیر مشخص امکان به‌کارگیری و نصب دمپر هوا در پشت دریچه هوا دریچه اسلوت وجود دارد. برای نصب دمپر در پشت دریچه هوا خطی باید از مدل با قاب عمیق آن بهره برده تا فضای کافی برای قرارگیری دمپر هوا وجود داشته باشد. ریزش هوای دریچه بصورت تعدیل شده و نامحسوس به محیط انجام می پذیرد و در واقع خروج هوا از دریچه وابستگی مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه اسلوت تعبیه شده دارد. این قابلیت باعث آن می شود که پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین شما می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد بهره برداری نمایید. کاربرد عایق در طراحی و ساخت این محصول باعث بهبود عملکرد آن شده است.

دریچه خطی صفر درجه

لازم به ذکر است که در این وضعیت دریچه اسلات قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. همچنین دریچه اسلوت قابل نصب در هر زاویه ای از کُنج نقشه داخلی می باشد. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به طور متعادل و نامحسوس به محیط اعمال می شود.

ویژگی دریچه خطی اسلوت (اسلات)

طراحی دریچه به گونه ای ست که جریان هوا را بصورت دلپذیرومطبوع به محیط تزریق و یا از محیط مکش می کند. این دریچه ها چون دارای نصب آسانی هستند مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. دریچه های دارای تنوع بالای هستند و با توجه به شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

تیغه‌های آن‌ها آرایش‌های متفاوتی برای الگوهای جریان هوای مختلف دارند. دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد. کاربرد اصلی دریچه تخلیه کف استخر ایجاد امکان انتقال آب با دبی بالا از درون استخر به سیستم تصفیه آب استخر را بر عهده دارد.

پلنیوم باکس و موارد استفاده آن

با توجه به تنوع مدل، شیار و امکان استفاده از دمپر هوا بهتر نصب دریچه اسلات توسط افراد کارآزموده انجام گیرد. اهمیت اتصال درست دریچه هوای اسلوت و پلنیوم باکس امری مهم تلقی شده و اشخاص با تجربه فنی کم ممکن است سیستم هوارسانی را در طولانی مدت با مشکل روبرو نمایند. همچنین نصب دریچه اسلوت دارای انحنا نیز امری تخصصی بوده و افراد عادی با تجهیزات معمول امکان نصب بی‌دردسر آن را نخواهند داشت. فروشگاه‌های تجهیزات سیستم هوارسانی و دریچه هوای اسلات می‌توانند جهت افزایش راندمان کاری و کیفیت محصولات خود از تولیدات شرکت تهویه مشایخی استفاده نمایند.

  • این محصول را با توجه مکان نصب، بصورت یکسر بسته ، دوسر بسته و حتی دوسر باز می توان تولید کرد.
  • پرمصرف‌ترین مدل دریچه در بین مدل‌های متنوع دریچه هوا خطی را می‌توان دریچه اسلات نام برد.
  • ارائه جزییات بیشتر، به ما امکان بررسی سریع‌تر و دقیق‌تر مشکل را می‌دهد.
  • نصب این نوع دریچه بسیار ساده و آسان می باشد و سرعت نصب آن بسیار بالا است.