صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

پس از ثبت‌نام، می‌توانید برای خریدو فروش کریپتو در هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید. اگر در مورد حساب خود با مشکل مواجه شدید یا سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت زنده با KuCoin تماس بگیرید یا درخواست کمک ارسال کنید. صرافی Kucoin یک مدل کارمزد Maker/Taker طبقه‌بندی شده با کارمزدهای معاملاتی از ۰.۰۱۲۵٪ تا ۰.۱٪ بسته به سطح ردیف شما ارائه می‌کند. کارمزدهای آن در مقایسه با رقبا نسبتاً پایین است، که ممکن است تا ۰.۵۰٪ در هر معامله دریافت کنند.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

پاداش کاربران به‌صورت روزانه و در قالب توکن KCS توزیع می‌شود. با توجه به ماهیت بلاک چین، یک توکن ممکن است روی شبکه‌های بلاکچین مختلف وجود داشته باشد. برای مثال، USDT در چندین شبکه مانند اتریوم، ترون و بلاک چین EOS صادر می‌شود.

این صرافی از معاملات تعداد زیادی از رمز ارزها نظیر بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و ارائه خدمات خریدوفروش بیش از 343 رمز ارز، پشتیبانی می‌کند. صرافی اوککس سال 2017 در سشیل، یکی از کشورهای آفریقایی، تأسیس شد. این صرافی به طور گسترده برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است. صرافی OKX یک انتخاب خوب برای معامله گران ارزهای دیجیتال بوده چرا که کارمزد مبادلات پایینی برای خرید و فروش دارد.

دلایل واریز نشدن ارز دیجیتال به صرافی کوکوین

در نسخه کامپیوتر در بخش بالای صفحه نمایش بر روی گزینه Email کلیک کنید. در نسخه موبایل نیز این گزینه در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار ثبت نام در صرافی کوکوین دارد. ✔️یکی از نکات مهم هنگام ثبت نام در صرافی کوکوین دانلود و نصب اپلیکیشن Google Authenticator می باشد در متن مقاله نیز دیگر نکات آورده شده است. وارد حساب کاربری خود شوید و وارد بخش Account Security شوید. همچنین می توانید از آموزش ارز دیجیتال و آموزش های رایگان آقای حامد پیروی استفاده کنید. ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Send Code کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین (Kucoin) + ویدئو البته اگر قصد استیک کردن در کوکوین را ندارید این صرافی گزینه‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما قدرت کنترل کوین‌های خود را ندارید و تنها اعداد دیجیتالی که کوکوین به شما نشان می‌دهد وجود دارد. به دلیل مبلغ زیادی که وجود دارد هکرها تلاش می‌کنند تا آن را هک کنند. در مجموع می‌توان گفت استفاده از آن برای افراد عادی خوب است اما برای کل دنیای ارزهای دیجیتال اتفاق خوبی نیست. نوع دیگری از سفارش به نام Market Stop-Loss Order وجود دارد که همه چیز آن مشابه مورد قبل است. تنها تفاوت در این است که قیمت‌گذاری دست شما نیست و مانند روش Market خود صرافی بهترین قیمت را شناسایی می‌کند و معامله انجام می‌شود.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی Kucoin

یک نمونه از این جفت‌های معاملاتی، BTC/ETH است، که به معنی معامله بیت کوین و اتریوم است. کد ارسالی را در ایمیل خود چک نموده و آن را در کادر مورد نظر وارد کنید و سپس گزینه «Next» را کلیک کنید. در ادامه بر روی گزینه «Send Code» کلیک کنید تا کد تاییدی به ایمیلتان ارسال شود. صرافی کوکوین در کنار استفاده از نسخه وب، امکان استفاده از نسخه موبایل را نیز برای تریدر‌های خود فراهم نموده است. در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت سود کسب کنند. طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارز های دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند.