پارک آبی ایروان تورکده

پارک آبی ایروان تورکده در سال۲۰۰۱ در یکی از مناطق عالی شهر ایروان افتتاح شد که باعث جلب توجه بسیاری از مسافران به کشور ارمنستان و این شهر شد. از لحاظ موقعیت مکانی، این پارک در نزدیکی باغ وحش شهر ایروان و باغ گیاه شناسی قرار دارد. این مجموعه تفریحی آبی از عمده ترین مراکز تفریحی ارمنستان است که تمامی امکانات تفریحی و ورزشی را به همراه رستوران های مختلف فراهم کرده است و همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می­کند. در طول زمستان، بزرگترین استخر بیرونی این پارک تبدیل به میدان یخ بازی برای ورزش های زمستانی و پاتیناژ با مساحت ۵۰۰ متر می شود که برای علاقه مندان به این رشته بسیار جذاب است. همچنین هتل اسپا آکواتک با ظرفیت ۲۹ اتاق، یک مرکز ورزشی، مرکز بهداشتی و امکانات دیوار نوردی در نزدیکی این پارک قرار دارد. به گزارش خبرنگار ایمنا، ارمنستان دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و با برخورداری از هنرهای گوناگون سنتی و دستی، طبیعت بکر و زیبا و مکان‌های دیدنی و تفریحی زیاد در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار گرفته است.

پارک آبی تابستانی دنیای آب ایروان فقط در ماه های گرم سال از خرداد تا پایان شهریور فعال است. این پارک آبی روباز دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر ویژه، بازی های آبی، سرسره های آبی بزرگ در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار می باشد. پارک آبی سرپوشیده ایروان در سال ۲۰۰۸ در زمینی به مساحت ۵هزار متر در کنار پارک تابستانی دنیای آب افتتاح شد. مجموعه دنیای آب ایروان در در سال ۲۰۰۱، به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین پارک آبی رو‌باز در مساحتی بالغ‌بر ۳ هکتار در ایروان تأسیس شد. بعد‌ها در سال ۲۰۰۸ بخشی دیگر به نام آکواتک که متعلق به هتلی با همین نام است، به این مجموعه اضافه شد.

با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. اگر قصد دارید با وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو به آنجا بروید، می توانید در نزدیک ترین ایستگاه این مجموعه به نام ایستگاه الماست پیاده شوید. یکی از جذابیت های فوقالعاده برای مسافران در تور ارمنستان به شمار می آید. نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.

بازدید از پارک آبی ایروان

هر جا که هستید هیجان انگیزترین تفریح ها را در نزدیکی خود پیدا کنید.میتوانید فانزی را از لینک های زیر دانلود کنید. استخر روباز در نیمه اول سال و سالن سربسته این پارک در نیمه دوم سال فعالیت دارد. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید ایمیل خود و کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

ساعت کار پارک دنیای آب ایروانساعات کاری پارک دنیای آب ایروان ،دوشنبه تا جمعه ساعت ۱۲تا۱۹ و شنبه و یک شنبه ساعت ۱۱تا۱۹ است. گردشگران ایرانی می توانند با تور لحظه آخری ارمنستان به این شهر سفر کنند و از این تفریحات استفاده کنند. پارک آبی ارمنستان – قاره پیمایکی از بهترین تفریحات در کشور ارمنستان در فصل تابستان استفاده از پارک آبی آن می باشد. در بخش سر‌پوشیده پارک آبی ایروان نیز چندین استخر بزرگ و کوچک وجود دارند. استخر‌های این مجموعه شامل استخر‌های معمولی، وی‌آی‌پی و استخر مخصوص کودکان می‌شود که هر‌کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. از دیگر امکانات تفریحی جذاب این مجموعه می‌توان به سرسره‌های آبی بزرگ، آبفشان‌ها، وسایل بازی برای کودکان و… اشاره کرد.

شاید زمانی تنها گردشگران تور ارمنستان را برای آثار باستانی انتخاب می کردند، اما امروزه ارمنستان به کشور پیشرفته تری تبدیل شده است که می تواند تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ایروان گردی را برای گردشگران فراهم کند. با توجه به روزهای پایان هفته در ارمنستان که شنبه و یکشنبه است، ساعات کار پارک آبی ایروان در این روزها، ۱۱ تا ۱۹ می باشد. در روزهای معمولی هفته نیز که از دوشنبه تا جمعه است، ساعات کاری ۱۲ تا ۱۹ می باشد. پارک عشاق در ارمنستان – قاره پیمااین پارک با دارا بودن طبعیتی سرسبز و زیبا در خیابان باقرامیان شهر ایروان ساخته شده است. هزینه بلیط پارک آبی نیز از 7000 درام شروع می شود بسته به سرویس گرانتر می شود.

پارک آبی ایروان ارمنستان

اجرای موسیقی زنده، رستوران غذاهای دریایی، از دیگر امكانات مجموعه است. مجموعه روباز تفریحات آبی در دو هكتار، شامل استخر شنای موج دریا، جكوزی بار، سرسره ‌های آبی،‌ بازی‌ های آبی، استخر كودكان و … مسابقات و بازی ‌های بسیاری در این پارك آبی پارک آبی ارمنستان برگزار می ‌شود. این بخش شامل رستوران، مرکز توانبخشی پزشکی، هتلی با ۲۹ اتاق و باشگاه، سالن صخره نوردی، دو استخر بزرگ، یک استخر کودک، جکوزی، سونا و حمام آب گرم است. مورد بعدی که در خصوص ویژگی‌ های این پارک آبی می ‌توان ذکر کرد، وجود مرکز اسپا و ماساژ است. طبق تجربیات و نظرات افرادی که از ماساژ‌های این مرکز استفاده کرده ‌اند، می‌ توان گفت که کیفیت ماساژ‌های صورت گرفته در این مرکز از کیفیت اسپا‌های بسیاری از هتل ‌ها، من جمله هتل ‌های ۵ ستاره شهر ایروان نیز بیشتر است.

دارای رستوران، یک مرکز توانبخشی پزشکی، هتلی با ۲۹ اتاق و حتی باشگاه فیتنس و سالن صخره نوردی نیز می‌باشد. به بالا است، قیمت مشخصی را نمی توان برای این پارک آبی در نظر گرفت و هزینه نهایی بستگی به خدماتی دارد که شما میخوایید از این پارک آبی دریافت کنید. برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت قیمت هتل های ارمنستان سایت شوید .

  • اغلب تفریحات آبی مهیج ترین و پرطرفدارترین تفریحات هستند که گردشگران را به سمت خود می کشانند، به طوری که امروزه بخشی از سفرهای خارجی ایرانیان به این شهر است.
  • اگر می خواهید بیشتر با این پارک تفریحی آشنا شوید با ما همراه باشید.
  • اگر در سفر‌های خود به‌دنبال بهترین مقاصد تفریحی هستید تا نهایت لذت و هیجان را تجربه کرده و خاطراتی خوش بسازید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با این جاذبه تفریحی کم‌نظیر در شهر زیبای ایروان آشنا شوید.
  • امکانات پارک آبی سرپوشیده دنیای آب ایرواناین پارک، در سال 2008 در زمینی به مساحت 5هزار متر در کنار پارک روباز دنیای آب افتتاح شد.
  • در کنار این پارک آبی بزرگ می ‌توانید باغ گیاه‌شناسی و باغ وحش ایروان را نیز ببینید که بسیار مجهز، زیبا و با امکانات هستند.

ایران ارمنستان حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند بهترین و مناسب ترین انتخاب شما باشد، ارائه خدمات پیشتاز امضاء بزرگی بر شعار ما یعنی ” تحولی بزرگ در ارائه خدمات ” می باشد. مساحت بالای این پارک باعث شده است تا این مکان جذابیت بالایی برای مراجعه کنندگان به ویژه توریست ها داشته باشد. وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد.