آموزش ترید در صرافی کوینکس (Coinex) و انواع سفارشات آن -ایران ارز دیجیتال

بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شرایط آن برای کاربران ایرانی ادامه میدهیم. به همین دلیل در بخشی از مقالات بررسی صرافی ها به ارزیابی رفتار آنها با کاربران ایرانی میپردازیم تا تمام ابهامات در این باره را برطرف کرده باشیم. درباره حجم معاملات و تعداد کاربران کوینکس نکات لازم را ارائه کردیم، اما در این بخش برای درک نقد شوندگی این صرافی متوسط لیکوئیدیتی آن را برای رمز ارزهای مختلف ارزیابی کنیم. اما لازم است تا ابتدا یک نکته بسیار مهم را در این باره تشریح کنیم.

چه بخواهیم و چه نخواهیم چنین امکانی در بازار ارز دیجیتال به این راحتی ها در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد. با توجه به اینکه امکان استفاده از امکاناتی مانند بازار مارجین و فیوچرز برای کاربران ایرانی به صورت قانونی در بسیاری از صرافی ها با دشواریهای زیادی همراه است، از این رو در اختیار داشتن یک صرافی بینالمللی با این شرایط میتواند یک فرصت بزرگ سرمایه گذاری را در اختیار آنها قرار دهد. صرافی های زیادی در حال حاضر در حالا ارائه خدمات در این باره به کاربران خود هستند. امکان تنظیم ربات های معامله گر بر روی سیستم معاملات کوینکس، امکان استفاده از قیمت ها و سایر اخبار و اطلاعات سایت در سایت های شخصی و مواردی از این دست از جمله موارد استفاده از این API ها است.

کاربران صرافی کوینکس میتوانند از این فرصت استفاده کرده و به صورت مستقیم برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از این مهم استفاده نمایند. ارز های مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند. این ارز از طریق شبکه اتریوم ERC20 ساخته شد که حال دارای شبکه اختصاصی خود میباشد. یکی از این لول بندی ها که بر روی میزان کارمزد معاملات و تخفیفات تاثیر دارد، بر اساس مقدار توکن CET است که کاربران در کیف پول خود هولد کرده اند. اما با این حال در حال حاضر مزیت های مهم و بارز صرافی کوینکس را در ادامه خواهید شناخت. قیمت های Order Book در ستون سمت راست قابل مشاهده هستند.

مزیتی که باعث شده تا امکان استفاده از خدمات صرافی کوینکس برای کاربران تازه کار نیز به راحتی معرفی صرافی کوینکس در دسترس باشد. همانطور که میدانید صرافی های متمرکز ارز دیجیتال که اعتبار بالایی در این بازار دارند، معمولاً قوانین مربوط به تحریم کاربران کشورهای مختلف را در بخشی از سایت خود قرار میدهند. این خدمات با توجه به قیمت بالای دلار در بازار داخل میتوان یک فرصت بسیار مناسب برای کاربران ایرانی دانست. برای مثال امکان معاملات مستقیم رمز ارزها با دلار یا سایر پول های فیات برای کاربران ایرانی به عنوان یک مزیت محسوب نمیشود. بازی ساز سندباکس Sandbox Game Maker به هر کسی اجازه می دهد تا بازی های سه بعدی شگفت انگیز را به صورت رایگان بسازد.

نیست و چیزی در سایت این صرافی دیده نمیشود.

برای آموزش خرید زمین در سندباکس یا مانا نیز میتوانید از مقالات مربوطه استفاده کنید. مؤسس صرافی کوینکس قبل از تاسیس این صرافی در رزومه خود ایجاد استخر استخراج ViaBTC را دارد. در سایت رسمی این صرافی هیچ اشارهای به تحریم کاربران ایرانی نشده است. اما با این حال در حال حاضر هیچ خبری از تحریم کاربران ایرانی توسط صرافی کوینکس نیست و چیزی در سایت این صرافی دیده نمیشود. آن هم این است که این صرافی کاربران ایرانی را برای فعالیت در آن تحریم نکرده است. کوینکس سایت مخصوص به خود را دارد که برای ثبت نام در آن، باید ابتدا وارد سایت کوینکس شده و دکمه sign up را بزنید. ورود به بخش اسپات تریدینگ با توجه به تصویر زیر 2 روش شامل “Spot Trading” و “Margin Trading” برای ثبت سفارش در بخش معاملات لحظه ای صرافی کوینکس برای معامله گران تنظیم شده است که برای ثبت سفارشات اسپات لازم است به قسمت “Spot” مراجعه نمایید.