هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف پذیرایی آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک

فقط باید صفحه کناف رو باز کنین و یا از اندود گچ استفاده کنین. این سقف در حالت عادی در مقابل ضربه پایدار نیست؛ ولی در صورتی که روی آن را با گچ بپوشانند، سبب افزایش مقاومت آن می‌شود. با وجود اینکه کناف پایداری بسیار کمی در برابر ضربه دارد، اگر بعد از نصب به آن آسیب وارد شد و دچار شکستگی یا ترک گردد، می‌توان آن را ترمیم نمود. در مواردی که کناف سقف به صورت غیر اصولی اجرا شود، ممکن است سبب سقوط و افتادن قسمت هایی از آن فراهم شود.

  • نیاز به گچ ندارد ولی برای بهداشت و جلوگیری از عبور حشرات میشه قبلش گچ کرد.
  • سقف نیازیت، طاق ضربی، کامپوزیت، دال بتنی، کامپوزیت، کرومیت، تیرچه و بلوک، متال دک و یوبوت از انواع روش های اجرای سقف هستند.
  • سقف و دیوار کاذب همچنین انواع خاص آن جهت افزایش مقاومت سازه در برابر حریق به عنوان پوشش ضد حریق بر روی اجزای سازه‌ای نصب می‌گردد.
  • اهمیت کیفیت متریال کناف، در صورت استفاده از مواد اولیه نامرغوب مشکلات زیادی را برای افراد به دنبال دارد.
  • عمران مدرن یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است که هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حدف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و ارائه دهنده است.
هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف پذیرایی آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک

دراین قسمت تعدادی طرح برای کناف سقف اتاق پذیرایی مشاهده می کنید. طراحی سقف کناف به صورت حرفه ای توسط گروه معماری خانه طرح انجام می شود . در صورت هر گونه طراحی سقف کناف ، فقط از طریق فرم درخواست خدمات اقدام فرمایید . از سقف کناف می توانید برای هر ساختمان و هر سبکی استفاده نمایید.

قیمت دیوار کناف تک لایه 300 هزار تومان و دیوار کناف دو لایه 350 هزار تومان در هر متر مربع بدون پشم سنگ است.

از دیرباز تا کنون صنعت ساختمان سازی و معماری سیر صعودی در پیش داشته است و همواره در حال تکامل و پیشرفت است. امروزه زیبایی و کاربرد محیط زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. گچکاری و گچبری نیز در این صنعت شامل تحولات گوناگون و زیادی شده است. برای مثال می توان به یکی از این تحولات یعنی ( سقف کناف و دیوار های کاذب کناف ) اشاره کرد. یکی اجرای پوشش کاذب کناف مشبک و دیگری پوشش کاذب یکپارچه کناف می باشد. سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد.

مگر در صورت درخواست مشتری بر ایجاد یک فضای اختصاصی خارج از کاتالوگ که این طراحی توسط تیم سمیران انجام شده. باکس دو طرف نورمخفی موقع متراژ کار ۱/۵ برابر محاسبه می‌گردد . نیاز به گچ ندارد ولی برای بهداشت و جلوگیری از عبور حشرات میشه اجرای کناف سقف قبلش گچ کرد.

برای کناف یکپارچه اغلب زیرسازی با متریال گالوانیزه، وزن سبک، حالت معلق و قسمت هایی ناودانی شکل، اجرا می شود. بعد از آن پنل های گچی به وسیله پیچ به یکدیگر متصل می شوند. اغلب درزهایی که به وجود می آید، به وسیله بتونه پر می شوند و شکل ظاهری و نتیجه پایانی کاملا مسطح و بدون هیچ درزی به چشم می خورد. این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ