راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل آبان ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای یکی از خفن ترین گوشی دنیا است. البته قلم هوشمند و بسیار کاربردی S Pen هم برای بهترین گوشی جهان در نظر گرفته شده و نیازی نیست همانند نسل قبلی آن را به‌عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنید. در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در لبه کناری هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده است. شیائومی برای این گوشی مدل بالا از مجموعه دوربین چهارگانه استفاده کرده که شامل لنز عریض 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی در کنار لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل آبان ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت

همچنین موتورولا یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی را به همراه یک شارژر 30 وات برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید پرفروشترین مدلهای گوشی سامسونگ؛ خرید بهترین میان رده های گوشی شیائومی و راهنمای خرید بهترین مدلهای گوشی ال جی را پیشنهاد می کنیم. در پشت گوشی یک آرایه دوربین چهارگانه قرار دارد که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی (f/2.2)، عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

همانند دیگر گوشی‌های موجود در بازار این گجت نیز از شیشه برای محافظت از نمایشگر بهره می‌برد. پنل جلویی طبق معمول از شیشه ساخته شده و این شیشه وظیفه محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد. موتورولا تصمیم گرفت پنل پشتی و بدنه گجت را از پلاستیک تولید کند و این موضوع به یک دلیل مهم تبدیل شد تا میان‌رده موتورولا نتواند با دستگاه‌های بالارده رقابت کند. علاوه بر این موضوع وجود پنل پشتی پلاستیکی باعث خواهد شد دستگاه مورد نظر از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نکند و افراد تنها به صورت اتصال مستقیم به آداپتور بتوانند باتری این دستگاه را شارژ کنند.

این مشخصات فنی در کنار قیمت ارزان باعث شده تا بتوان ردمی نوت 11 را به عنوان بهترین گوشی اقتصادی شیائومی معرفی کرد که در مدل‌های مختلف وجود دارد. این گوشی ارزان قیمت در رنگ های مشکی، آبی و زرد با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی ارائه شده تا نیازهای کاربران را برطرف نماید. شیائومی در این گوشی خوش دست از صفحه نمایش IPS LCD، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 662، دوربین های سه گانه و باتری 6000 میلی آمپری استفاده نموده است. چنین مشخصاتی برای یک گوشی اقتصادی بسیار مناسب است و به همین جهت آن را در لیست بهترین گوشی های اقتصادی قرار داده ایم. این گوشی ارزان قیمت ارزش خرید بسیار بالایی دارد و توانسته سایر محصولات این محدوده قیمتی را پشت سر بگذارد.

ممنون میشم راهنمای کنید با حدود 8 ملیون برای خرید 2 تا گوشی که یکیش برای دخترم کلاس اولی جهت مدارس و دومی برا خودم هست چه گوشی مناسب است اهل گیم نیستم. اگر دنبال ارزانترین موبایلی هستید که قدرت اجرای برنامه‌های پرکاربرد را بدون دردسر داشته باشد، پیشنهاد ما نوکیا C20 است که از دیگر گوشی‌های تا ۲ میلیون یک سر و گردن بالاتر است. پردازنده یونی‌ساک SC9863A در کنار ۳ گیگابایت رم و حافظه ۶۴ گیگابایتی اپ‌های پر کاربرد را به آسانی اجرا می‌کند. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید. با وجود این‌که گوشی مذکور تماماً پلاستیکی است، اما اصلاً حس بدی هنگام در دست گرفتن به شما منتقل نمی‌کند.

  • تا حدودی دوربین سلفی از رنگ‌های طبیعی دور است و جزئیات را به خوبی ثبت نمی‌کند.
  • زبان طراحی نه‌چندان مدرن نوکیا ۶ برای علاقه‌مندان به ترندهای بازار دلچسب نیست؛ از سوی دیگر سادگی و نزدیکی رابط کاربری به اندروید خالص ممکن است برای برخی کاربران جذاب باشد.
  • دوربین سلفی کیو ۶ قادر به ثبت تصاویر واید با میدان دید ۱۰۰ درجه است؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان سلفی‌های گروهی هستید این گوشی گزینه‌ی مناسبی است.
  • فست شارژ ۶۷ واتی نیز با این قیمت یک آپشن وسوسه‌کننده در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند گوشی را در عرض ۴۶ دقیقه به طور کامل شارژ و آن را برای ۵ ساعت و ۴۶ دقیقه بازی بی‌وقفه آماده‌‌ کند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این موبایل تا یک روز کامل کاربری سنگین شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. همچنین جالبست بدانید که این گوشی جزء مدل‌های برتر و پرطرفدار و بهترین گوشی میان رده از نظر کارشناسان و کاربران نیز هست. بازار موبایل اقتصادی مملوء از برندهای متفاوت است و در صدر قرار گرفتن در این بازار، کاری بس دشوار و چالش برانگیزست. این گوشی به عنوان یک نسخه‌ی خوش‌قیمت ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که آن را به یکی از بهترین گوشی های میان رده visit site تبدیل کرده است. این گوشی در برخی زمینه‌ها می‌تواند رقیب سرسختی برای برند نام آشنایی مثل سامسونگ باشد. عمر باتری این مدل در بهترین حالت بیش از دو روز بوده که برای یک موبایل با این برچسب قیمتی یک برتری قابل‌توجه قلمداد می‌شود.

گوشی موبایل Samsung SM-M127F Galaxy M12 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

این گوشی پوکو با استفاده از پردازنده فوق‌العاده کوالکام اسنپدراگون 695 5G قدرت می‌گیرد. این گوشی هوشمند که با ابعاد 164.2×76.1×8.1 میلی‌متر و وزن 205 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد، در تاریخ 28 فوریه معرفی و در 23 مارس 2022 روانه بازار شد. پوکو X4 پرو یک گوشی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود؛ با این‌حال پنل جلو و پشتی آن شیشه‌ای هستند و تنها فریم آن پلاستیکی است. این گوشی دارای گواهی IP53 بوده که باعث مقاومت آن در برابر گردوغبار و پاشش آب می‌شود. گوشی‌های شیائومی و سامسونگ در زمینه سخت افزار معمولا با هم برابر هستند اما از نظر رابط کاربری و نرم افزار و نیز پشتیبانی امنیتی، سامسونگ به مراتب بهتر است.

بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی