قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور

این قارچ همچنین ممکن است قادر به کاهش اندازه و تعداد تومورها در انواع خاصی از سرطان و همچنین بهبود کیفیت زندگی برای برخی از بیماران سرطانی باشد. بیشتر تحقیقات انسانی نشان داده است که کلسترول، قند خون یا آنتی‌اکسیدان‌ها را بهبود نمی‌بخشد، اما ممکن است در برخی موارد در کاهش خستگی یا افسردگی مؤثر باشد. اثرات قارچ گانودرما بر روی سیستم ایمنی اغلب بیشتر از سایر مزایا مورد تاکید قرار می گیرد اما این قارچ مزایای دیگری هم دارد. این مزایا شامل کاهش خستگی و افسردگی و نیز بهبود کیفیت زندگی است. یکی از مطالعات موجود اثر این قارچ بر روی ۱۳۲ نفری که ضعف اعصاب داشتند را مورد بررسی قرار داد. این شرایط مرتبط با درد، سرگیجه، سردرد و تحریک پذیری است.

قارچ گانودرما به تعادل هورمون تیروئید کمک کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. مصرف قارچ گانودرما باعث می شود تا قند خون کنترل شده و به بیماری دیابت کمک می کند. برای اینکه دیابت را کنترل کنید بهتر است از قارچ گانودرما استفاده کنید. مصرف منظم قارچ گانودرما به مدت ۱۲ هفته باعث افزایش هموگلوبین خون می شود. پلی ساکارید موجود در قارچ گانودرما باعث افزایش سطح انسولین شده که به تنظیم قد کمک می کند. همان طور که گفته شد، این نوشیدنی گرم می‌تواند انرژی بخش و ضد خستگی باشد همچنین سرشار ازآنتی اکسیدان است که می تواند عملکرد عضلات و بهبودی آن‌ها را در پی داشته باشد.

  • برخلاف این گزارش‌ها، مشکلات جدی کبدی در ۲ مورد از مطالعات گزارش شده است.
  • علاوه بر این مثرف منظم از قارچ گانودرنا موجب کاهش فشار خون می‌شود.
  • نمیتوان از محصولی که حاوی شکر است انتظار کنترل دیابت را داشت.
  • علاوه بر این، تحقیقاتی که روی آثار این قهوه انجام شده حکایت از آثار مثبت آن روی افسردگی و اضطراب دارد.
  • گانودرما یا reishi یا Lingzhi نوعی قارچ دارویی است که بیش از 2000 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به طور کلی برای تایید ارتباط قارچ گانودرما و سلامت قلب به تحقیقات بیشتری نیاز است.

خواص قارچ گانودرما در ارتباط با درمان سرطان روده بزرگ در طول یک سال مشاهده می شود و لازم است که طی این مدت مصرف این ماده گیاهی قطع نشود. مردانی که با هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات دست و پنجه نرم می کنند نشانه هایی همچون نیاز به دفع مکرر ادرار، ادرار شبانه، کاهش جریان ادراری و خالی شدن ناقص مثانه را تجربه می نمایند. یکی از مطالعات انجام شده نشان می دهد قارچ گانودرما می تواند مزایای قابل توجهی برای این افراد داشته باشد. بیشتر گزینه های درمانی برای هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات در برگیرنده مهارکننده ۵ آلفا ردوکتاز است که می تواند سرعت پیشرفت بیماری و اسیب به پروستات را کندتر کند. بیشتر مطالعات انجام شده بر روی استفاده از قارچ گانودرما در این شرایط بر روی حیوانات است و باید تحقیقات بیشتری برای تایید نتایج انجام شود. قارچ گانودرما یکی از منابع قدرتمند آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور

من حدود یک ماه پیش باتوجه به توصیه تیم پشتیبانی و مشاوره ی شما ،بخاطر کلسترول بالام این محصول رو سفارش دادم و بعد از مصرف و دادن آزمایش متوجه شدم کلسترولم کاهش پیدا کرده و کنترل شد . البته با توجه به توصیف شما (مشکلات معده) بهتره با دوز کم شروع کنند و تدریجا این مقدار را افزایش دهند. با شرحی که شما داده اید مشخصه که گانودرما تأثیرات مثبتی بر بدن شما گذاشته است.اصولا گانودرما ابتدا مشکلات جزئی را بهبود می بخشد. البته پشتیبانی واتس اپ به شدت علم بالایی داشتن و از وجدان کاریشون لذت بردم. ایشون به من گفتن تاثیری نداره اما من به اصرار خودم محصولو تهیه کردم . توصیه می شود که ۲ هفته قبل و بعد از عمل جراحی مصرف گانودرما قطع شود.

۲- قارچ گانودرما ضد سرطان است

به‌علاوه برخی از عصاره‌ها از قسمت مشخصی از قارچ استفاده می‌کنند. در این موارد دوزهای پیشنهادی می‌تواند کمتر از مقادیر بالا باشد. ضمن اینکه نوع قارچ مصرفی هم بسیار متفاوت است و دوز مصرفی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. Ganoderma نوعی قارچ polypore در خانواده Ganodermataceae است که شامل حدود ۸۰ گونه، در بسیاری از مناطق گرمسیری است.

معمولا عصاره خشک شده قارچ به جای خود قارچ مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط هم دوز معمولا ۱۰ برابر کمتر از زمانی خواهد بود که خود قارچ مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ۵۰ گرم از خود قارچ گانودرما ممکن است با ۵ گرم از عصاره قارچ قابل مقایسه باشد. دوز عصاره قارچ متفاوت خواهد بود اما معمولا این دوز بین ۱٫۵ الی ۹ گرم در روز است. علاوه بر این برخی از مکمل ها تنها در اندازه های خاص استفاده می شوند. در این شرایط دوز توصیه شده کمتر از موارد بیان شده در بالا خواهد بود.

سلام جناب اقای الماسی از کجا وچگونه میشه کمپوست و بذرقارچ گا… قطعا موثر است و طبق گزارش مصرف کنندگان بسیار شگفت انگیز بوده است پیشنهاد میشود حداقل سه ماه مصرف کنید در صورت بهبودی ادامه مصرف فروشگاه آریو کالا دهید. شناخت قارچ سمی از قارچ اصلی بسیار سخت هست؛ و احتمال بروز خطا وجود داره، پیشنهاد میشه اگر هم میخاید قارچ مصرف کنید از قارچ های پرورشی مطمئن مصرف کنید. شما می توانید سوالات خود را در سایت در قسمت نظرات بپرسید یا اینکه با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

اسلایس قارچ گانودرما

گانودرما لوسیدوم برای تقویت کلیه می تواند کارکردهای این عضو مهم را تقویت کند. اسید نوکلئیک موجود در آن کلیه را تقویت می کند تا بتواند سموم را خنثی سازد. گانودرما پروتئین موجود در ادرار را کاهش می دهد و کلسترول را تجزیه می کند.