راهنمای خرید بهترین لوله باز کن فاضلاب تاسیسات 24 ساعته

این لوله بازکن بسیار قوی و کاربردی است و در کمتر از نیم ساعت شدیدترین بوی فاضلاب را لوله بازکنی ارزان فوری هم برطرف می‌کند. لوله بازکنی “برچسب barchasb” ارائه کننده خدمات لوله بازکنی در تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست لوله بازکن داده و در سریعترین زمان خدمات فنی دریافت نمایید. مایعات و اسید های لوله بازکن خیلی قوی به دلیل عملکرد سریع و آسانی که دارند، در انواع و اقسام برندها تولید شده اند و بسیار پر فروش می باشند. حتی برای شستشو و نظافت سرویس بهداشتی نیز نکات ایمنی را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. برای این کار حتما از دستکش ضخیم و ماسک و عینک استفاده کنید تا در برابر این اسید در امان باشید.

  • اگر عمر زیادی از ساختمان شما می گذرد و سیستم لوله کشی آن را تعویض نکرده اید به احتمال زیاد لوله های ساختمان از جنس چدن می باشند.
  • ✅ زیرا دارای دو فاز برای باز کردن گرفتگی هاست؛ فاز اول حلال چربی هاست و فاز دوم حلال موهای فشرده شده و مواد زائد دیگر است.
  • البته همیشه هنگام کار کردن با مایع لوله بازکن چاه توالت باید مراقب سوختگی با اسید لوله باز کنی هم باشید.
بله، صرفا با همین مواد می‌توانید یک لوله بازکن طبیعی و موثر بسازید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان از آب گرم استفاده نکنید و محلول را با ماده های شیمیایی دیگر مخلوط نکنید. و قابلیت استفاده در لوله های ظرفشویی ، آشپزخانه ، روشویی ، حمام و توالت را دارد. لوله بازکن rorax بوی نامطبوع را ازبین برده و حتی موادی مثل مو را تجزیه می کند. محلول رخشا دارای مواد فعال پاک کننده و از بین برنده انواع چربی ها و رسوبات دیواره لوله ها می باشد. به علاوه موارد بالا از این محلول برای باز کردن چاه حمام ودستشویی و توالت ها هم می توان استفاده کرد.

سرویس لوله شرکتی خدماتی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران می باشد که سابقه ای بیش از 20 سال دارد. هدف این شرکت رفع مشکلات مشتریان عزیز با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت می باشد. این شرکت با هدف رضایتمندی مشتری پا به عرصه خدمات منازل نهاده و هر روز در تلاش است تا کیفیت خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، تشخیص محل چاه، رفع بوی بد فاضلاب و غیره را افزایش دهد.

درخواست لوله بازکنی فوری

اگر مجبورید آن را در زهکشی بریزید، همیشه با یک انفجار آب سرد همراه شوید زیرا این کار باعث سفت شدن گریس و جلوگیری از چسبیدن آن به لوله ها می شود. این یک کابل بزرگ است که از طریق لوله‌های زیرزمینی حرکت می‌کند تا تقریباً هر گونه انسداد، از ریشه‌های درختان در هم پیچیده گرفته تا انباشته‌ها را پاک کند. این محلول نیز یکی از برندهای معروف ایرانی است که مواد اسیدی آن برای پاکسازی لوله‌های فاضلاب خانگی قدرت بالایی دارد. به هنگام استفاده از آن بسیار احتیاط کنید زیرا به علت قدرت اسیدی بالا می‌تواند آسیب جدی به دستگاه تنفسی و پوست شما بزند. استفاده از محلول های اسیدی قوی آسیب زیاد به لوله های فاضلاب می رساند و سبب ایجاد پوسیدگی لوله‌ها و ترکیدن آن ها و ایجاد نشتی می شود. مسمومیت تنفسی بزرگ ترین خطر لوله بازکنی با جوهر نمک می باشد و به دلیل ازاد سازی گاز سمی کلر می تواند مسمومیت ایجاد کند.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از محلول لوله بازکن

راهنمای خرید بهترین لوله باز کن فاضلاب تاسیسات 24 ساعته

از این وسیله بیشتر برای رفع گرفتگی های خیلی سخت لوله فاضلاب مانند خاک، مواد جامد گیر کرده و چربی های انباشته شده در داخل لوله استفاده می شود، به همین دلیل به عنوان بهترین لوله بازکن توالت شناخته شده است. اولین چیزی که در هنگام گرفتگی لوله ها به ذهن افراد می رسد همان لوله بازکن های قوی شیمیایی هستند. چون این روش قدیمی ترین روش برای باز کردن لوله است و همچنین به دلیل هزینه ی کم و پایین، مردم از آن استفاده می کنند. این محلول نیز یکی از قوی‌ترین محلول‌های لوله بازکن فاضلاب است که علاوه بر رفع گرفتگی، بوی بد فاضلاب را نیز از بین می‌برد. این محلول آسیب کمتری به بدنه لوله‌ها وارد کرده و در زمان کوتاه رسوبات را از بین می‌برد.

لوله بازکنی حمام با اسید لوله بازکن